نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یحیی گل محمدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرخ پوشان تا اینجای فصل ۲۰ گل خوردند و نسبت به استقلال صدرنشین و سپاهان رده سومی آمار بدتری در این زمینه دارند.

بعد از رسیدن اختلاف امتیاز پرسپولیس و استقلال در صدر جدول به عدد ۶، تقریبا مشخص بود که دیگر پرسپولیس شانس زیادی برای کسب قهرمانی در این فصل ندارد. با این حال در هفته بیست و هفتم و بعد از برد استقلال مقابل فولاد، پرسپولیس هم مقابل سپاهان شکست خورد و یحیی گل محمدی و تیمش حکم قهرمانی رقیب سنتی را امضا کردند.

پرسپولیس در این فصل مشکلات و البته ایرادات زیادی داشت ولی موردی که بسیار به چشم آمد، ضعف شدید این تیم در خط دفاع و همچنین دروازه بان بود. عملکرد ضعیف مدافعان و گلرهای پرسپولیس در این فصل باعث شد تا پرسپولیس برخلاف سال‌های گذشته که همواره کمترین گل خورده را داشت و یکی از عوامل اصلی قهرمانی‌های متوالی این تیم بود، به پاشنه آشیل این تیم تبدیل شود.

سرخ پوشان تا اینجای فصل ۲۰ گل خوردند و نسبت به استقلال صدرنشین و سپاهان رده سومی آمار بدتری در این زمینه دارند. اما مورد عجیب پرسپولیس در این فصل این است که این تیم از همه تیم‌های لیگ برتری به جز فجر سپاسی (بازی برگشت مقابل این تیم در هفته پایانی برگزار خواهد شد) گل دریافت کرده است و اگر یحیی و تیمش در هفته سی ام و در بازی برگشت مقابل این تیم هم گل دریافت کند، از همه ۱۵ تیم لیگ برتری گل خورده است که موردی عجیب و ناامید کننده برای قهرمان ۵ فصل گذشته لیگ برتر محسوب می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیس زلزله IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    این تیم نیاز به دگرگونی داره لطفا هرچه سریعتر مربی خارجی بیارید تا با شرایط لیگ آشنا بشه خوبه سال دیگه آسیا هم برگذار نمیشه پس تیمو بدید مربی خارجی
  • سینا IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    یحیی رو باید اخراج کنن ، فوتبال ساده ای بازی میکنه، تیم حتی نمی تونه پاس کاری کنه دوران پرسپولیس برانکو دیگه بر نمیگرده
  • Farid US ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    Neshan midahad ke kadre fany karash ra dorost anjam nadade
  • پرسپولیس کبیر IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    آقا یحیی با احترام برو از تیم وپیروانی هم با خودت ببرچون هرچی برانکو حاشیه رو از تیم دور کرد شما دوتا ایجاد حاشیه کردید عوض تمرکز روی داشته هاتون هرروز بهانه واعتراض وجنگ رسانه ای بارقیبو سایر تیمها دقیقاً کاری که فکری فصل گذشته کرد و تمرکزش روی بیانیه برای تیمهای دیگه بود شما امسال تکرار کردید کاش عوض یادگیری از فکری از برانکوی کبیر درس میگرفتید پرسپولیس نیاز به دانش روز داره تعصبات کورکورانه رو کنار بذارید سنتی گری با امسال پیروانی رو کنار بذارید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی