نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
نامه رسمی پرسپولیس به آنتورپ برای جذب علیرضا بیرانوند/ رقم مد نظر باشگاه بلژیکی مشخص شد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس برای جذب این دروازه‌بان با باشگاه بلژیکی مذاکراتی انجام داده است.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش فوتبال کشورمان که به صورت قرضی به تیم بواویشتا پرتغال رفته بود با پایان تمرینات این تیم از بواویشتا جدا شد.

درباره بیرانوند شایعاتی مطرح است مبنی براینکه او به پرسپولیس بازخواهد گشت اما از آنجایی که بیرانوند به صورت قرضی به بواویشتا رفته بود و در اصل این دروازه‌بان بازیکن تیم آنتورپ بلژیک به حساب می‌آید به همین دلیل باشگاه پرسپولیس برای جذب این دروازه‌بان با باشگاه بلژیکی مذاکراتی انجام داده است.

باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای خواهان جذب بیرانوند شده اما باشگاه بلژیکی مبلغ ۷۰۰ هزار یورو برای صدور رضایت‌نامه این دروازه‌بان درخواست کرده که به نظر می‌رسد پرداخت چنین پولی از عهده باشگاه پرسپولیس در شرایط فعلی خارج باشد.

با این همه بیرانوند روز یکشنبه هفته پیش رو به تهران بازخواهد گشت و سپس با شروع تمرینات تیم ملی به اردوی این تیم خواهد رفت. بیرانوند بعد از بازی تدارکاتی با کانادا که در این کشور برگزار خواهد شد به تمرینات تیم آنتورپ بلژیک بازخواهد گذشت تا احتمالاً آینده او در این تیم بلژیکی رقم بخورد مگر اینکه اتفاق دیگری رخ بدهد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Pourya IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    این وضعیت هر کسی هس که از پرسپولیس جدا شه رامین رضاییان مهدی ترابی و... حالا هم بیرانوند
  • کوهمره_جروق IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    همون بلژیک بمونه بهتره.نباید زیر بار زور برن
  • مجهول الهویه IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    از حامد لک تقاضا میکنم با این نامه روحیه شان را از دست ندهند و این چار بازی را محکم دروازه را نگه دادند.
  • علی IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    حالا به بزرگی کاری که علیرضا حقیقی کرد پی میبریم که دروازبان ثابت در روسیه بود و بعد جاهای دیگه. و جام جهانی هم درخشید و حقش بود. اقای بیرانوند بعنوان بهترین دروازبان اسیا رفت و کلا ناامیدمون کرد. اگر میخواد بیاد پرسپولیس خوب خودش هم دست به جیب بشه، چرا باشگاه باید اینهمه پول بده.
  • محسن IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    آقایان گفتند برانکو مربی گرانیه و به بهانه قرارداد ۱ میلیون دلاری واسه مربی که همه جام ها رو درو کرد ، فراریش دادن و دست نشانده خودشون یعنی یحیی با ۲ میلیون دلار ( قرارداد خودش و رضایت نامه پدیده با هم ) رو آوردن تا میراث برانکو نابود بشه ، یا در مورد احمد نورالهی گفتن ۱۵ میلیارد نجومیه و فراریش دادن رفتن اسدی رو با مبلغ بیشتر آوردن ، حالا شده حالا شده حکایت بیرانوند ، ۷۵۰ هزار تا واسه رضایت نامه بیرانوند زیاده اما میرن چند برابرش خرج میکنن واسه گلرهایی که فقط سوتی میدن ، هدف سود پرسپولیس نیست ، هدف نابودی پرسپولیس و میراث برانکو است ، عامل اصلیش هم مثلا پیشکسوت های پرسپولیس هستن ، البته که پیشکسوت نیستن بلکه نان به نرخ روز خور های پرسپولیسن
  • سعید IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    پرسپلیس اگه دوازه بان خوبی داشت بی شک قهرمان میشد..باعث این عقب موندگی فقط گلهای بدی بود که این تیم خورد.....
  • محمد IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    بیرانوند و لک در سطح همند. هر دو هم گل بد خوردند، اصلا بهترین دروازه بان های دنیا هم گل بد می خورند. این فصل حامد لک دو تا اشتباه داشته، بله، ولی لااقل ده تا توپ صددرصد رو هم گرفته. اصل جایی که ما ضرر کردیم، داوری، فدراسیون، خریدهایی بد، و عدم اعتماد به حتی یک جوانه. دقت کنید! بیرانوند میخواد یک سال بیاد پرسپولیس، جلوی چشم باشه،اگرم شد یه خودی نشون بده، چون موقعیتش تو تیم ملی یه کم به خطر افتاده، و بعد جام جهانی با یه رقم خوب بره. حالا چرا تیم ما باید هزینه پولدار شدن ایشون رو بده. از دوستان پرسپولیسی خواهش میکنم احساسی نظر ندن. بله اگر میاد قرارداد پنج ساله ببنده، تا از طریق باشگاه ترانسفر بشه، خوبه. وگرنه واقعا سوء استفاده هست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی