۳ بازیکن پرسپولیس یک ریال هم نمی‌ارزند/ تمیروف نزدیک بود از خود بی‌خود شود/ درویش فریب چه کسی را خورده این آقا را دوباره آورده؟
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت پرسپولیس گفت: انسان به امید زنده است و با اینکه کار پرسپولیس سخت شد ولی همچنان ۴ بازی و ۱۲ امتیاز تا آخر فصل باقی مانده است.

مرتضی فنونی زاده بازیکن اسبق پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره دیدار این تیم مقابل ذوب‌آهن، بازی با سپاهان و انتصاب محسن خلیلی به عنوان مدیر تیم‌های پایه پرسپولیس اظهاراتی را مطرح کرد.

انتظار تساوی پرسپولیس در اصفهان را داشتید؟

با وجود کاهش اختلاف امتیاز با استقلال به چهار، قبل از بازی‌های این هفته این شرایط روحی برای تیم به وجود آمده بود که مقابل ذوب آهن هم برنده می‌شوند اما شرایط به این شکل پیش نرفت و در نهایت ما مساوی کردیم و از آن طرف استقلال برنده شد. این تساوی بد زمانی برای پرسپولیس رقم خورد اما انسان به امید زنده است و با اینکه کار تیم سخت شد ولی همچنان ۴ بازی و ۱۲ امتیاز تا آخر فصل باقی مانده است.  

بازی چطور بود؟

متاسفانه خط دفاعی در ابتدای بازی اصلاً تمرکز نداشت. نمیدانم دلیلش چه بود. کادر فنی باید در این باره توضیح بدهد. یا از خودشان توضیح بخواهد. چرا پرسپولیس باید دقیقه یک خطری به آن شکل روی دروازه‌اش به وجود بیاید و در دقیقه دوم گل بخورد. در ادامه هم با بازی را گرفتیم ولی پاسکاری و در اختیار داشتن توپ وقتی گلی در بر نداشته باشد به درد نمی‌خورد. پاس زیبای ترابی هم در نهایت ما را در موقعیت گلزنی قرار داد. اما یک نکته را باید درباره همین بازیکن ازبکستانی بگویم.

3 بازیکن پرسپولیس یک ریال هم نمی ارزند/ تمیروف نزدیک بود از خود بی خود شود/ درویش فریب چه کسی را خورده این آقا را دوباره آورده؟

چه نکته ای؟

این آقا تمیروف، بعد از این همه بازی برای پرسپولیس یک گل زده که آن هم خورد به دست دروازه بان و شانسی وارد دروازه شد، بعد پیراهنش را درآورد و کم مانده بود شورتش را هم در بیاورد. هیچ یک از سه خارجی پرسپولیس یک ریال هم نمی‌ارزند، ولی ایجنت‌ها خوب اینها را به پرسپولیس قالب کردند و دارند دلار ۳۰ هزار تومانی از حساب باشگاه می‌گیرند و به پرسپولیسی‌ها می‌خندند. من که این نفرات را نیاورده ام. کادرفنی آنها را دیده و آورده.

بازی با سپاهان را چطور پیش بینی می‌کنید؟

به نظر من یک بازی خیلی سنگین و جانانه می‌شود. بازی دو قدرت اصلی فوتبال ایران همیشه جذاب بوده و حتما باز هم جذاب است. به خاطر همین جذابیت است که باعث شده این دو تیم طی این مدت به جای خانه خودشان بیرون از زمین و در شهر سوم بازی کنند. این وضعیت باید هر چه زودتر تمام شود. خوب نیست پرسپولیس جایی غیر از آزادی میزبان باشد و سپاهان به جای اصفهان با آن ورزشگاه خوب در اراک! به نظرم موضوعات به وجود آمده بین طرفداران دو تیم بی دلیل بزرگ شده و باید هرچه زودتر به این موضوع پایان داد.

پیش بینی تان از شرایط بازی چیست؟

وحید امیری بد زمانی مصدوم شد. متاسفانه اصفهان خاطره بدی برای یکی از بهترین بازیکنان این سالهای پرسپولیس رقم زد. امیدوارم امیری هر چه زودتر خوب شود و به فوتبال برگردد. فکر می‌کنم پرسپولیس اگر تمرکزش روی خط دفاعی خوب باشد می‌تواند نتیجه اش را بگیرد. چون سپاهان خط حمله خوبی دارد اما در عوض پشت‌هافبک‌ها و مدافعان اش خالی است. باید از آن فضا استفاده کرد. در کل بازی قشنگ می‌شود. امیدوارم پرسپولیس قدر این امتیازات را بدانند و دیگر به راحتی آنها را از دست ندهد.

حرف باقیمانده؟

شنیدیم بازهم محسن خلیلی مسئول تیم‌های پایه پرسپولیس شده! البته محسن خلیلی دوستم است. ما بچه محلیم ولی هر کسی باید در جایگاه خودش باشد. فصل گذشته از بین تیم‌های پایه فقط تیم اسماعیل حلالی با درایت خودش چهارم شد و سه تیم دیگر داشتند سقوط می‌کردند. نمی‌دانم درویش فریب چه کسی را خورده که بازهم خلیلی را آن جا گذاشته است. محسن خلیلی همین الان به باشگاه سایپا برود ببینم آیا او را برمی‌دارند یا نه! این‌هایی را که می‌گویم فقط به خاطر تیم‌های پایه پرسپولیس است نه خودم. ما اصلاً داعیه مربیگری در پایه‌ها را نداریم. بنده ۱۱ سال آنجا کار کردم و این را فقط به خاطر آینده تیم‌های پایه باشگاه عنوان کردم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فاطمه IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    مهم نیست اشکال نداره حالا مگه چی شده علی نعمتی هم اون وقت لباس شو در آورد خیلی شایعه درست می کنند کیسه هر غلطی می کنی به اونا نمیگن فقط برای ما حرف در میارن
    • گائنچی بزرگ IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
      هیچ وقت در مورد سرورت تاج کبیر اینطوری حرف نزن باشه.. آفرین
  • آنتی لنگیزاسیون IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    پیشکسوتان لنگی از بیست تا بازی قبل هی میگن لنگ به امید زنده هست و ما هنوز شانس داریم و... تا الان که ربع ساعته آخره لیگه... من نمیدونم پس این همای سعادت توهمات لنگی ها کی میخواد رو شونشون بشینه.گمونم حتی اگه ربع ساعت آخر لیگ باشه و لنگ هم همچنان ده امتیاز عقب، بازم امید به قهرمانی دارن
  • سرخ کابوس آبی IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    درویش نفوزیه
  • محمودرضا.اردشیرسلیمانیراد IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    فاطمه خانم یک طرفدارخوب وباکلاس وباپرستیژبه تیم رقیب توهین نمی کنه حرفیه که پیشکسوت تیم خودت بیان کرده ولی استدلال شماواقعادورازنزاکت یک خانم طرفداروذزشیه لطفا قبل از اینکه مطلبی بیان کنیدقبلش‌کمی روی آن فکرکنید
  • کوهمره_جروق IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    همین بازیکنانی که میگید بدرد نمیخوره ،اگه برانکو بود ازشون جوری بازی میگرفت که لذت ببرید.
  • خالو IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    آخه بابا رفته سال دیگه پیروزی برای بقا میجنگه
  • موسی حیدری RO ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    استقلال برنده است
  • حمید IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    خرید سه بازیکن خرجی و لژیونر برگشتی نقطه ضعف تیم بود اگر از نوجوانان وارد بزرگسالان می‌شدند هم هزینه کمتر و هم کیفیت بیشتر جهت آینده بهتر بود
  • بدون اسطوره IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    آقای فنونی زاده شما که بازیکن‌پیشکسوت پرسپولیسی و خودت دستت تو کار بوده و از نزدیک دیدی و میدونی واقعا چه خبره چرا میای از بازی بلزیکنا امتقاد میکنی....خنده داره که از اشتباهات داوری گلمندی کنیم از پنجره بسته از خریدای خارجی یا داخلی چون وقتی وزیر کرزش ابتدای فصل با جمله پرسپولیس امسال قهرمان نشود گرای اصلی رو داد بعدم با تقدیم امتیازات یک‌تیم شهرستانی و البته مدعی اونم تو اوایل نیم فصل اول نشون داد امسال هر کاری لازم باشه انجام میده که تیم استقلال قهرمانیش ده ساله نشه و شک‌نکنید اگر پرسپولیس با این ترفندا که گفتم از پا در نمیومد و امتیاز ازدست نمیداد و تو حاشیه نمیرفت هر کاری لازم بود و باعث میشد پرسپولیس قهرمان نشه انجام میدادن البته این به این معنا نیست که بگم حتما استقلال حکومتیه یا سوگولیه و از این الفاظ بچه گانه ای که این چند سال استقلالیا بکار بردن بگم و حتی این هم بگم که این دو تیم سرخ آبی همیشه به نسبت دیگر تیمای شهرستانی در الویت هستن منتها این فصل بالا بریم پایین بیایم قبول کنیم و نکنیم اراده بالایی ها قهرمانی استقلال بوده و حتی اگر تیم دیگه ای هم مدعی بود سرش بریده میشد
  • بلوچستان IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    پرسپولیس همیشه قهرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی