نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
تمیروف گل زد آمانوف محو شد!/ مجیدی هنوز بابت جام حذفی دلخور است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ظاهراً اتفاقات مربوط به بازی یک چهارم نهایی جام حذفی هنوز از ذهن سرمربی تیم استقلال خارج نشده است که به یکی از نفراتش میدان نمی‌دهد.

تیم استقلال در تاریخ بیست و دوم فروردین ماه و در یکی از حساس ترین شب‌های فوتبالی سال جدید، در مصاف با تیم نساجی مازندران مغلوب شده و از دور رقابت‌های جام حذفی کنار رفت.

تیم استقلال که در لیگ برتر مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌رود از بخت و اقبال زیادی برای راهیابی به مراحل بعدی جام حذفی و قهرمانی در آن رقابت‌ها برخوردار بود تا فرهاد مجیدی و شاگردانش، اولین دوگانه قرن جدید را به نام خود ثبت کنند، اما این اتفاق با یک ضربه پنالتی غیرمعمول توسط عزیزبک آمانوف از دست رفت.

هافبک تهاجمی تیم استقلال که در اوایل نیم فصل دوم از تیم لوکوموتیو تاشکند به تیم استقلال پیوست زننده چهارمین پنالتی تیم استقلال در بازی مقابل نساجی مازندران بود اما با گامهای کوتاه و سرعت کم، ضربه ضعیف خود را درست به جایی زد که علیرضا حقیقی (دروازه بان نساجی) به همان سمت شیرجه رفت و توپ را خیلی راحت مهار کرد.

پس از آن شب تلخ، آمانوف پس از بازی مقابل نساجی مازندران با حضور فعال در تمرینات تیم استقلال از آمادگی خود خبر داد. انتشار تصاویر این بازیکن در دیدارهای دوستانه آبی‌پوشان طی این مدت مشخص می‌کرد از هر نظر آماده بازگشت به میادین است و مشکل روحی خاصی ندارد.

این موضوع(ناراحتی خارجی ۲۴ ساله استقلال) از طریق برخی اعضای کادر فنی و نزدیکان به تیم هم در چند نوبت عنوان شد که آمانوف پس از ناراحتی شدید بابت پنالتی از دست رفته و حذف استقلال، در اردوهای تمرینی تیمش با روحیه بالایی حضور دارد.

نکته سئوال برانگیز درباره عزیزبک این بود که این بازیکن پس از شروع دوباره لیگ و در دو بازی گذشته استقلال مقابل سپاهان و شهرخودرو، حتی یک ثانیه هم برای استقلال به میدان نرفت تا مشخص شود سرمربی تیم استقلال بابت از دست رفتن فرصت بزرگ خود و تیمش برای کسب دوگانه فصل جاری از این بازیکن اش دلخور است. چون هرگز در روزهای گذشته خبری مبنی بر مصدومیت این بازیکن از سوی رسانه باشگاه یا کادر فنی منتشر نشد.  

شنیده‌ها از اردوی استقلال حاکی از آن است که آمانوف در سفر استقلالی‌ها به اهواز همراه این تیم خواهد بود اما اینکه باز هم ۹۰ دقیقه روی نیمکت می‌نشیند یا فرصت حضور در میدان را پیدا می‌کند، قطعاً روز شنبه مشخص خواهد شد.

تمیروف گل زد آمانوف محو شد!/ مجیدی هنوز بابت جام حذفی دلخور است

نکته جالب توجه در دیدارهای دو هفته اخیر لیگ برتر پس از ماه مبارک رمضان این بود که شرزود تمیروف، هموطن آمانوف در تیم پرسپولیس توانست گل امتیازآور تیمش در بازی با ذوب آهن را به ثمر برساند و به روند ناکامی‌اش در گلزنی پایان بدهد، اما در این بین ازبکستانی استقلال که پیش از این جزو بازیکنان مؤثر در ترکیب آبی پوشان بود محو شده و حتی برای تیمش بازی هم نمی‌کند!

آمانوف تاکنون در هشت دیدار استقلال در لیگ برتر به مدت ۳۹۶ دقیقه به میدان رفته ولی موفق به گلزنی برای استقلال نشده است. او در پنج دیدار در ترکیب اصلی بوده و در سه مسابقه از روی نیمکت به جمع هم‌تیمی‌هایش اضافه شده است.

ازبکستانی استقلال در فصل به پایان رسیده قبلی(در لیگ برتر ازبکستان) و در تیم پیشین خود (لوکوموتیو تاشکند) ۸ گل به ثمر رسانده بود. ۲۶ بار حضور در ترکیب تیمش هم مشخص می‌کرد یکی از بازیکنان اصلی آن تیم به شمار می‌رفته اما فعلا بیرون از ترکیب اسقلال است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهزاد ایمن IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    آمانوف هنوز درک نکرده تو چه تیمی داره بازی میکنه بازی تو استقلال به واسطه اسم این تیم وابهت آن چیزیست که نصیب هرکسی نمیشه تیمی مثل استقلال ویترینی هست که سکوی پرتاب هر بازیکن علایقی خواهد بود اما اگه بخوان خودشون وتیم رو بی ارزش کنن دوسر باختی میشه که دیدیم امیدوارم نیمکت نشینی باعث بشه به خودش بیاد وبفهمه با اون حرکت مسخره چه چیزی رو از هواداران وباشگاه استقلال گرفت اگه اون ضربه رو گل میکرد شرایطش الان خیلی متفاوت بود 😐برای همه😑 به امید موفقیت هم برای آمانوف وهم استقلال 💙💙💙💙💙💙

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی