نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
افشاگری عضو مجمع فدراسیون فوتبال؛ درخواست عزل میرشاد ماجدی را دارم!/ یادت نرفته که در هتل به ما چه حرف‌هایی زدی؟/ همه وعده‌هایت را فراموش کردی...
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

رییس هیئت فوتبال یزد توضیحاتی درمورد لغو دیدار شهید قندی با نود ارومیه و همچنین درخواست خود برای برکناری سرپرست فدراسیون توضیحاتی ارائه کرد.

امیر فرشاد تفکری بافقی عضو مجمع فدراسیون و رئیس هیئت فوتبال یزد، درباره دلیل لغو دیدار روز گذشته شهید قندی یزد و نود ارومیه در لیگ دسته دوم و ماجراهایش با میرشاد ماجدی مصاحبه ای مفصل انجام داد که در ادامه می خوانید:

*در شرایطی که همه چیز آماده و پس از ۲ سال و نیم تماشاگر به ورزشگاه آمده بود، تیم شهید قندی با نیروی انتظامی یزد بابت پرداخت هزینه حضور نیروهای انتظامی در ورزشگاه آزادی به مشکل خورده بود. نیروی انتظامی خواستار دریافت هزینه ۱۰ میلیون تومانی بابت هر بازی شده که باشگاه هم اعلام کرد توان پرداخت این مبلغ را نداریم. ناظر بازی هم گفت تا وقتی نیروی انتظامی در ورزشگاه نباشد، اجازه برگزاری بازی را ندارم.

*در شرایطی که این موضوع هیچ ارتباطی به هیات فوتبال ندارد و هیات فوتبال وظیفه اش این است که شرایط را به شکلی ایجاد کند که بازی به بهترین شکل برگزار شود. هواداران این را بدانند این مسائل ارتباطی به هیات فوتبال نداشت اما آنها هم از زندگی شان زده و به ورزشگاه آمده بودند. به همین دلیل به خاطر هواداران کارها را پیگیری کردیم. در نهایت با صحبت‌هایی که داشتیم او نیروهایش را به ورزشگاه فرستاد.

*تعلل نیروی انتظامی برای حضور در ورزشگاه شاید یک امر عادی باشد و این موضوع  سبب نمی‌شود بازی سه بر صفر شود.  در نهایت با این اتفاق جریمه ای در نظر می‌گیرند و شاید مسابقه در زمین بی‌طرف برگزار شود اما خدا را شاهد می‌گیرم  بهاری که ترقه‌هایی در جیبش داشت، به سمت محلی که بازیکنان، اعضای کادرفنی و هوادارانی حضور نداشتند می‌رفت و آنها را به سمت نیمکت خودش پرتاب می‌کرد. هر ترقه ای هم می‌انداخت، هوچی‌گری کرده و با فریاد زدن می‌گفت امنیت جانی نداریم. در نهایت با وجود حضور نیروی انتظامی در ورزشگاه، بازیکنان شهید قندی در زمین و مستقر شدن مجدد هواداران روی سکوها، تیم نود ارومیه از حضور در زمین و بازی کردن امتناع کرد.

*درمورد اینکه پس از ارسال نامه ام به حسن کامرانی فر و درخواست از او برای عزل میرشاد ماجدی و احسان اصولی در مجمع فدراسیون، ظاهراً برای پس گرفتن امضای خود درباره ماجدی فشارهایی را متحمل شده است باید بگویم، این اتفاق افتاده است. میرشاد ماجدی که قول‌هایش به اعضای مجمع به ویژه روسای هیات‌ها را فراموش کرده و البته الان نیاز دارد نامه ام را پس بگیرم در یک تا دو روز اخیر، بار دیگر از طریق برخی تماس‌ها سعی کرده امضایم را پس بگیرم.

افشاگری عضو مجمع فدراسیون فوتبال؛ درخواست عزل میرشاد ماجدی را دارم!/ یادت نرفته که در هتل به ما چه حرف هایی زدی؟/ همه وعده هایت را فراموش کردی...

*به افرادی که ماجدی برای پس گرفتن امضای من به آنها زنگ می‌زند گفته ام حتی اگر برکنار شوم متن نامه را تغییر نداده و درخواست خود را پس نمی‌گیرم. همچنان روی مواضع خودم هستم. البته حدود ۲۰ رییس هیات دیگر نیز پشت من درآمده و گفتند خدا را شکر به ما اطلاع دادی مقصر اصلی اتفاقات بازی ایران و لبنان در مشهد، سرپرست فدراسیون فوتبال است و او باید پاسخگو باشد نه افرادی مثل اصولی، براتی و حیدری.

*میرشاد ماجدی یادش نرود که یک شب قبل از انتخابات فدراسیون در سال ۹۹ در اقدامی غیرحرفه ای به هتل تهرانی آمد و از برخی هیات های استانی خواست به او رأی بدهند تا عضو هیات رییسه شود اما به همان قول ها هم عمل نکرد.

*ماجدی نشان داد وقتی به منصب می‌رسد، تمام قول و قرارهای خود را فراموش می‌کند و بیشتر دنبال این است نفرات خودش را در ساختار فدراسیون فوتبال بگذارد. او به تعهداتش نسبت به هیات های فوتبال پشت کرد. البته نمی‌توانم آدم منافقی باشم. اگر با کسی بد باشم در رویش هم می‌گویم با شما بد هستم. نمی‌توانم جلوی کسی با او خوب باشم اما پشت سرش بد حرف بزنم. احتمال دارد عزیزی خادم در مجمع ۱۰ خرداد به فدراسیون بازگردد اما در برنامه فوتبال برتر دیدید که گفتم او مقصر اصلی رای علیه تیم شهید قندی است. حتی این موضوع را به کمیته اخلاق هم گفتم. راحت می‌توانند پرونده ای درست کرده و مرا برکنار کنند اما مهم این است که حق را می‌گویم و دنبال محکم یا پیدا کردن جایگاه برای خودم نیستم.

*هدف افرادی مثل ماجدی فوتبال نیست بلکه فقط دنبال منافع شخصی خودشان هستند و پای حرف‌شان نمی‌مانند. در شرایطی که برخی اعضای مجمع خواستار برکناری اصولی، براتی، سراجی و حیدری از هیات رییسه هستند من گفتم فقط اسم ماجدی را می‌نویسم اما برای همراهی با نظر جمع و اینکه سایر امضاء کنندگان نامه درخواست برای عزل چهار عضو هیات رییسه اجماع کردند ماجدی در این لیست نباشد به احترام آنها این موضوع را قبول کردم. البته پس از آن از اقدام خودم ناراحت شده و گفتم براتی، سراجی و حیدری در اتفاقات اخیر فدراسیون تقصیری ندارند. به همین دلیل نامه خود را تغییر داده و با ذکر نام ماجدی و اصولی، ۲۴ فروردین آن را برای کامرانی فر ارسال کردم.

*پس از ارسال این نامه فشارهای زیادی به من وارد کرده و حتی کار را به استاندار یزد و برخی مسئولان کشانده و به من گفتند نباید وارد این بازی‌ها شوی و باید نام این دوستان را حذف کنی. در تاریخ ۲۹ فروردین نامه دیگری تهیه کرده و با حذف بند ۷ نامه اول، نامه جدید را بدون ارسال از طریق اتوماسیون اداری، بار دیگر از طریق واتس آپ برای دبیرکل فرستادم.  متاسفانه این دوستان سر حرف خود نیستند و فقط رای روسای هیات ‌ها را می‌خواهند. به من قولی دادند که پای این حرف نماندند و این اتفاق امکان دارد برای هر رییس هیات دیگری تکرار شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صابر IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    ظاهرا خود مجمع اختلاف دارند فقط اینجا برای همراهی با نظر جمع و اینکه سایر امضاء کنندگان نامه درخواست برای عزل چهار عضو هیات رییسه اجماع کردند ماجدی در این لیست نباشد به احترام آنها این موضوع را قبول کردم. البته پس از آن از اقدام خودم ناراحت شده و گفتم براتی، سراجی و حیدری در اتفاقات اخیر فدراسیون تقصیری ندارند . سراجی تقصیری نداره!!. مسبب اصلی عزل عزیزی خادم خود مهرداد سراجی . بعد این شخص می خواد عزیزی خادم را برگردونه و میگه سراجی تقصیری نداره. به این معنی که نباید عزل بشه . تنها سراجی و اصولی باید عزل بشوند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی