درویش تکلیف یحیی و نیمکت پرسپولیس را مشخص کرد/ توافق نهایی با ۴ بازیکن برای تمدید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در گفت و گویی تلویزیونی توضیحاتی در خصوص وضعیت این تیم داد.

مدیرعامل پرسپولیس درباره آخرین وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس و احتمال ادامه فعالیت یحیی گل محمدی در این تیم برای فصل آینده گفت:  با ۴-۳ بازیکن به نوبت صحبت کرده‌ایم و در هفته آینده ان‌شاءالله برای تمدید قرارداد در خدمت آنها هستیم. فاصله بازی‌ها خیلی کم است و هر ۵-۴ روز یک بازی برگزار می‌شود. بازیکن هم خسته است. نظر گل محمدی این بود با توجه به فشردگی شاید مذاکره برای تمدید قرارداد بازیکنان از لحاظ روحی و روانی جالب نباشد. از این جهت به مرور زمان با تک تک بازیکنان قرار می‌گذاریم. باشگاه برای انعقاد قرارداد جدید آماده است.

وی ادامه داد: گل‌محمدی با ما قرارداد دارد و در سال آینده در خدمتش هستیم. متاسفانه جو ایجاد کرده و دوست ندارند آرامش در پرسپولیس برقرار شود. همین الان بازیکنان ما با این تصور راهی سیرجان شدند که تماشاگر در ورزشگاه حضور دارد. الان خود را جای من به عنوان کارگر و بازیکن باشگاه بگذارید. به تیم گفته‌ایم به این جهت برای برگزاری دیدار با سپاهان به سیرجان که فشار اکسیژن در آن با تهران فرق دارد می‌روید که بازی با تماشاگر است. بازیکن به سیرجان رفته اما ناگهان می‌بیند بنا نیست این مسابقه با تماشاگر باشد. این موضوع برای بازیکنان و کادرفنی، ناامیدی ایجاد می‌کند.

از هواداران پرشور پرسپولیس می‌خواهم با سعه صدر این ایام را تحمل کنند. به روزهای خوب می‌رسیم و امیدوارم فضای جامعه به سمتی برود که التهابات در آن کم شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شایان IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    انصافا با رامین تمدید کنید
  • آنالیزور DE ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    التهاب ؛ فقط نبود بابا مسعودتونه !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی