نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
برانکو به مدیربرنامه‌های محرمی: بگذار صادق بماند، می‌دانم چه زمانی او را فیکس کنم!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

با توجه به اینکه صادق محرمی در پرسپولیس رقیبان بزرگی همچون؛ رامین رضاییان و حسین ماهینی را داشت هفته‌های ابتدایی برای صادق محرمی خیلی سخت گذشته و به او بازی نرسید تا این بازیکن و مدیربرنامه‌هایش تصمیم جدیدی بگیرند؛ جدایی از پرسپولیس!

صادق محرمی این روزها تبدیل به مدافع راست فیکس تیم ملی شده و به احتمال فراوان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز در ترکیب این تیم بازی خواهد کرد.

در نقل و انتقالات تابستانی سال ۱۳۹۵، صادق محرمی با قراردادی دو ساله به تیم فوتبال پرسپولیس تهران پیوست. محرمی در اولین تجربه حضورش در پرسپولیس توانست رقبای بزرگی همچون ۲ ملی پوش در پست خود یعنی رامین رضاییان و حسین ماهینی را هم پشت سر بگذارد و به عنوان دفاع راست سرخپوشان در لیگ برتر بازی کند؛ برانکو با بازی دادن به محرمی اعتماد به نفس و تجربه لازم را به او داد و نمایش قابل قبول صادق محرمی در پرسپولیس خود گویای مثبت بودن اعتماد برانکو ایوانکوویچ بود.

شاید ندانید اما با توجه به اینکه صادق محرمی در پرسپولیس رقیبان بزرگی همچون؛ رامین رضاییان و حسین ماهینی را داشت هفته‌های ابتدایی برای صادق محرمی خیلی سخت گذشته و به او بازی نرسید تا این بازیکن و مدیربرنامه‌هایش تصمیم جدیدی بگیرند؛ جدایی از پرسپولیس!

مدیربرنامه‌های صادق محرمی نزد سرمربی کروات رفت و از برانکو خواست اجازه جدایی به این بازیکن بدهد. برانکو اما حسابی با مدیربرنامه‌های صادق محرمی حرف زد و به او گفت: «برای جدایی عجله نکنید! من توانایی این پسر را می‌شناسم و می‌دانم چه زمانی به او بازی بدهم. صادق محرمی به زودی تر پرسپولیس فیکس می‌شود و حتی می‌تواند به عنوان لژیونر به اروپا برود. بنابراین برای بردن صادق محرمی به تیمی دیگر عجله نکنید چون درآینده ای نزدیک او دفاع راست فیکس تیم ملی خواهد شد.»

پیش‌بینی برانکو اما خیلی زود درست از آب درآمد. صادق محرمی در نخستین سالی که در پرسپولیس حضور داشت توانست به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران ۱۳۹۶-۱۳۹۵ برسد. همچنین در همان فصل پرسپولیس قهرمان سوپر جام فوتبال ایران ۱۳۹۶ نیز شد.

محرمی موفق شد با ۲۳ بازی در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس و با تنها دریافت ۲ کارت زرد، جام قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران فصل ۱۳۹۷-۱۳۹۶ را برای دومین بار پیاپی بالای سر ببرد. او در ادامه توانست با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷ تا نیمه‌نهایی صعود کند و به جمع چهار تیم برتر آسیا برسد.

محرمی در دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ و پس از برد برابر الجزیره، با هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد و این تیم را به مقصد دینامو زاگرب کرواسی ترک کرد تا لژیونر شود. پس از روی کارآمدن دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ایران، صادق محرمی نه تنها ملی پوش شد بلکه در تمامی بازی‌های تیم کشورمان در ترکیب اصلی قرار گرفت.

پی نوشت؛ برانکو ایوانکوویچ برخلاف برخی مریبان ایرانی که جوان‌های نیمکت‌نشین خود را نابود می‌کنند برای صادق محرمی و مدیربرنامه‌هایش وقت گذاشت و با راهنمای خودش اجازه نداد استعداد این جوان نابود شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    خدمات وی به بازیکنا تیم پرسپولس وتیم ملی نشان علم بروز پروفسور کروات ومربی باشخصیت است ما پرسپولیسی ها به ایشان افتخار میکنیم وایشان را جزو خانواده پرسپولیس میدانیم
  • مهران IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    درست بعکس یحیی که هرچی جوان بود رو فراری داد و به گوهری و عمری و شریفی هم اعتماد نکرد و فرصت نداد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی