نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
 دلم سوخت؛ پرسپولیس نه مهاجم داشت و نه دروازه‌بان!/ این تیم برای فصل بعد به یک خانه‌تکانی اساسی نیاز دارد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

ناصر محمدخانی ستاره گریزپای خط حمله پرسپولیس در دهه ۶۰ می‌گوید که این تیم در خط حمله مهاجمی نداشت که بتواند کار را جلوی سپاهان درآورد.

فرناز جلیلی-خبر ورزشی:ناصر محمدخانی همچنین معتقد است پیروزی ۲ بر یک استقلال برابر فولاد خوزستان روی شاگردان یحیی گل محمدی تأثیرگذاشته بود.

شماره ۸ استثنایی اسبق پرسپولیس درخصوص دیدار این تیم مقابل سپاهان گفت: دلم بدجوری برای پرسپولیس و هوادارانش سوخت. این تیم نه دروازه بان داشت و نه مهاجمی که بتواند به قول معروف کار را دربیاورد. خیلی به نظرم شتابزده و مبتدیانه مقابل سپاهان بازی کردیم. تیمی که به لحاظ مهره یکی از قوی ترین‌های فوتبال ماست و وقتی دید بی محابا حمله می‌کنیم نهایت استفاده را برد.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسید نتیجه دیدار دو تیم فولاد خوزستان و استقلال هم روی عملکرد شاگردان یحیی گل محمدی تأثیرگذاشته بود. بازیکنان پرسپولیس می‌دانستند استقلال در اهواز برنده شده و باید به هر شکل ممکن سپاهان را شکست دهند. بنابراین می‌خواستند خیلی زود به این خواسته برسند. عجولانه بازی را شروع کردند و روی همین شتابزدگی یک گل خوردیم.

ناصرمحمدخانی همچنین افزود: گل دوم که دیگر فاجعه بود! این گل آب سردی بر پیکر تیم پاشید و عملا کار را خراب کرد. من نمی‌گویم یک گلر یا بازیکن حق اشتباه ندارد اما اینجا پرسپولیس است. درتیم‌های بزرگ و بازی‌های حساس شما باید با تمرکز کامل و بدون اشتباه کار کنید. حامد لک سال گذشته یک دروازه بان ششدانگ بود ولی نمی‌دانم چرا این همه نزول داشته است. اصلا باور نمی‌کنم این همان حامد لک دو فصل پیش لیگ قهرمانان آسیا باشد. من البته به توانمندی‌هایش ایمان دارم و نمی‌دانم چرا این همه افت کرده است؟

از ستاره سال‌های گذشته پرسپولیس درخصوص جمله چندی پیش او پرسیدیم که گفته بود «پیراهن این تیم برای برخی‌ها گشاد است» و محمدخانی جواب داد: الان دیگر همه به این نتیجه رسیده‌اند که پیراهن پرسپولیس برای بعضی بازیکنان گشاد است. کسی که این پیراهن را می‌پوشد اول باید عاشق آن باشد و بداند کجا آمده است. البته درهمین تیم بازیکنان پرافتخار و با غیرتی هم داریم اما یکسری اصلا درحد و اندازه‌های پرسپولیس نیستند.

مهاجم اسبق پرسپولیس با حرارت بیشتری افزود: بازی با سپاهان با روح و روان ما بازی کرد. من هم مثل همه هواداران اذیت شدم چون خیلی راحت از سپاهان گل خوردیم و به سختی توانستیم یک گل آن هم روی ضربه ایستگاهی بزنیم. این شکل بازی به دل هیچ یک از پرسپولیسی‌ها نچسبید و آزار دهنده بود.

ناصرمحمدخانی درخصوص قهرمانی زودهنگام استقلال خاطرنشان کرد: ما هفته قبل همه چیز را از دست دادیم وقتی مقابل ذوب آهن مساوی کردیم. اگر در اصفهان برنده می‌شدیم هم خودمان با اعتماد به نفس بیشتری برابر سپاهان بازی می‌کردیم و هم آن ۳ امتیاز روی استقلال هم تأثیرمی‌گذاشت. به نظرم درآن بازی هم مثل سپاهان تمرکز لازم را نداشتیم درحالی که برخلاف ما استقلال در اهواز بسیار منطقی و با اعتماد به نفس بازی کرد. تیمی که حوصله به خرج دهد و در بازی‌های حساس منطقی تر باشد برنده می‌شود.

مهاجم پیشین تیم ملی و پرسپولیس انتقادی هم از مسئولان سازمان لیگ داشت و افزود: من نمی‌دانم چرا این بازی در سیرجان برگزار شد؟ اگر قرار بود بازی بدون تماشاگر باشد بهتر بود این مسابقه در شهری نزدیک تر به تهران مثلا کرج برگزار می‌شد. نکته دیگر می‌شد ۴ هفته پایانی را همزمان برگزار کرد. اینکه یک تیم زودتریا آن یکی دیرتر خواه ناخواه روی عملکرد بازیکنان تأثیرمی‌گذارد.

ناصرمحمدخانی در پایان گفت: به هر شکل لیگ بیست و یکم برای پرسپولیس تمام شد. اگر می‌خواهیم در فصل آینده مدعی باشیم باید یک خانه تکانی اساسی در پرسپولیس داشته باشیم. این تیم نیاز به بازیکن بزرگ دارد و از همین حالا باید مسئولان به فکر ترمیم و تقویت پرسپولیس باشند. اگر از الان به فکر نباشند سال آینده با مشکلات جدی تری هم مواجه خواهیم شد. این خواسته به حق هواداران عاشق و با معرفت پرسپولیس از مدیران باشگاه است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عادل دست كج IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    اتفاقا" تيمتان همه چي داشت، فقط وزير نداشت!!!!
    • عادل دست راست IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      تیم شما همه چیز داشت 1- پنالتی گیت 2- امتیاز معیشتی 3 - وزیر 4- پرسپولیس بسیار ضعیف
  • حسن IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    کجای کاری. تازه باید 5 سال دیگه جواب پس بدید و اون زیر زیرها باشید
  • علي IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    فعلا با امتيازهاي معشيتي دولت سيزدم خوش باشيد تا بعد.....
    • فرشید استقلالی IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      5 سال با ضرب و زور بابا مسعود امتیازات معیشتی و جام اسنپی گرفتین فک کردی ما هم مثل شماییم
  • 6666664444 IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    حسن کیسه کش،یسال به زور فدراسیون وبابا حمید وباهزار کثافتکاری وپنالتی وامتیاز معیشتی قهرمان شدین جوگیر نشین.شما همون هتریک کنین مابه همه میگیم گلات کردین
  • لنگ حقیر حکومتی IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    اگه بابا مسعود رو داشتین شما الان جای اس اس بودین
  • sepahan IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    کیابودن میگفتن وزیرکه گل نمیزنه5سال بابامسعودباجام اسنپی جدی جدی خودشونم باورکرده بودن خودشون قهرمان شدن🤣🤣🤣🤣🤣
  • لنگ پولیس در حسرت (۶۰ساله )قهرمانی اسیا IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    یچیزی در جواب لنگی هایی که میگن بابا حمید اگه سجادی بابای استقلال بود از صندوق بازنشستگان پول کالدرون رو نمی‌داد مدافع های استقلال نمی‌رفتند سربازی وحید امیری می‌رفت سربازی بازم بگم یا نه فقط عجیبه که لنگ از موقع رفتن سلطانی‌فر دیگه روی صدر رو ندیده عجیب نیست
  • ک م IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    بابایی مسعود کجایی ؟ امسال دیگه کسی نبود بازی رو برامون با دستور در بیاره.کاش یک سال دیگه بیشتر می موندی. ۵ تا جام بهمون هدیه کردی. ازت ممنونم. بیا مدیر عامل ما شو.
  • کوهمره_جروق IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    گل محمدی در کل مربی خوبی هست ولی یه سری مشکلاتی داشت.اول اینکه به راحتی تو تله جنگ روانی مجیدی و آجرلو گرفتار شد و باعث شد برای تیم خودش ایجاد حاشیه کنه.دومین مشکل نبود بدنساز خوب و یک مربی دروازه بان خوب و کادر قوی.سومین اصل که یک مربی نیاز داره اول بازیکن شناس باشه و بتونه از بازیکن بازی بکشه و دوم اینکه روانشناس باشه.الان کسانی که میگن وزیر و دولت و پنالتی معیشتی همش بهانه هست.مگه یادتون رفت زمان مربی گری برانکو چه بلایی سر پرسپولیس آوردن.پرسپولیس را با خاک یکسان کردن.و اگه درایت و مدیریت همین برانکو نبود چه بسا پرسپولیس برای بقا میجنگید.همین سلطانی فر و سازمان لیگ و داوران همگی هر کاری کردن که به پرسپولیس ضربه بزنند که اگه جای برانکو همین گل محمدی بود به لیگ پایینتر سقوط میکرد.با یازده بازیکن بی نام و نشان پرسپولیس خسته را قهرمان ایران و نایب قهرمان آسیا کرد.هر بازیکنی که به پرسپولیس میومد برانکو ازش ستاره میساخت.
    • مهدی IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      احسنت عالی بود فرق برانکو با بقیه این بود که ستاره نمی‌خرید ستاره می‌ساخت که نصف بازیکنان تیم ملی از نسل حضور برانکو هستند کاش میشد یکبار دیگه برگرده 💔💔
  • رضا IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    مدیر عامل بدرد نخور.فقط بازیکن بزرگ است که قهرمانی می آورد.گناه یحیی این بود که در مقابل درویش سکوت کرد و بازیکن بزرگ نخواست.درویش بدرد پرسپولیس نمیخورد.آجرلو شیشتقلال را قهرمان کرد نه فرناز.
  • 6 IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    فعلا دور دور كيسه ايرين پلاست بي جام است تا بعد!
  • مربی خارجی IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    آقای ناصر محمدخانی چرا نگفتی جدا از بازیکن بزرگ مربی بزرگ هم میخواد پرسپولیس ما باید مربی بیاریم که اگر دوسال موند 4سال بعدشو هم گارانتی کنه کاری که برانکو کرد
    • ابرام سیبیل IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      حتی مورینیو رو هم بیارن فایده نداره این تیم فقط ی بابانسعود نیاز داره تا بازم جام بگیره
  • دریکوند IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    هواداران متوهمی که سالیان گذشته می گفتند وزیر گل نمی زنه الان بگن به کدام شرایط نابرابری اعتراض دارند؟وسط فصل بازیکنان خط دفاعشونو بردن سربازی ؟زمین تمرین نداشتند؟از حساب فدراسیون براشون پول نریختن؟دربی رفت و برگشت پنالتی هاشون سوخته؟
  • علی IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    سلام و درود بر تاج کبیر،تاج به حق قهرمان شد,چهل و سه ساله پرسپولیس مورد حمایت رژیم بوده و استقلال محروم از حق قانونی خودش
  • مم IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    فقط نتونستین به تیم ماگل بزنین دارین دروغ میگین دروازبان حامد لک پس چی بود میگی دروازبان نداشتیم
  • مهدی ده بابکی IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    تبریک بعداز ۵ سال قهرمانی وجامهای فراوان اگر پرسپولیس برانکو رو هم داشت نمیذاشتن قهرمان بشه اینهمه قابل صوتی دلالان کیسه وفرناز بیرون اومد چی شد زدن پرسپولیس داغون کردن هزاران تخلف کرد کیسه ندید گرفتن فرناز همه جوره به داور فحش میداد داخل زمین می‌رفت چند بار محروم شد ولی مربی مارو در شرایط ویژه جدول دربازی های مهم محروم کردن چون فقط به حق اعتراض کرد آیا به نظر شما میذاشتن بازم پرسپولیس قهرمان بشه نه هرگز استقلال هم نصف پرسپولیس طرفدار داره،۵ساال چی کشیدن یا تهمت میزدن بابا مسعود کمک کرد جام بگیریم خجالت نمی‌کشند مردم را باید راضی نگه داشت چند نفر استقلالی
  • جواد IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    اره من هم میگم یک خانه تکانی بکنید دوباره بابا مسعود و ننه جهرمی را بیاورید چون تا رفت مشکلات تان پیدا شد مشکلات شما بابا مسعوده و نبود ۱۰ میلیاردی که گرفتید و دیگر نیست
  • جواد IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    والا شما لنگیها که در حد تیم پاس تهران هم تو آسیا نبودید ۵۰ سال وقت و سرمایی کشورو به حدر دادید تو آسیا رفتید ابرو ایران را بردید حرف از تیم مقتدر نکنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی