نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
رمزگشایی از نیمکت‌نشینی هافبک آبی‌ها/ مجیدی هنوز یک اتفاق را فراموش نکرده است؟
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تکنیکی استقلال چند وقتی می شود که روی نیمکت این تیم قرار دارد و سرمربی استقلال فرصت بازی به او نمی‌دهد.

عزیزبک آمانوف هافبک ازبک و تکنیکی آبی پوشان در دو بازی اخیر این تیم مورد استفاده قرار نگرفت که این موضوع می‌تواند ایجاد سئوال کند.

«عزیزبک آمانوف» که در پنجره زمستانی به استقلال پیوست و شروع خوبی با این تیم داشت، در دو بازی اخیر مقابل سپاهان و شهرخودرو حتی به عنوان بازیکن جانشین فرصت بازی پیدا نکرد که این قدری عجیب به نظر می‌رسد.

آمانوف که عملکرد خوبی در استقلال داشت، در بازی مقابل نساجی در جام حذفی، پنالتی خود را در انتهای بازی از دست داد که همان ضربه منجر حذف آبی پوشان از جام حذفی شد. پس از آن این هافبک تکنیکی ازبکستانی دیگر مورد استفاده قرار نگرفت تا این شائبه ایجاد شود که چه بسا همان اتفاق عامل اصلی نیمکت نشینی او باشد.

استقلال که با ۶۰ امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد، در هفته بیست و هفتم دیداری دشوار مقابل فولاد در اهواز در پیش دارد که این بازی ساعت ۱۹:۴۵ روز شنبه ۲۴ اردیبهشت در اهواز برگزار می‌شود.

باید دید آیا هافبک ازبکستانی آبی پوشان در این دیدار مورد استفاده قرار خواهد گرفت یا خیر.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهزاد ایمن IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    آمانوف عالی.... اما باید بدونه تو چه تیمی داره بازی میکنه آماده بودن و خوب بازی کردن و...... بدون آمار خوب در گلزنی وپاس گل واسیر پارامترها دو زار نمی ارزه ضمن اینکه او باید بداند با اون پنالتی چی و از هوادار وتیم استقلال گرفت 😠😠😠 مجیدی داره با این تنبیه شخصی تشت قویتر میکنه واسه جبران اشتباهاتش نظر شخصی اینه که کار درست رو انجام میده استقلال جایی واسه کسب درآمد نیست باید بلند پرواز باشن وبه فراتر از اینا فکر کنن💙💙💙💙💙💙

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی