۲
یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۲
۲ |
۴
پشت پرده گوشه‌گیری طارمی در جشن قهرمانی پورتو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره ایرانی پورتو امیدوار است قهرمانی‌های این تیم در لیگ برتر پرتغال ادامه پیدا کند.

مهدی طارمی پس از فصل فوق‌العاده‌ای در لیگ برتر پرتغال، بهترین گلزن تیمش و یکی از برترین پاسورهای این رقابت‌هاست. او شنبه شب در جشن قهرمانی پورتو شرکت کرد و با پرچم ایران روی سِن حاضر شد و خوشحالی خود را به شکل جالبی به نمایش گذاشت.

طارمی که در گوشه‌ای از ورزشگاه دو دراگائو همراه با پرچم ایران روی دوش خود مشغول خوشحالی بود، در گفت‌وگوی زنده با شبکه اسپورت‌تی‌وی پرتغال درباره تجربه قهرمانی با پورتو در لیگ برتر پرتغال عنوان کرد: احساس بزرگ و لحظه وصف‌ناپذیری است. از این درخشش تیم و بودن در جمع بازیکنان و باشگاه پورتو لذت می‌برم. لحظه بزرگی برای همه ما است.

او در خصوص اینکه از جمع بازیکنان پورتو فاصله گرفته و به نظر می‌آید خوشحال نیست، ابراز کرد: چرا خیلی خوشحالم و از گوشه همه را نگاه می‌کنم و لذت می‌برم.

طارمی درباره اینکه فصل آینده پورتو دوباره به قهرمانی می‌رسد یا خیر، گفت: قول خاصی نمی‌دهم ولی مطمئن باشید تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم و بیشترین انرژی را می‌گذاریم تا به موفقیت برسیم و می‌خواهیم هر سال قهرمان شویم و برای آن تلاش کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    سلام امیدوارم همه ایرانی ها موفق باشند ،ولی یک نکته هست که باید یک ورزش کار حرفه ای همیشه بیاد داشته باشد وقتی ورزش کاری در هر لیگ ورزشی شرکت میکند و با قرار داد و گرفتن پول ،باید بداند تیم ملی کشورش نیست که بعد قهرمانی پرچم کشورش رو به دوش بگذارد و تنهای شادی کند ؟ او عضو یک تیم پرتقالی شده با قرار داد و پول ؟خوب دلیلی نیست که خوشحالی رو تنهای برگزار کند و با پرچم کشورش مسابقه جهانی نیست که با تیم کشورش شرکت کرده باشد ؟هر تیم باشگاهی پرچم مخصوص خود را دارد خصوصا فوتبالیستی که از کشور دیگر آمده و به نظر بنده بی احترامی هست اگر قرار باشد هر ورزش کاری پرچم خود را در تیم خارجی که بازی میکنند به دوش گذارد تصور کنید چه صحنه ای میشود ؟پس خوشحالی با تیمی که در آن شرکت کرده درست هست و با پرچم خود تیم هیچ اشکالی هم نیست درست و قانون بازی های لیگ هست و نشان میدهد که ورزش کار خیلی حرفه ای هست و این ایراد هم هیچ وقت به او گرفته نمیشود چرا با پرچم یا اعضای تیم شادی کردی .
  • ایرانی وا داده بیکار IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    این متن خبر چه ارتباطی با تیتر خبر دارد ؟؟؟!!! پشت صحنه اش کجا بود؟!؟! آیا این شیوه جلب دنبال کننده ؛ نوعی فریب نیست؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی