بدترین معامله‌ای که یک پرسپولیسی با خودش کرد/ خروج از جمع سرخ‌ها با یک اقدام اشتباه!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عیسی آل‌کثیر مهاجم مصدوم پرسپولیس وضعیت نامشخصی برای فصل آینده دارد.

عیسی آل کثیر مهاجم مصدوم سرخ‌ها که پیش از سال جدید در بازی برابر پدیده مصدوم شد بعد از گذشت ۴ ماه در نهایت تن به عمل جراحی داد تا به این ترتیب  ماجرای خبرساز مصدومیت او به اتمام برسد. مهاجم پرسپولیس در حالی با این تاخیر طولانی راضی به عمل جراحی شد که معتقد بود همچنان می‌تواند بدون مشکل در ترکیب سرخ‌ها به میدان برود اما یحیی گل محمدی هرگز زیر بار این ادعا نرفت تا در نهایت عیسی مجبور به عمل جراحی شد.

به این ترتیب مهاجم سرخ‌ها احتمالا بعد از جام جهانی به میدان باز خواهد گشت و حداقل ۶ ماه از باید دور از فوتبال باشد. لجبازی عیسی بیشتر از هر کسی به خود او آسیب زده و البته وضعیت او برای فصل بعد را هم مبهم کرد.

حالا باید منتظر ماند و دید با توجه به شرایط به جود آمده پرسپولیس با این مهاجم برای فصل آینده تمدید خواهد کرد یا نه. سرخ‌ها تدارک ویژه ای برای نقل و انتقالات تابستان دیده اند و شاید در صورت جذب مهاجمان مد نظر قید آل کثیر را بزنند. طبیعتا یحیی و کادر فنی پرسپولیس ترجیح می‌دهند مهاجمی در لیست این تیم قرار بگیرد که از ابتدای فصل آمادگی لازم برای حضور در میدان را داشته باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نیماریگی nn IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    اگرعیس راکناربیزارندواقعاخیلی نامردی است بخاطرپرسپولیس ازجونش ام گذششت
  • Abi IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    من یک استقلالی چند آتشه هستم اما یه نظر در مورد عیسی آل کثیر میگم اونم اینه که انسان در هر مقامی که باشد باید ظرفیت داشته باشه فوتبال یک ورزش و سرگرمی بزرگ‌است که تمام هیجان آن قطعا باید همان نود دقیقه بازی باشد اما عیسی ادمی مغرور و خودخواه بود که وقتی تو دربی گل زد توهینی که به تیم حریف کرد اصلا قابل دفاع نبود بازیکنان بزرگی تو دربی گل زدن پیروز شدن باختن اما کاری که عیسی کرد در شان یک بازیکن با این جایگاه که تازه به دوران رسیده نبود و این مصدومیت و دوری از میدان همان چوب خدا بود مطمئن باشید عیسی دیگر آن عیسی نخواهد شد اول خدا به انسان ظرفیت چیزی بده بعد آن چیز را عنایت کند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی