نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
این قهرمانی مبارک هواداران استقلال/ مجیدی فولاد را در خانه زمین‌گیر کرد/ تیم فرهاد شایسته‌ترین تیم بود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ایمان عالمی پیشکسوت استقلال گفت: بازی کاملا هوشمندانه و تاکتیکی استقلال باعث شد تیم خوب فولاد در خانه خودش زمین گیر شده و دستانش را بالا بگیرد.

ایمان عالمی، مربی و بازیکن اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره دیدار تیمهای استقلال و فولاد اظهاراتی را مطرح کرد.

بازی استقلال و فولاد چطور بود؟

به نظرم استقلال با استراتژی و تاکتیک کاملا درستی وارد میدان شد. ما ابتدا اجازه ندادیم فولاد در زمین خودش جلو بیاید و در همان دقایق ابتدایی برتری نفری و تاکتیکی مان را به این تیم دیکته کردیم. کاملا مشخص بود که کادرفنی استقلال تیم فولاد را به طور کامل آنالیز کرده و از تمام برنامه‌های تاکتیکی این تیم مطلع هستند.

چطور؟

هر زمان بازیکنان تهاجمی‌فولاد مثل پریرا، پاتوسی و یا ساسان انصاری می‌خواستند از نیمه زمین رد شوند پرس سنگین بازیکنان استقلال آنها را در همان حوالی دایره وسط زمین ناکام می‌گذاشت. این شکل از فوتبال درست همان چیزی بود که فرهاد مجیدی از بازیکنانش می‌خواست و کاملاً هم جواب گرفت. بازی کاملا هوشمندانه و تاکتیکی استقلال باعث شد تیم خوب فولاد در خانه خودش زمین گیر شده و دستانش را بالا بگیرد.

درباره حسین زاده و گلی که زد صحبتی دارید؟

امیرحسین حسین زاده در بازی گذشته استقلال در ترکیب اصلی نبود و همین موضوع باعث شد تا او در این دیدار که از ابتدا به میدان رفت همه توانش را بگذارد تا شایستگی‌هایش را به کادر فنی ثابت کند. از طرفی نفوذهای یامگا و توپ‌هایی که برای رمضانی ارسال می‌کردند هم باعث شده بود خط‌هافبک و دفاعی تیم فولاد هنگام حمله خیلی جلو نکشند. به طور کلی از قبل پیش‌بینی می‌شد که بازی استقلال مقابل فولاد یک بازی کاملا شطرنج گونه باشد. چون نکونام و تیمش به شدت تاکتیکی هستند و برای مسابقات شان برنامه‌ریزی می‌کنند.

انتظار برد استقلال با دو گل را داشتید؟

کاملاً مشخص بود که استقلال به لحاظ روحی روانی برای این بازی آماده است. وقتی شما بدانید برنده شدن تان در بازی مقابل فولاد و احتمال شکست رقیب تان در دیدار با سپاهان می‌تواند منجر به قهرمانی شما شود سر از پا نمی‌شناسید تا برنده شوید. ضمن اینکه برد روحیه بخش استقلال در دیدار با شهرخودرو هم مزید بر علت شد تا استقلال در این بازی با انرژی دو برابر وارد میدان شود. قطعا انتظار داشتیم استقلال این بازی را با برد پشت سر بگذارد چون واقعا شایسته هیچ نتیجه ای غیر از این نبود.

به نظر شما استقلال حالا قهرمان شده یا نه هنوز؟

قطعاً باید استقلال را قهرمان بلامنازع لیگ برتر دانست. شکست‌ناپذیری این تیم و روحیه نباختن بین بازیکنان فرهاد مجیدی به خوبی باعث شده تا استقلال به عنوان یک تیم شکست ناپذیر لایق ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی باشد. باید از حالا این قهرمانی را به همه هواداران تبریک گفت و امیدوارم هرچه زودتر جشن قهرمانی را در استادیوم آزادی در حضور تماشاگران استقلال برپا کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • sepahan IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    لنگیاحالا فهمیدید وزیر چقدر خوب گل میزنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی