اولین جدا شده پرسپولیس را بشناسید!/ پشیمانی یک سرخ‌پوش از بازگشت به ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی مهدی‌خانی با نظر مستقیم یحیی گل محمدی به تیم پرسپولیس پیوست اما هنوز نتوانسته است سایه‌ای از آن پدیده تیم پدیده باشد.

از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد اولین جداشده این تیم مهدی مهدی‌خانی است که مدت‌هاست اصلا فرصت بازی در ترکیب تیمش را پیدا نکرده است.

ین مهاجم سرعتی که زمانی در تیم ملی جوانان و زیر نظر امیرحسین پیروانی تبدیل به یک پدیده شده بود راهی تیم پدیده مشهد شد. او در ترکیب تیم مشهدی و زیر نظر یحیی گل محمدی حسابی خوش درخشید و درحالی که از دو تیم استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشت تصمیم گرفت راهی کرواسی شود. او تابستان سال ۱۳۹۸ به تیم واراژدین در کرواسی پیوست. بازی در کرواسی چندان برای پدیده تیم ملی جوانان خوش یمن نبود اما شاید مهدی‌خانی تصورش را هم نمی‌کرد در بازگشت به ایران و در پرسپولیس این چنین ناکام شود.

او ۲۶ آبان ۱۳۹۹ با نظر مستقیم یحیی گل محمدی به تیم پرسپولیس پیوست اما هنوز نتوانسته است سایه‌ای از آن پدیده تیم پدیده مشهد باشد. شنیدیم مهدی‌خانی به تازگی در جمع بازیکنان پرسپولیس گفته است: «استباه کردم از کرواسی برگشتم!»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شاهین IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    یحیی نشون داده هنر بازی گرفتن از جوونا رو نداره مربی بازیکن ساز نیست
  • مظفری IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    من یک پرسپولیسی هستم تیم پرسپولیس شوت بلد نیست کرنربلد نیست سانتر بلد نیست جذب بازیکنان قد کوتاه وبی کیفیت دارد سرمربی ومربیان کاملا بی تحرک وبی تفاوتند بدردپرسپولیس جوادنکو نام می خورد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی