نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
زننده گل قهرمانی استقلال علیه آبی‌ها/ خاطره شیرین تکرار می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درست ۹ سال قبل و در همین اردیبشت ماه استقلال با گل جواد نکونام در اهواز از سد فولاد خوزستان گذشت و سند قهرمانی در لیگ برتر را امضا کرد.

استقلال آخرین بار در فصل ۹۲-۹۱ قهرمان لیگ برتر شد. در اردیبهشت ماه سال ۹۲ استقلالی‌ها در هفته ماقبل پایانی با گل جواد نکونام در خود اهواز فولاد را بردند و قهرمانی خود را مسجل کردند. حالا همان نکونام سرمربی فولاد است و می‌خواهد جلوی قهرمانی استقلال و فرهاد مجیدی را بگیرد. فولاد امسال در آسیا واقعا خوب کار کرد و آبروی فوتبال ایران را خرید وگرنه در جمع ۱۶ تیم برتر آسیا هم نماینده ای نداشتیم.

همان طور که می‌دانید فولاد با جواد نکونام در فینال جام حذفی فصل گذشته و در ضربات پنالتی استقلال را شکست داد و جام را بالای سر برد اما استقلالی‌ها بازی رفت لیگ امسال را یک بر صفر و با گل مهدی پور بردند تا بازی فردا شب بنوعی حکم فینال را داشته باشد. دیداری که می‌توان گفت برای مجیدی از نکونام هم مهمتر است و او اصلا دوست ندارد در اهواز بازنده باشد. البته فرهاد نیم‌نگاهی هم به نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان دارد اما اگر نکونام را ببرد تا ۹۹ درصد قهرمان است.

۹ سال قبل گل قهرمانی استقلال را نکونام به فولاد زد و حالا باید دید چه کسی به تیم خوب جواد نکونام گل می‌زند تا محبوب هواداران استقلال شود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهزاد ایمن IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    در حد حاضر نکونام جزو ۲یا۳ تا مربی برتر لیگ ماست و بهتر از خیلی های دیگه ظاهر شده اما مجیدی از همشون سرتراش 😁😁😁😁😁
  • محمدطاها IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    به امید برد استقلال مقابل فولاد و هموار شدن قهرمانی🏆🔥💙🧿 فکر میکنم‌ استقلال دو بار تو استادیوم فولاد آرنا مقابل این تیم بازی کرد و هر دو بار هم باخت ولی اینبار دیگه‌غفلت جایز نیست‌‌ واقعا بازی سخت و نفس‌گیری‌هست ولی اصلا نباید برای تساوی بازی کنیم باید با تمام توان مقابل فولاد بازی کنیم..به امید خدا این چهار تا بازی تیم هم بدون شکست به اتمام می‌رسد و در پایان کاپ طلایی در کنار کاپ اصلی به استقلال اهدا خواهد شد🏆🔥💙🧿💙💙🌟🌟💙💙🧿
  • استقلال ۳ فولاد 0 IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    فولاد و نکونام به هیچ وجهی نمیتونن استقلال رو ببرن استقلالیها بخصوص کادر فنی حواسشون به مکر و جاروجنجال و هوچیگری فولادیها بخصوص رو نیمکت باشن جواد هم شکل فوتبالش هم ادا و اطوارهاش کپی از کیروش هست مراقب شلوغ بازیهاش باشین همچنین ناظر و داوران هم باید گول اینجور بازیها رو نخورن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی