نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
واکنش معاون ورزشی پرسپولیس به ادعای گل محمدی/ مهم نیست وحید کجا و چطور مصدوم شده است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در روزهای اخیر پس از مصدومیت وحید امیری عنوان شد سرمربی پرسپولیس دلیل اصلی آسیب دیدگی ستاره تیمش را حضور در اردوی تیم ملی می‌داند.

معاونت ورزشی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره موضوع مطرح شده از سوی یحیی گل محمدی که وحید امیری در اردوهای تیم ملی دچار مصدومیت شده اظهاراتی را مطرح کرد.

محمد محمدی ابتدا درباره مصدومیت وحید امیری و اینکه آیا هزینه‌های مداوای او برعهده خودش است یا باشگاه اظهار داشت: «من در این مدت از نزدیک کارهای وحید امیری را زیر نظر داشتم. امیری بدون شک طی ده سال اخیر جزو با اخلاق ترین و البته تاثیرگذارترین فوتبالیست‌های ملی و البته باشگاه پرسپولیس بوده است».

وی ادامه داد: «دکتر حقیقت پزشک تیم در جریان همه قضایا بوده و همچنان خواهد بود. ما مشکلی با پرداخت هزینه‌های درمانی وحید امیری نداریم چون این بازیکن همچنان تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس است. باز هم تاکید می‌کنم فارغ از مسائل فوتبالی و شرایط خوب فنی، وحید امیری جزو انگشت شمار بازیکن با شخصیت فوتبال ایران است».

واکنش معاون ورزشی پرسپولیس به ادعای گل محمدی/ مهم نیست وحید کجا و چطور مصدوم شده است!

این مقام مسئول در باشگاه پرسپولیس همچنین درباره اتفاقات روزهای اخیر که عنوان شد یحیی گل محمدی گفته وحید امیری در اردوی تیم ملی مصدوم شد، اما وحید امیری در تازه ترین صحبت‌هایش گفته در سوپرجام از ناحیه مصدومیتش احساس درد کرده و با همان شرایط به اردوی تیم ملی رفته و البته خودش را مقصر می‌دانسته تأکید کرد: «مطرح کردن این قبیل مسائل هیچ دردی از شرایط تیم پرسپولیس و تیم ملی دوا نمی‌کند. در حال حاضر اینکه او چطور و کجا مصدوم شده اهمیتی ندارد بلکه مهم این است که وحید امیدی جزو سرمایه‌های ملی فوتبال ایران است و این خیلی اهمیت دارد که هر چه سریعتر سلامتی‌اش را به دست بیاورد».

محمدی در آخر یادآورشد: «باشگاه پرسپولیس در این زمینه از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد و امیدواریم این فوتبالیست مودب و فنی هرچه زودتر دوباره پا به توپ شود تا در پرسپولیس و تیم ملی شاهد حضور موفقش باشیم».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی