نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
۱ |
۵
تصمیم یحیی برای بازی با سپاهان؛ بخشش بازیکن حاشیه‌ساز
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شنیده‌ها حاکی از آن است که یحیی گل محمدی قصدی برای تنبیه انضباطی رامین رضاییان در بازی با سپاهان اصفهان ندارد.

مهم‌ترین سوژه دیدار گذشته ذوب آهن و پرسپولیس در اصفهان، رامین رضاییان بود. کادر فنی پرسپولیس در نیمه دوم دیدار با ذوب آهن تصمیم به تعویض رامین رضاییان و سید جلال حسینی در دقیقه ۸۴ گرفت تا سیامک نعمتی و علیرضا ابراهیمی جای آنها را در دقایق پایانی بازی بگیرند.

حسینی که بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را بر بازو داشت بدون ایجاد حاشیه جای خود را به ابراهیمی داد اما رامین رضاییان قصد داشت ضربه آزاد را بزند اما افشین پیروانی از او خواست تا زمین مسابقه را ترک کند و جای خود را به نعمتی بدهد. رضاییان هنگام نشستن روی نیمکت پرسپولیس سمت پیروانی رفت و تعویض خود را نابهنگام توصیف کرد تا همین موضوع باعث درگیری لفظی آنها شود. رفتار رامین رضاییان باعث شد تا کریم باقری وارد ماجرا شده و بار دیگر با فریادهای خود رضاییان را روی صندلی نیمکت نشاند تا کار به جاهای باریک کشیده نشود. رضاییان در حالی از تعویض خود ناراضی بود که در مدت زمان حضور در میدان نیز نتوانست عملکرد قابل قبولی داشته باشد اما باز هم از تعویض خود ناراحت بود. یحیی گل محمدی در رختکن حسابی به رامین رضاییان بابت این حرکت تاخت ولی مدافع راست با تجربه پرسپولیس فقط سرش را پایین انداخته و هیچ حرفی نزد.

پس از پایان بازی اما رامین رضاییان به توصیه یکی از بزرگ ترهای پرسپولیس، این چنین از یحیی گل محمدی عذرخواهی کرد: «اصلا حال خوبی ندارم. من آمدم با تمام وجود به پرسپولیس کمک کنم تا این تیم قهرمان شود. در آن صحنه چون چند گل در بازی‌های قبلی روی ضربات ایستگاهی زده بودیم، از کادرفنی خواهش کردم که در زمین بمانم و کاشته را بزنم. سوءتفاهم نشود که من به خاطر تعویض ناراحت بودم. خواهش می‌کنم حاشیه درست نکنید چون من بدون حاشیه کار خودم را می‌کنم. مثل همه هواداران من هم دوست داشتم پرسپولیس گل بزند و آن لحظه حس خوبی به آن ضربه کاشته داشتم. وقتی هم کنار زمین آمدم، همین را گفتم. شاید آن لحظه باید احساساتم را کنترل می‌کردم. اگر رفتار من باعث ناراحتی کادرفنی شد، عذرخواهی می‌کنم. خیلی تحت فشار بودیم و من دوست داشتم به تیم کمک کنم. دو امتیاز را از دست دادیم، در حالی که راحت می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم.»

ظاهرا این عذرخواهی هم خیلی دل یحیی گل محمدی را نرم کرده و حتی شنیدیم تصمیم گرفته است در دیدار با سپاهان از او درترکیب اصلی تیمش استفاده کند. شاید عدم آمادگی سیامک نعمتی و حساسیت دیدار با سپاهان اصفهان باعث شده باشد که یحیی گل محمدی به رغم میل باطنی از رامین رضاییان در این بازی مهم در ترکیب اصلی استفاده کند.

این درحالی‌ست که پیش از این یحیی گل محمدی برخورد سخت تری با حامد لک و مهدی عبدی داشت اما درحال حاضر پرسپولیس به ۳ امتیاز بازی با سپاهان نیاز دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سلام IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    اگه قرار به تنبیح باشه اول تمیروف و اسدی همین دوتا پرسپولیس را از قهرمانی دور کردند مخصوصا تمیروف اون همه موقعیت صددرصد خراب کرد اگه فقط نصفش را گل کرده بود الان صدر جدول بودیم رامین هم از ناراحتی و تعصبش این کار را کرد تمیروف و اسدی باید هم اخراج بشن هم 80درصد از قراردادشان را کسر کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی