نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
آقای گل‌محمدی با یک خداحافظی خوشحال‌مان کن/ در روزگار مرغ ۷۰هزار تومانی شما هم خون به جگر مردم کردید/ این پرسپولیس است نه تشتک‌سازی!
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس گفت: اگر ما در دهه ۶۰ قهرمانی را به استقلال می‌دادیم با تفاضل گل بود نه فاصله ۹ امتیاز کمتر! ای‌کاش شلاق می‌خوردم و این شب تلخ را تجربه نمی‌کردم.

مرتضی فنونی زاده بازیکن اسبق پرسپولیس در گفتگو با خبر ورزشی، در شرایطی که به شدت از شکست تیم پرسپولیس مقابل سپاهان ناراحت به نظر می‌رسید، بدون اینکه پرسشی درباره مسابقه از وی مطرح کنیم اظهارات زیر را مطرح کرد.

*برای من سوال است آن شخصی که کنار دست یحیی گل محمدی نشسته بود کیست؟ خیلی دوست دارم بدانم با این همه پیشکسوت و اینهمه مربی، این جوان کم سن و سال چه کسی بود که کنار دست سرمربی پرسپولیس نشسته بود. آیا پرسپولیس اینقدر بدبخت شده که کنار سرمربی اش روی سکوها باید یک جوان بنشیند؟

*متاسفانه وقتی کسی بالای سرتیم نیست و دلال‌ها برای پرسپولیس تصمیم گیری می‌کنند، اتفاقی بهتر از این نمی‌تواند در انتظار تیمی با این قدمت و این همه هوادار باشد.

*امیدوارم اشتباه باشد ولی شنیده ام که یکی از مدیران باشگاه خودش دفتر بازرگانی دارد و همان جا در کار خرید و فروش بازیکن هم فعالیت می‌کند. اگر دوست دارند بروند از من شکایت کنند. حاضرم در هر محکمه‌ای بروم و جوابشان را بدهم.

*این چه تیمی بود که مقابل سپاهان به میدان رفت؟ ارنج تیم اشتباه بود. تعویض‌ها اشتباه بود. پرسپولیس با بدترین شرایط در یکی از مهمترین مسابقاتش به زمین رفت.

*اصلا توقع چنین فوتبالی را از پرسپولیس نداشتیم! آقایان این تیم اسمش پرسپولیس است، تشتک سازی نیست که هر طور دلتان خواست برایش تصمیم بگیرید و هرطور خواستید آن را از رنج کنید و هیچ تاکتیک و سیستمی برایش در نظر نگیرید.

*فوتبالی که از پرسپولیس دیدیم باعث شرمندگی بود. کسی باورش نمی‌شد چنین تیمی ۵ سال متوالی قهرمان ایران بوده و دوباره در این سالها به فینال آسیا رسیده است.

*با اینکه هشت نه سال در پرسپولیس زحمت کشیدم و فوتبال بازی کردم از فوتبالی که امشب مقابل سپاهان دیدم شرمنده خودم و سابقه فوتبالی ام شدم.

*آقای کریم باقری! شما که از ثروت چیزی کم نداری، برای چه در پرسپولیس مانده ای؟ می‌خواهی فقط روی نیمکت بنشینی لَم بدهی و کوچک شدن تیم پرسپولیس را ببینی؟ لااقل بلند شو یک حرفی بزن.

*یحیی گل محمدی که آن بالا نشسته بود و کنار دستش هم یک بچه ۲۰ ساله نشانده بود. حمید مطهری هم که لب خط بود و کار خاصی نکرد. اصلاً بازیکنان به حمید مطهری نگاه نمی‌کنند! لااقل کریم باقری برود بایستد که بازیکنان از او حساب ببرند.

*به خدا قسم زمانی که علی پروین روی نیمکت می‌نشست با اینکه از سر جایش بلند نمی‌شد ما جرات نمی‌کردیم به طرف نیمکت نگاه کنیم. اگر هم نگاه میکردیم از دیدن علی پروین خودمان را خراب می‌کردیم. این در شرایطی بود که ما ۹۸ درصد بازی‌هایمان را میبردیم.

*شکرخدا هواداران فوتبال در این روزها خودشان کارشناس هستند و فقط مدرک مربیگری ندارند. لازم نیست من بخواهم درباره مسائل فنی تیم صحبت کنم. همه دیدند که پرسپولیس از نظر فنی هیچ حرفی برای گفتن نداشت.

*آقای گل محمدی در مسابقه‌ای که برای پرسپولیس حکم مرگ و زندگی داشت چرا باز هم با دو هافبک دفاعی بازی کردید؟ ما باید در این بازی با یک هافبک دفاعی بازی می‌کردیم و سه فوروارد آن جلو می‌گذاشتیم تا گل بزنیم.

*من نمی‌دانم گل محمدی چه رودربایستی با کمال کامیابی نیا و یا سرلک دارد که اینقدر خودش را مجبور می‌کند هر دو نفرشان کنار هم بازی کنند!

*یحیی گل محمدی به عنوان یک مربی ترسو و محتاط زبانزد خاص و عام است، اما دیگر توقع نمی‌رود در شرایطی که مرغ شده کیلویی هفتاد هزار تومان، شما هم با این شکل و شیوه بازی تیم پرسپولیس غم مردم را بیشتر کنید.

*باز هم می‌شنویم که بازیکنان می‌گویند پاداش بردمان کم است؟ شما که به اندازه کافی از کنار فوتبال خوردید و بردید! لااقل این چند هفته را به عشق مردم بازی می‌کردید! چرا خون به جگر این مردم می‌کنید. این مردم دیگر تحمل این وضعیت را ندارند.

*دوست دارید بابت این حرف‌ها از من شکایت کنید مشکلی ندارم. من واقعیت‌ها را می‌گویم و حاضرم به خاطرش شلاق بخورم. در واقع به خاطر پرسپولیس شلاق می‌خورم. به خدا قسم ما پیشکسوتان سرمان درد گرفت.

*رشید مظاهری در طول بازی یکبار زمین نخورد! گل هم که می‌زنیم ۹۰درصد شان از روی ضربات ایستگاهی است. چرا خودمان نمیتوانیم روی تاکتیک تیمی گل بزنیم؟ این پرسپولیس هیچ شباهتی به پرسپولیس نداشت.

*آقایان بس کنید! مردم همین چند وقت پیش با خرید بخشی از سهام باشگاه پولشان را ریختند در حساب پرسپولیس تا تیم بدهکار نباشد و راحت جام بگیرد. ولی شما بد پاسخی به محبت مردم دادید. این مردم در این شرایط سخت اقتصادی رفتند پول دادند و سهام خریدند که مثلاً تیم محبوب‌شان بدهی‌هایش را بدهد. چرا با مردم بد تا می‌کنید؟

*پرسپولیس چرا به این روز افتاده که با ۹ امتیاز اختلاف جام را به استقلال می‌دهد؟ بروید تاریخ را ورق بزنید. اگر ما در دهه ۶۰ جام را به استقلال میدادیم با تفاضل گل بود، نه اختلاف امتیاز، اما حالا فاصله مان با صدر جدول ۹ امتیاز است. باور نمی‌کنیم.

*آقای گل محمدی! چرا استعفا نمی‌دهی؟ الان وقت استعفا دادن شماست. لابد نگران قراردادتان هستید؟ بروید در یک تیم دیگر، کادرفنی تان را هم با خودتان ببرید.

*بزرگترین اشتباه آقای درویش این بود که به پرسپولیس آمد. اما اشتباه بزرگترش وقتی بود که قرارداد یحیی را سه ساله تمدید کرد! مگر حالا گل محمدی با این شرایط استعفا می‌دهد؟ چه کسی از پول بدش می‌آید؟ یا باید او را بیرون کنید و پولش را کامل بدهید و یا هوادار مجبور است این مربی را تحمل کند.

*این بازیکنان به درد نخور خارجی را چه کسی به پرسپولیس آورده؟ من که نیاوردم. عباس کارگر که نیاورده. وحید قلیچ که نیاورده. همان‌هایی که آورده اند باید جواب این مردم را بدهند.

*شما را به خدا یک یا علی بگویید و با یک خداحافظی خوشحالمان کنید. آقای گل محمدی برو! انشالله هر جای دیگری میروی موفق باشی. لطفاً بیشتر از این پرسپولیس و طرفدارانش را خجالت ندهید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی ساوجبلاغی IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    آقامرتضی مشکل پیروزی گل محمدی نیست که رفتن بابامسعودوننه آذرایناروبه این روزانداخته آره مری جون ننه آذروبابامسعووووود شدن بلنگ دووووود
    • مسعود IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      یه سری هوادار دچار توهم که تیمشونو وصل میکنن به کسی که اون دنیاست.تیمی که دولتیه و مثل پرسپولیس با بودجه های چندین میلیاردی وبریزبپاش اداره میشه و همه جور حمایتی...نه داداش من مشکل پرسپولیس قراردادهای جدید بودو دلالی وقتی دوتادروازه بان تیم افت میکنن مربی دروازه بان ها بایدعوض بشه.قهرمانی استقلال هم به لطف هوش مجیدی بودکه یه مربی خوب خارجی آوردازش یادبگیره.کم آسمون ریسمون بچینیدودروغ بگید
    • ناشناس IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      بعد از نه سال دارین یه جام میگیرین دارین زمین و زمان را به هم میریزن به همه تهمت میزنین جباری شما میگه زمان برانکو تیم ها جلو پرسپپولیس وحشت داشتند بازی کنند اگر قدیم جام گرفتین حالا تو آسیا جام بگیرین بابا مسعود که تو بردن تیم به دو فینال آسیا در طی سه ال دست نداشت غیرت بازیکنان بود که با سیزده بازیکن تو آسیا دوم شدند تمام بازیکنان خوب ایران را گرفتید از فرانسه و برزیل بازیکن آوردید با زهم به نساجی می بازید مسال حداقل تو چهار تا بازی بازیکنانتون کارت قرمز می بایست می‌گرفتند تازه امتیاز هم بهتون داده اند
    • X IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      والا حق استقلال نبود بیشتر بازیشو با پنالتی برد بعد 9 سال بزور قهرمانش کردند
  • گزینه خارجی IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    همین الان مربی خارجی یا مهدوی کیا رو بیارید
  • سیداسحق علوی IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    وقتی مدیرعاملتون کپی رو دست آجرلو میکرد بایدفکراینجاشم میکردین. آجرلو قردادفرهاد رو تمدید کرد چون میدونست هدف نهایی فرهاد قهرمانی آسیاست
  • شمسعلی IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    جناب فنونی زاده انگار یادتون رفته چه بلاهایی سر تیم فینال رفته آسیا آوردن؟با این بلاهایی که سر تیم آوردن جز سه تیم بالای جدول بودن، خودش شق القمری هس وگرنه وزارتخونه تا پای سقوط تیم وایساده شما هنوز متوجه نشدی؟!!!! چه بازیکن خوبی تونستن جذب کنن؟ جذب به کنار، چند تا بازیکن تیم رو تونستن نگه دارن؟! هر بازیکن و هر مهاجمی دست روش گذاشتن سه پاهان و کیسه فوری دو برابر بهش پول دادن.در فوتبال حرفه ای پول یعنی گرفتن بازیکن درجه یک. کدوم مربی از گرفتن بازیکن خوب فراریه که یحیی فراری باشه ؟! وقتی پول نباشه مجبورن به بنجلهای خارجی بسنده کنن وگرنه بازیکن خارجی خوب هم داریم ولی با کدوم پول؟ متأسفانه مدیرایی برای پرسپولیس آوردن که مشکل که حل نکردن هیچی مشکل هم اضافه کردن. کدوم هواداری موافق اومدن درویش بود؟ کدوم هوادارای موافق اومدن محمد محمدی بود؟ جناب فنونی زاده نمک به زخم هوادار نپاش که هم هوادار و هم شما خوب میدونه وزارتخانه امسال اسبش رو زین کرده بود هر جور شده یه جام به کیسه بده حتی شده دو تا ولی یه ساکت الهامی نامی جلوی یکی از جامهاشونوگرفت شبانه با توطئه اخراجش کردن برای فصل بعد نگران نباشن
    • بهزاد IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      همینکه همین نظر رو داری قبول داری شش سال همه این کارا و صد برابر بدترشو برای شما و ب ضرر بقیع تیم ها اللخصوص سرورتون انجام دادن کافیه عزیزم. ماچ
    • مسعود کامنت IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      به عنوان یه پرسپولیسی اصلا موافق این صحبت ها نیستم . ضعف پرسپولیس مشهوده کیفیت بازی های این تیم پایین اومده بازیکنایی که جذب کرده و همه زیر نظر مربی بودند همه بی کیفیت بودن و همراه با افت نسبت به تیم قبلیشون. نه آقا تعصبی حرف نزن. حالا نه اینکه استقلال اروپایی بازی کنه همون افتضاحه ولی خب قدری از پرسپولیس باکیفیت تر بود قهرمانی استقلالو بهشون تبریک میگم لیاقتشو داشتن . در مورد بودجه هم معتقدم هم به استقلال و هم پرسپولیس و چند تا تیم دیگه ی صنعتی که پنج شش سالیه بودجه شون رفته بالا به قدر کافی لطف میشه و هیچ ظلمی در حق این شش هفت تا تیم نشده اگه ظلمی هم باشه در حق باقی تیم هاست . این جور حمله ها رو کانالهای هواداری این دوتیم ایجاد میکنن دقت کرده باشی ادبیاتشون اینقدرشبیهه که انگار یه نفر اداره شون میکنه.همه برافرار از واقعیته و پاسخگو نبودن بازیکن با دلالی جذب میشه وقتی هزاران جوان حسرت میخورن استعدادشون هدر میره که جونشونم برا این تیم میذارن ولی کسی جذبشون نمیکنه.من شهروند باید عاقل باشم و فریب نخورم.
    • محمد IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      دوست من یه حرفی بزن که مسخرت نکن ..چرا پارسال که مجیدی از جیبش پول میداد شما اعتراض به بی عدالتی نداشتید طبق قراردادی که خود باشگاهها فرستادن برای مجوز حرفه ای کادر فنی پرسپولیس ۱۴میلیارد بیشتر از استقلال گرفته ولی استقلال بازیکنانش بیست میلیارد بیشتر از پرسپولیس بوده ..گل محمدی هم می‌توانست مثل فرهاد قرارداد خودش وکادرش رو پایین تر بگیره درعوض به بازیکنش بیشتر بده ..کاری که فرهاد کرد..فرهاد اجازه حاشیه درست کردن به برادرش نداد بعد رامین رضاییان تعویض نمیشه ..به قول لوران بلان بزرگتر از بهانه هامان باشیم
    • کیسه سوزان IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      فنونی زاده زیاد جوش نزن با رفتن یحیی تو جایی در باشگاه نداری بعدش خود تو و امثال تو برای پرسپولیس چه کردید که یحیی نکرد بعد یه عمر که تیم دست امثال تو بود و همیشه هم وسط جدول و قهرمانی برای هوادار آرزو بود حالا که یه مربیه خوب پرسپولیسی داریم و این همه قهرمانی آورده را از دست بدیم که یکی مثل تو بیاد نه آقا جان شعور داشته باش لیورپول قهرمان شد با بهترین مربیه دنیا ولی فصل بعد تا هفتم جدول رفت ولی کسی ایراد نگرفت ولی یحیی چندتا قهرمانی آورد و این فصل هم از نظر با منطق ها قهرمانه چون که بارها داوران عمدا حق پرسپولیس را خوردند و از اون طرف کلی به استقلال لطف کردن با پنالتیهای اهدایی ونگرفتن پنالتی واضح برای حریفانش که از اول فصل کلید خورد و قرار بوده که استقلال را قهرمان کنند و پرسپولیس را زمین زدند اگه این فصل گواردیولا هم مربی پرسپولیس بود الان همین وضعیت بود پس ایراد از یحیی نیست نزاشتند که پرسپولیس قهرمان بشه یحیی هم چند بار عصبانی شد بخاطر همین بی عدالتی ها بود که علنا به پرسپولیس ظلم میشد تو زمین و بیرون و به استقلال خدمت و لطف داوران نصیب میشد ایشالا یحیی میمانه دوباره قهرمانی
    • زیگزاگ IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      بقیه تیم ها هم همین مشکلات رو داشتند. این بازیکنای خارجی انتخاب خودشون بود.فکر میکنید هزینه خرید تمیروف خیلی پایینه؟ پول این سه خارجی رو میدانند یه بازیکن خوب میگرفتند که گوشه ای از مشکلات رو حل کنه. استقلال هم قائدی،شیخ دیاباته،علی کریمی، دو دفاع وسط عالی و... رو از دست داد. نمیشه هم مربی بود هم کار دلالی کرد.
    • هادی SA ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      استاد یادتون رفته خود گل محمدی را وسط لیگ از یک تیم دیگر با رانت وزارت ورزش به تیم آوردید الان چطور می فرمایید بازیکنانشان را سپاهان و استقلال گرفتند ؟؟؟؟ یادتان رفته شجاع از کدام تیم امد ترابی از کجا و بقیه همینطور ؟؟؟ طبع فوتبال جام به جایی است این چه حرفی است که می زنید تا دو هفته پیش ادعا می کردید یک هفته قبل از خاتمه لیگ قهرمانی مال شماست الان یک مرتبه همه بازیکنان آخ و بد است
    • شمسعلی IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      جناب مسعود کامنت، تعصب کور با بیان واقعیت تفاوتش زمین تا آسمونه؛ چند تا ابهام خیلی گنده در مورد کیسه هست: ۱) در حالیکه همه تیمها لیگ تو سرخودشون میزدن برای استفاده از بازیکن خارجی خیلی راحت با کیفیت ترین و بهترینهاشو جذب کرد، چه جوری؟ ۲) بازیکن با کیفیت رو همه تشخیص میدن مسأله مالی وجود داره ، پرسپولیس با پنج قهرمانی پیاپی و دوبار فینال آسیا در سالهای اخیر شدیدترین مشکلات مالی رو در این فصل داشته و استقلال هیچ مشکل مالی ، چه جوری؟۳) کجای دنیای تیمی رو با جریمه کسر امتیاز مواجهه می‌کنن بخاطر بازیکنی که دقیقا خودشون برای اون بازیکن کارت بازی صادر کردن و چرا اصلا گزارش اینتر پل منتشر نشد کیسه فردای بازی با گل گهر از کجا میدونست این بازیکن که کارت بازی هم داره مشکل بازی داره در حالیکه هیچ کس در ایران خبر نداشت!چه جوری؟۴) چه جوری کیسه چندین و چند ماه از بازیکنای مشمول خدمت استفاده کرد و همه دیدن با چه بدبختی به خدمت اعزام شدن تکلیف اون چند ماه نرفته چی شد؟چه جوری شد؟اتفاقاً هوادارای عاقل و فهیم پرسپولیس خوب فهمیدن چه اتفاقی این فصل افتاد ولی هواداری که خودشو بخواب زده رو نمیشه بیدار کرد
    • شمسعلی IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      ضمناً بازی با کیفیت در آسیا معلوم میشه اگه مثل پرسپولیس تونستن تا فینال واقعی آسیا برن و اصلا نه ، حتی نیمه نهایی آسیا برسن اونوقت شما بیا بگو لیاقت داشتن تا اون موقع فقط میشد به نیم فصل اول و تعداد پنالتی های گرفته شده ای که بیشتر از گل زده شد، فکر کرد! به کمک امتیاز معیشتی، به استفاده خاص از بازیکنای خارجی والبته بازیهای خاص تر و کسب امتیاز ویژه مقابل تیمهایی که همشون سرمربیشون از این تیم بوده، فرکی و علیدوستی خونه نشین شدن ، سید عباسی و رحمتی شدن مربی ! منصوریان سالی یه تیم داره هر سال یکی از یکی بدتر ، فقط امسال تا حدی تونست نتیجه بگیره اینم بخاطر اینکه از سایر مربیان کیسه ای که در تیمهای دیگه بودن تجربه بیشتری داشت. کی باور می‌کنه این اتفاقات عادیه؟!
    • تاج IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      من مقایسه میکنم بازیکنای دو تیمو شما ببین ما با چه مهره هایی با 9 اختلاف و بدون باخت سه هفته مونده قهرمان شدیم و شما چندتا ملی پوش داشتید، رامین رضاییان جام جهانی سه تا بازی فیکس بازی کرده دوتا جام ملت‌ها، سید جلال که معلومه، کامیابی نیا،ترابی، وحید امیری،سرلک،سیامک نعمتی دوتا فینال آسیاتون بوده،عالیشاه از بهترین‌های تاریختون،آل کثیر، تمبروف،احسان پهلوان، پاکدل هم که خریده بودید، به عبدی هم مینازیید ید خودتون،بهترین ستاره های استقلال تاجیکستان که تو گروه الهلال صدرنشین شده بود هم که خریدید،اینا بیشترین یا امیر حسین حسین زاده و نیک نفس و یامگا که تو تیم دوازدهم لیگ دانمارک ذخیره بود و ژستد که 200 هزار تا گرفت و آخر فوتبالش بود که سه تا گل هم کلا نزد،یه دونه فقط حردانی خرید یه ذره ملی پوش بود، سیاوش یزدانی و مردمند هم که ازمون نیم فصل گرفتن، آرمان هم اخراجی خودتون بود و ارسلان هم متوسط رو به خوب، کدوم بازیکن بزرگ استقلال داشت؟ یه ملی پوش نداشت این تیم در حالیکه شما رضاییان و امیری و ترابی و کمال و جلال و سرلک رو داشتید، اینکه فرهاد شما و سپاهان رو با اون همه ستاره اونجوری جا گذاشت عالیه
  • مصطفی IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    دمت گرم حرف دل هوادار رو زدید آقایونی که لقب امپراطور به این ترسو بزدل دادیدحالا تحویل بگیرید اون قهرمانی هم که این بابا آورد هنر خودش نبود میراث برانکو بود نه بازیکن درست حسابی خرید نه گلر مثلا"این احمد گوهری چه هنریا توانایی داشت که جذب کردند یا این مهاجم ازبک که اینقدر هم یحیی اصرار داره تو همه بازیها فیکس باشه بعد از ۵۰۰دقیقه هفته گذشته بعد از گل جلو ذوب آهن جوری خوشحالی کرد که انگار گل قهرمانی رو زده بس کنید خجالت بکشید به خدا محمد عباس زاده سگش می ارزه به این مهاجم ازبک بیشتر به درد کشتی میخوره تافوتبال عباس زاده هم پرسپولیسی دو آنشه است هم تعصب داره یا مثلا این رضا اسدی چه گلی به سر تیم زد تیمی که میخواد قهرمان بشه اینقدر ترسو بازی نمی کنه این یحیی هیچ هنری نداره فقط دنبال بهانه جویی است جلو استقلال مجیدی ۴تا تعویض هجومی کرد تا بازی باخته رو مساوی کرد بعد این بابا دقیقه نود تازه یادش افتاده تعویض هم میتونه بکنه اگه سید جلال رو زودتر آورده بود گل نمیخوردیم رادوشویچ به این خوبی رو رد می کنند لک رو نگه می دارند که کلی گل مسخره خورد عین خیالش هم نیستداون از صنعت این از ذوب .
  • مصطفی IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    فولاد و سپاهان آبروی فوتبال رو بردند دروازه بان اصلی فولاد مرادیانه بعد تو این بازی گردان سوراخ رو میذاره سپاهان تو ورزشگاه خانگی جلو این همه هوادار به زور از استقلال مساوی می گیره بعد میاد جلو پرسپولیس طوری بازی می کنه که انگار تو فینال آسیا داره بازی می کنه هر وقت استقلال میهمان باشه یهو کرونا اوج می گیره بازیها بدون تماشگر میشه هر وقت میزبانه خبری از کرونا نیست خجالت بکشید این قهرمانی کثیف مبارک سجادی و دار ودسته اش که همون اول فصل به وضوح گفت امسال دیگه یه تیم دیگه باید قهرمان بشه و منطورش استقلال بود چطور کمیته انظباطی حکم بازیکن گل گهر رو به نفع استقلال صادر میکنه ولی به شکایت نساجی مبنی بر بازیکن خارجی استقلال رسیدگی نمی کنند شرم به این قهرمانی کثیف
    • مهدی IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      حالاچون سپاهان جلوی استقلال مساوی می‌کنه بایدباپرسپولیس هم مساوی کنه این چه استدلالی هست اگه اینطور باشه که همه بازیهابایدیه جورتموم شه
    • /// IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      عجب منطقی،همه تیم ها باید از استقلال امتیاز بگیرند و جلوی پرسپولیس هم شکست بخورند وگرنه اصلا قابل قبول نیست!!! شهاب گردان از نیم فصل دوم دروازه بان اصلی فولاد است شما کدام لیگ را نگاه میکنید؟گردان که خودش پرسپولیسی است آن وقت جلوی استقلال از عمد گل میخورد؟این بازی که نه پنالتی داشت و نه حرف و حدیثی به دو شوت زیبا استقلال برد،وقتی لک به آن شکل از یک ضربه ایستگاهی ساده گل میخورد تقصیر استقلال است؟چون سپاهان مقابل استقلال مساوی کرد نباید پرسپولیس را شکست میداد؟ یعنی واقعا تا این حد بی نطق هستید؟به جای انتقاد از عملکرد تیم خودتان عالم و آدم را این فصل مقصر میدانید و در عین حال دیگران را متهم به بهانه تراشی میکنید،فولاد تا به حال یک بازی هم با تماشاگر نداشته چه ربطی به استقلال دارد؟اگر با تماشاگر بود که باز هواداران استقلال بیشتر از فولاد میامدند،چطور وقتی فولاد را سه بر یک در اهواز شکست دادید سر از پا نمیشناختید حال چون استقلال برده بد شد؟ذوب آهن هم همین فولاد نکونام را در اهواز دو بر یک شکست داد آن هم تبانی بود؟شما که اینقدر پیگیر این مسائل هستی نظرت در مورد پیکان و پرسپولیس چیست؟
  • پیام IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    دمت گرم فنونی زاده
  • جواد IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    ای بابا خودت رو جای هوادار استقلال بزاری چکار می‌کنی فقط تنها این اتبات شد قهرمانی 5سال گذشته رو باید به پای بابا مسعود و مامان اذرها نوشت وگرنه این تیم همون تیم دهه 70یا هشتاد هستش به جرات هیچ تیمی تو ایران چه قرمزی چه آبی چه سپاهان نمیتونه 5سال قهرمان بشه مگر با کمکهای خارج از فوتبال جالبتر اینکه امسال هی از بازیکن تا مدیر و مربی میگن نمی‌خوانند ما قهرمان بشیم چون قبول دارند خودشون که نتایج از خارج تأثیر داره در پایان هیچ قهرمانی ارزش زد و بند اداره وگرنه اسنپ کاپ زیاده
  • الیاس شیبانی نسب IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    آقای درویش بس است دیگه وقت آمدن برانکو هست،خون به جگرمان کردی با بازی امشبتان،گل محمدی برو،تا آمدن برانکو کریم باقری بشودسرمربی
  • تا ابد یه لنگی هستم IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    آقایان این تیم لنگ است... چه کردید با این تیم...ولی دمشون گرم تمیروف و حامد لکه که امسال حداقل با اینکه تیم نبود لنگ ولی بنگاه شادمانی بود...
  • آره من یه لنگی هستم IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    هرچی آقا مرتضی بگه... ولی لیگ تازه واسه گل‌ممد شروع شده بابا،کجا ول کنه بره؟
  • کوروش شمسی IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    بعنوان یک استقلالی نمیگم بعنوان یه طرفدار فوتبال میگم تمام حرفها درست بود. کریم باقری واقعا لولو سر خرمن هم نیست. واقعا دلم میخاست امشب پرسپولیس امشب می‌برد
  • دهه 60 IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    دقیقا شده مثل منچستر یونایتد اسم هست ولی قدرت هیچ واقعا نیاز به یه خونه تکونی اساسی هست
  • رضا IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    از فنونی زاده در شبکه های مختلف مجازی حمایت کنیم.
  • احمدی IR ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    لطفاً آقای درویش دنبال مربی خارجی باش اقتدار داشته باش مدیریتتو اینجا باید نشون بدی تادیر نشده خسته شدیم از بهانه بیانیه مصاحبه جنگ اعتراض بی تاکتیکی
  • مجیدپرسپولیسی IR ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    بحضرت عباس کمی از حرفهای ما را گفتی این کادر بدرد پرسپولیس نمی‌خورد ،مربی فردا ،ترسو، بی تاکتیک ،لابد یه چیزی هست که میگن یحیی دلال ،،،اکر نبود بقول شما بابک خداحافظی شادمان کن
  • لنگی سوز IR ۰۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    هرچی اقامرتضی بگه خخخخخ
  • حقیقت گو IR ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    این فنونی‌زاده چی میگه واسه خودش ؟ من مطمئن هستم استقلال در بازیهای آینده امتیاز از دست میده و ما ازشون جلو می زنیم و قهرمان میشیم 🤣🤣🤣
  • بارانی IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    همه این حرفها برای این است که علی پروین مربی تیم و این و بقیه هم کمک او شوند.تیم بعد پنج قهرمانی امسال دوم شده.این عزای ملی دارد؟من پرسپولیسی نیستم ولی از دروغ بدم می آید.گل محمدی مربی موفقی در پرسپولیس و تیمهای دیگر بود.اما دوستان منتظر این لحظه بودند تا کینه های شخصی را تشفی بدهند.
  • لنگی سوز IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    آخ آخ آقا مرتضی این خون دلهایی که میگی پنج شش سال سلطانی فر به دل استقلالی ها کرد فقط بخاطر اینکه سوگولی جام بگیره تمام تلاش خودش و وزارتخونه و فدارسون و داوری و کمیته انظباطی و همه و همه رو بکار بست و با هزار تا کثافت کاری جلو تیمهای دیگه رو گرفت مخصوصا استقلال تا شما مثلا قهرمان بشید چه خون دلهایی خوردن این چند سال استقلالی های مظلوم آقا مرتضی خدا جای حق نشسته باید ثابت بشه که گلممد چیزی تو چنته نداشت و سالها قهرمانتون میکردن عزت زیاد
  • زاگرس IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    من خیلی وقت پیش گفتم تأثیر داروهای برانکو در حال تمام شدن هست....یحیی پرسپولیس رو تبدیل به یک تیم معمولی کرد وسال بعد نتایج به مراتب بدتری خواهد گرفت .وبا این قرارداد سنگین و چرب و چیلی استعفا بده هم نیست...
  • افشین خدایاری IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    سلام به هواداران واقعی پرسپولیس آقا مرتضی فنونی زاده ، ای والله دمتان گرم ، گل گفتید. اگه یحیی خودشو پرسپولیسی می‌دونه صد‌در‌صد باید استعفا بده.
  • کیسه NL ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    حامد لک چرا باید اینقدر گل مفت بخوره چراااا؟
  • اس اس کبیر IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    وقتی یک دلال رابه عنوان سرمربی میاریدبالای سرتیم نتیجه اش میشوداین.به اقای حمیدمطهری بگیدتابالوران بلان تماس بگیره بیارش تیم حکومتی.
  • Sadegh IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    حرف حق جواب نداره،دمت گرم
  • نگران IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    واقعا گل گفتی درود بر شرفت با طرح واقعیات .گل محمدی یه بذدل و ترسو به تمام عیار هست خاک بر سر این تیم که یحیا بر سرش ول کن نیست .از بس غصه و غم خوردیم از تعویض های دقه ۸۵ و جذب بازیکنان بی بخار و بدرد نخور و اگه این چند سال خوب جلو رفت با بستن تیم خوب بود نه تفکر واهی یحیی حیا کن پرسپولیس رو رها کن
  • Farid US ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    Kamelan %100 dorost migoyeed, yeksery mofthkhor man az 2 sale pish migoftam in agha moraby nist ke betavanad dar Asia Jane begirad, inhame kharej in kadre fany kardand, bishtar bishtare tasmimate in agha eshtebah boude, Persepolis shode moshe azemayeshgahey kadre fany va modiriate bayad har 2 estefae dahand va beravand bejaye behtar shodam hey pasraft mikonand aghayany mesleh Parvin va digaran ham bekhatere manafe khodeshan chizy nemigoyand damet garm aghaye Founony zade 9 emtiaz fasele, in az eftekharate Goel Mohamadi va kadrash va Darvish hast dar tarikh mimand heife in poulhaye ke mardom be in aghayan dadand vaghean heife
  • افاسای صالحی IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    اقای فنونی زاده، قهرمانی را ب استقلال تبریک بگو و یک خسته نباشید ب تیم پرسپولیس حرفهایتان باشد برای بعد از خاتمه لیگ. شیر خفته را همه میتوانند بزنند، حتی شما.
  • علی IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    بزرگوار شما یکی از پیشکسوتان پرسپولیس هستی نباید تنها بزاری آقای گل‌محمدی را امسال هم این نتیجه را آورده همش تقصیر سرمربی نیست از مدیریت باشگاه بپرسید چرا امسال این اتفاق برسر پرسپولیس آمده همه تقصیرها برگردن مدیریت هست اصلاً پیگیری نمیکمن حق پرسپولیس را نمیگیرند خود آقای گل‌محمدی با یک عتراض سکو نشین شده شماها بیایید کمکش کنید
  • سرخ کابوس آبی IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    سلام خدمتشما آقا مرتضی اون موقع فوتبال پاک حرف اول رو میزد شاید نادر حرکات ناپاکی هم بوده ولی پروینی بود که هم سر مربی هم مدیر هم ناظر وهم مدبر اون آقا تمام جوانب رو احطه داشت آدمای در پیتی نمیتونستند براحتی حق خوری کنند ولی الان هرکسی که بتونه از پرسپولیس انتقام اون گذشته رو میگیره هر کسی سرکی تو باشگاه میکشه با بادی میاد بانسیمی میره ولی با بجا گذاشتن ویرانه قبلا درختان زیادی میکاشتند ومیرفتند الان ویرانه بجا مزارند ومیرن قبلا قهرمانی در فوتبال افتخار بود الان غحرمانی این کثیفه اون زلال در هر حال غحرمانی رو به غحرمان تبریک میگم به عصطغلال
  • حمید IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    لطفا برانکو رو برگردونید .از همه نظر عالی و جنتلمن بودند .
    • لنگ صغیر IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      ببین برانکو بدون سلطانی فر جواب نمیده یحیی هم زمان سلطانی فر نتیجه میگرفت(یعنی بازی رو درمیاوردند براتون) سلطانیفر باشه مربی هر کی میخواد باشه
    • Ho IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      دمت گرم
  • شایان IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    دمت گرم یعنی بهترین صحبتی بود که کردید
  • پیام IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    تیمی که پنج بار قهرمان شد، دو بار فینالیست شد، امثال حداقل ها را هم نداشت آقای گلمحمدی بجای خرید بازیکنان ایده آل، عین تیمی رفتار کرد که تازه به لیگ برتر آمده و میخواهد بازیکن لیگ برتری بگیرد. سه بازیکن تاجیک و ازبک در پایین‌ترین سطح ممکن و در حد آماتور، چند بازیکن لیگ برتری که هیچ کدامشان لیاقات پوشیدن لباس پرسپولیس را نداشتند و همینطور چند مربی که دمار از روزگار بازیکنان تیم درآوردند . تیمی که اینقدر مصدوم دارد، یعنی مربی ریکاور و بدنساز خوب ندارد. تیمی که اینطور ضعف در دروازه دارد، یعنی مربی خوب ندارد. بعنوان یک پرسپولیسی ،باید به انتخاب آقای مجیدی در خرید بازیکنانی چون یانگا، ژستد و مدافع خوبشان که نامش یادم نیست، احترام گذاشت. استقلال آنقدر خوب بوده که بازیکنان فروخته شده این تیم هم، همین الان در تیم هایی چون هوادار و گلگهر بهترین ها هستند
  • adialboloshi IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    آقای یحیی خواهش میکنیم بروتورابه همون کسی که بیشتر دوست داری بروبخداقسم ازته دلم دارم ازت خواهش میکنم برو
  • لنگ صغیر IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    اتفاقا این همان تیم تشتک سازی است فقط بابا مسعود الکی گندش کرد .اگر لطف داوران تو این فصل هم نبود حداقل اختلاف به 16 امتیاز میرسید
  • مهرزاد IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    زماني كه گل محمدي تيم رو از كالدرون تحويل گرفت قهرمان شد ميگفت اين دست رنج خودم هست نه گذشتها يعني كالدرون و برانكو در حقيقت اين تيم دسترنج تو هست كه نه تاكتيك داره نه دروزازبان نه مهاجم درست حسابي استعفا بهترين هديه به هواداران هست فقط
  • كارون US ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    از اسب افتاديم نه از اصل قرار نيست هر سال قهرمان بشيم حرمتها بايد حفظ بشه خواهشا.
    • اوف IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      از اسب نیافتادین از سلطانی فر افتادین اصل اینه بقیه توهم بود
  • امیر IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    چه دنیای بدی ۱۰۰بازر خوبی رو با یک بدی فراموش نکنیم لطفا... جقدر زود قهرمانیها فراموش میشه بالاخره طبیعیه نمیشه همیشه قهرمان بود من از اینکه استقلال یا پرسپولیس قهرمان بشند خوشحال میشم آقامرتضی عزیز لطفا یه تیم تو لیگ برتر بگیر هنر مربی گری رو نشون بده بعد مادرخدمتتیم بیرون از گود راحت میشه حرف زد
    • لنگ صغیر IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      قهرمانی اسنپی خیلی زود فراموش میشه
  • بهزاد IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    آخ آخ آقا مرتضی این خون دلهایی که میگی پنج شش سال سلطانی فر به دل استقلالی ها کرد فقط بخاطر اینکه سوگولی جام بگیره تمام تلاش خودش و وزارتخونه و فدارسون و داوری و کمیته انظباطی و همه و همه رو بکار بست و با هزار تا کثافت کاری جلو تیمهای دیگه رو گرفت مخصوصا استقلال تا شما مثلا قهرمان بشید چه خون دلهایی خوردن این چند سال استقلالی های مظلوم آقا مرتضی خدا جای حق نشسته باید ثابت بشه که گلممد چیزی تو چنته نداشت و دلاله و سالها قهرمانتون میکردن و با گفتن این نظرات خودتون بیش از پیش این موضوع رو اثبات میکنید. عزت زیاد
  • دشمن سجادی IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    گل محمدی در حد مربی نیست که بتونه تیمی ببنده ونتیجه بگیره این اقا باید بره بالای سر یه تیم اماده وایسه تا اون بازیکنا نتیجه بگیرن ما تو برف میخاستیم کبک بگیریم مثل حامد لک حرکت میکردیم
  • آره من یه لنگی هستم IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    مد نظر دوستان لنگی که به پنج تا قهرمانی جعلیشون مینازن... اگر این رکورد بدون شکست استقلال پا برجا بمونه به کل اون قهرمانی ها می ارزه.دوما خواسته یا ناخواسته تو اون پنج سال تموم تیم‌های مدعی دچار ضعف و مشکلات بودن و فقط لنگ بود که با حمایت های پنهان و آشکار در بهترین شرایط مالی و فنی قرار داشت. شما ببین استقلال چقدر بازیکن به لیگ تحویل داده تو این چند سال؟بازیکنهایی که حتی از لیست استقلال خط خوردن الان هر کدوم جزو بازیکن‌های تاثیر گذار تیم‌های خودشون هستن. همین گل گهر داداشی امسال لنگیا اگر بازیکن‌های استقلالیش رو حذف کنی هیچی ازش نمیمونه...
  • رضا یوسفیانپور IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    با سلام آفرین پیشکسوت یعنی این زره زره وجودش برای تیمش دل میسوزوند من هم طرفدار قرمز نیستم ولی واقعا به این شوری دیگه نوبره اگر دو تا قهرمانی آورد اونهم فونداسیون قبلی بود .چند بار گفتم یک تیم میان جول بهش بدید بگید یک سال مربی گری کند .ببینید اگر تیم سقوط نکرد .برای اینکه مربی اول باید شجاع باشد. دوم سیستم بلد باشد می‌بینید در اروپا یک تیم عقب می‌افتد مربی تعویض می‌کن ۱۰ دقیقه ای نتیجه می‌گیرد اندازه تار تار .عنایتی مجیدی نکونام و....هم نیست تیم بزرگ مربی بزرگ می‌خواهد بنظر باید برود مجددا پا بزند تا سایه پروین دایی منصوریان و....بشود موفق باشید..
  • باقری IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    لنگی های عزیز، این طوری پشت ، سرمربیتان را خالی نکنید بیچاره یحیی توهم برداشته بود مربی بزرگی است تو یک فصل ۴ بار سرمربی استقلال را عوض می کردند چند بار مدیر عاملش را دریافتی بازیکنان نداشتند تا پرسپولیس هر امکاناتی داشته باشد چند سال است سرمربیتان ثابت است دریافتی بازیکنان هم بیشتر از خیلی تیم هاست چرا گریه می کنید لنگی های عزیز
  • ۶پُلیس،هُوچیگَرِ داخلی،حَقیرِ آسیایی IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    البته هرچی آقا مرتضی بگه، ولی ما هم همینو میگیم،این تیم ۵ سال با حمایت و زد و بند اول شد، بهتونم ثابت شد خدارو شکر
    • ++ IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      انشالله تواسیانشون میدین چطوری قهرمان میشن
  • حامی IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    شروع شد حالا هر کس و ناکسی بخودش اجازه میده به بقیه بپره. اگه این روش ادامه پیدا کنه برمیگردیم به پارسال کیسه کشا و دوران قبل برانکو. امیدوارم که کسایی که دنبال فرصت بودن سکوت پیشه کنن
  • بنام DE ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    نظرات امثال برادران فنونی زاده بدرد نشر در اینستاگرام میخوره، نه یه رسانه تخصصی مثل خبر ورزشی!!!
  • مهدی IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    انشالله لُنگ‌ امسال هم لکهارو نگه داره یحیی هم باشه با اون کادرفنی اتیغه ش،خلاصه بازیکنان تاجیک واین یارو زیرخاکیه هست تیمیروف اونم نگهداره به امید خدا واسه همه تیمها زنگ تفریح بشن...به امید قهرمانی مجدد ss
  • N.h IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    این حرفا چین میزنید ۵سال پرسپولیس قهرمان شده خب یه سالم استقلال قهرمان بشه. اگر تیمی تونست رکورده پرسپولیسا بزنه بعد هوادارش بیاد تعریف کنه. یحیی بازیکن خوب میخواست باشگاه نتونست جذب کنه پرسپولیس هر وقت قوی بوده قهرمان شده .این بازیکنا البته بعضیاشون در حد پرسپولیس نیستن.مشکل اصلی تیم دفاع و دروازه بانه .
  • شهریار IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    زمانی که پرسپولیس رفت فینال آسیا حرف از برگشت برانکو نمیکردین الان که باخته همه کاسه وکوزهاروسریحیی بدبخت میکوبین
  • آتا IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    استقلال با اقتدار و مردانگی به قهرمانی رسیده و دغل بازی های پرسپولیس را در نطفه خفه کرد و تبریک به تاج و فرهاد مجیدی و لااقل آبروی خودتون را نبرید که با جیب یک مشت مردم فوتبال دوست ۵ سال پول مفت گرفتید و مفت قهرمان شدید و استقلال با تعصب و غیرت ایرانی فهرمان شده و مشکل شما یحیی گلمحمدی است بدرد سرمربی گری نمی خورد و پیشنهاد می کنم مهدی مهدوی کیا یا علی کریمی را بیاورید...
  • حسین پورزاد پرسپولیسی IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    این استقلالی ها قهرمانی مبارکشون ولی باید قبول کرد که اکثر بازیکنان خوب پرسپولیس لژیونر شدند رفتن وگل محمدی نیز کادر فنی ضعیفی داره و همچنین بازیکنانی که گل محمدی جذب تیم کرد اصلا در حد پیراهن پرسپولیس نبود پرسپولیس بازیکنان بزرگ میخواهد آقای گل محمدی چسمهاتو بازکن از حنانوف خانم ومنوچهر خانم مهدیخانی وتیمروف و سرلک و فرجی و نعمتی و کامیابی نیا بازیکن برای هواداران پرسپولیس در نمیاد دیگه وقتش رسیده مهدوی کیا با دانش فنی روز فوتبال بشین رو نیمکت پرسپولیس پس گل محمدی شخصی ترسو و مدیریت زیر صفر داره بهتره استعفاه بده
  • خدادادکولیوند IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    آقای گل‌محمدی می‌دونی بااین قهرواستفا چه بلای سرایم تیم باریشه آوردی این چه معنی داره هروزیه بازی سر تیم هوداراندلسوزمیاری تیم چندفصل بدون حاشیه اینهمه افتخارآفرینی کردیک باره توباقهرواستفاحاشیه درست کردی کن چهل سال الی پنجاه سال طرفدارانی تیم بودم دارم سکته میکنم باشصتوپنج سال سن خودخواه مباش خواهش میکنم
  • حسن صانعی IR ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    سلام واقعا که این آقا خودش را پرسپولیسی می داند . ای نامرد این همان یحیی ایت که این تیم را دوبار قهرمان لیگ کرد و تا فینال آسیا پیش رفت . شاید یحیی کمی مقصر باشد ولی مثل اینکه یادتون رفت چقدر استقلال حمایت شد و چقدر پنالتی بنفع کردند و چقدر پنالتی که برای تیم های مقابل استقلال نگرفتند . چقدر بازیکن باید از استقلال اخراج می شد و اخراج نکردند . ودر مقابل چه بلاهائیکه سر پرسپولیس آوردند و از بدون مدیر عاملی و چندبن مرتبه بسته شدن پنچره و مدیری مثل رسولزاده . آقای فنونی زاده درستکه مدتی در پرسپولیس بازی کردی ولی تو و برادر نادانت که چقدر پرسپولیس را آزار و آذیت کردید . مگه ارث پدرت را از پرسپولیس طلبکاری . شما نمی خواد دلسوز پرسپولیس باشی . پرسپولیس به دوست و همراه و یاور و آرامش نیاز داره نه افراد مسخره ای مثل شماها . خوبه الان هم نایب قهرمان شده اینجوری جبهه گرفتی . بابا جائی در پریپولیس برای افراد فرصت طلبی مثل شماها نیست . پرسولیس را بحال خودش بزارید .
  • سیروس US ۰۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    یحیی گلمحمدی ثابت کرد که توانایی مدیریت فنی در تیمی مثل پرسپولیس را ندارد، دقیقا مثل علی دائی! بدون توجه به همه حمایت های غیر فوتبالی از تیم تاج و فرهاد مجیدی، یحیی گلمحمدی قابلیت های خود را در شرایط دشوار نمایان کرد. یحیی ثابت کرد که در فوتبال غیر منطقی و بدور از حرفه ای گری حال حاضر ایران، او قابلیت های لازم برای مقاومت در مقابل شرایط دشوار را ندارد، همانطور که قبلا ثابت کرده بود که بسیار ترسوست!!! پرسپولیس احتیاج به یک مربی ترسو ندارد، بخصوص اینکه یک مربی قابلیت درک شرایط تیم خودش را نداشته باشد. یحیی گلمحمدی ثابت کرد که او یک مربی در سطح مربیان تاثیرگذار نیست! یحیی با ارفاق یک مربی درجه دو است! پرسپولیس احتیاج به یک مربی مثل مرتضی کرمانی مقام در دوران بازیگری او دارد. یحیی را فراموش کنید و به او بیشتر از این بها ندهید!!!
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    پرسپولیس در ۷ سال گذشته ۵ تا قهرمانی آورده و ۲ نایب قهرمانی و ۲ فینال اسیایی. امسال هم که علی دایی هم به نمایندگی باشگاه پرسپولیس جام حهانی را قرعه کشی کرد . ما به اول بودن عادت کردیم وگرنه نایب قهرمانی هم نتیجه خیلی بدی نیس
  • عباس میرزایی DE ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    ا30سال هست استقلالی هستم...قهرمانی مبارک هواداران...اماهواداران پرسپولیسی که ازیحیی انتقادمیکنند خجالت نمیکشیدواقعا چطورسالهای قبل یحیی گل وبلبل بود امسال بدترین مربی هست ؟چقدرنمک نشناسید
  • حسین پورزاد پرسپولیسی IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    آقای گل محمدی با این کادر فنی خیلی قویش چرا باید استعفاه بده لطفاً بمان تیم سال بعد بفرست دسته 1زحمتش بکش بابا این تیم گل‌محمدی اصلا بلد نیست هجومی بازی کن تیم حریف 20دقیقه زیر فشار بزارن تاکتیک صفر و بازیکنان مثل کامیابی نیا سرلک نعمتی فرجی وعالیساه وپاکدل مهدی خانی تیمروف حنانوف ومنوچهرف گوهری و چند تن دیگه بهتر برن واز پرسپولیس کنار گذاشته بشن بازیکن وقتی ضعیف دیگه سنش بالاست دیگه باید بره تو پرسپولیس جایی ندارن به همه این بازیکنان نگاه کنید آقای گل محمدی چه کمکی به پرسپولیس کردند امسال جز نعمتی کمی بهتر بوده
  • آرش کمانگیر US ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    دوستان مهم نیست که چراقهرمان نشده طی۵سال۹تاقهرمانی آورده۲تانایب قهرمانی آسیااین بیشعورهای کیسه کش بعداز۱۰سال یه جام آوردن اونم باهزارنیرنگوتزویروریاپنالتیهای مشکوکوپول بیشتردراختیاراون سرداربی کلاس گذاشتن امسال قهرمان نشده منچستر۱۰سال پیاپی قهرمان شدالان چندسال نمیشه حقش نیست قول بهتون میدم امسال که نایب قهرمانه سال آینده جبران میکنه این حرفانزنیدکه این جام ندیدهاپرروترمیشن هروقت تونستن به قهرمانیهای سرورشون رسیدن بعدبیان حرف مفت بزنن پیشکسوتاهم دلشون میسوزه برداشت خاص نکنید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی