دراگان اسکوچیچ - تیم ملی ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در خردادماه ابتدا یک بازی با کانادا انجام می دهیم. بعد منتظر می‌مانیم تا ببینیم حریف بعدی تیم ملی که گفته شده از آمریکای شمالی می‌آید، چه تیمی است؛ چون هنوز نامش مشخص نیست!

آرتین زهرابی؛ سرپرست تیم ملی ایران در آخرین توضیحاتش، به نکته‌های زیر اشاره کرد:

۱- حریف دوم تیم ملی در کانادا از آمریکای شمالی است.

۲- با برزیل و آرژانتین بعد از جام جهانی بازی می‌کنیم.

۳- اسکوچیچ قرار است امروز به ایران بیاید و جلسه‌ای با او درباره لیست تیم ملی و زمان برگزاری اردو خواهیم داشت.

***

این تمام برنامه‌های ما برای حضور پرقدرت در جام جهانی است! در خردادماه ابتدا یک بازی با کانادا انجام می‌دهیم. بعد منتظر می‌مانیم تا ببینیم حریف بعدی تیم ملی که گفته شده از آمریکای شمالی می‌آید، چه تیمی است؛ چون هنوز نامش مشخص نیست! از همه مهمتر اینکه سرمربی تیم ملی تازه قرار است امروز وارد تهران شود تا درباره مسائل مختلف با او صحبت کنند.

اگر ما و این همه خوشبختی محال نیست، پس لابد بازهم محال نیست که با این وضعیت ناراحت کننده و به شدت پارادوکسیکال، برای موفقیت تیم ملی دست به دعا شویم. در فدراسیونی که هیچ چیز سر جای خودش نیست و مدیرانش همچنان برای رسمیت جلسه هیئت رئیسه و توازن اعضا، هر کاری می‌کنند تا پیتوک ندهند توقعی بیش از این برای مدیریت تیم ملی نداریم.

تیم ملی در حال حاضر یک سرپرست دارد که فقط می‌تواند مصاحبه‌هایی کوتاه انجام بدهد و وعده وعیدهای بالادستی‌ها را به خبرنگاران منتقل کند؛ یک سرمربی هم دارد که بدون هیچ گلایه ای از این وضعیت برنامه ریزی، تازه همین امروز به به تهران رسیده است.

بنازیم به این برنامه‌های خیره کننده برای درخشش باورنکردنی در جام جهانی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهزاد ایمن IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    😃😃😃😃😃😃😃چه لذت بخش😉😉😉😉😉
    • مسعود کامنت IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
      هر دوره که میریم جام جهانی همین اوضاعو داریم. یه بار داشتیم درست و حسابی بازی تدارکاتی انجام میدادیم که اونم بخاطر یه باخت به تیم آاس رم مربی خوبمونو اخراج کردن و اون بلا رو سر تیم درآوردن هر دوره هم بدون تدرک بازی های مناسب میربم و حذف میشیم و برمیگردیم.
  • احسان IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    این سرمربی بیخیال بدرد تیم ملی نمیخوره فقط داره از اسم موفقیت تیم ملی برای خودش اعتبار جذب میکنه برای جای بهتر همه تیم ها برنامه ریزی رو انجام دادن مربی تیم لیست داده این اقا تازه با ناز ادا میخاد بیاد ایران جلسه بزاره فرداش هم میرن جام جهانی با سه تا لاخت برمیگردن میگن ما چیزی از ارزش هامون کم نمیشه تجربه اندوزی خوبی بود فعلا هیچ چیز مملکت صاحب نداره همه به فکر دزدی پر کردن جیبشون هستن مثل اقای خوبان عالم
    • Wolf TR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      مشکل از فدراسیون نه سر مربی ... برنامه را ببین همه چی واضح است
  • ع م IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    یکی از بهترین جام های جهانی رو به همین راحتی داریم از دست میدیم. میزبان همسایه مونه و این کاملاً به نفعمونه. تیم خوبی هم داریم که اگر بازی های خوبی براش تدارک ببینن شاید بتونه افتخار آفرینی کنه و برای اولین بار از گروهش بالا بیاد.
  • مهراد IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    واقعا جای کی‌روش خالی خدا وکیلی قبل جام جهانی هیچ دلهره ای که نداشتیم.
    • محمد IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
      حتما با دفاع های اتوبوسی و امید داشتن به یک و دو تا حمله ای که اگر بشود
  • اسماعیل IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    لگد مال میشیم توسط انگلیس و اسکاتلند. کجایی کی روش
  • محمود IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
    ‌ادم‌شاخ‌در‌میاره‌از‌نظر‌بعضی‌ها‌مربی‌تیم‌ملی‌مگه‌باید‌چه‌کار‌‌‌می‌کرد‌ که‌نکرده‌تیم‌که‌داشت‌حصف‌میشد‌اورد‌بالا‌و‌‌اولین‌تیم‌اسیا‌بودکه رفت‌جام‌جهانی‌.خوب‌مربی‌چ‌کار‌‌کنه‌که‌مدیران‌‌فوتبال‌ایران‌‌الان سر‌پولی‌که‌میخان‌‌به‌تیم‌بدن‌جنگ‌می‌کنند‌که‌کدامشن‌‌بیشتر ب‌جیب‌بزن‌همه‌مردم‌ایران‌‌هم‌فهمیدن‌چرا‌غزیزی‌خادم‌رو‌اخراج‌کردن.
  • مرتضی IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
    واقعا از اینهمه غلط املایی و نگارشی تعجب میکنم.خودتان هم جای آنها بودید همین بود حمایت باید از دولت با بودجه ی خیلی بالا صورت گیرد
  • سپهر IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
    اسکوچیچ یه مربی ترسو هست و جرعت بازی با تیم های بزرگو نداره پس به مربی هم بستگی نداره بعد به نظر من عزیزی خادم خیلی معرکه هر چی هم که بدی داشت حداقل ۲ تا کار خوب انجام داد اما این یکی بی عرضه رو باش فقط وعده داده اول قرار بود با برزیل یا آرژانتین بازی کنیم بعد تبدیل شد به نیوزلند و کانادا و هنوز حتی به سه تا هم نرسیده .در آخر الحق که این کشور بر باد است
  • مسعوداکبرنژاد IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
    دولت اگردلش بحال فوتبال میسوخت کمک میکردفدراسیون وضعیت بهترازالان می‌بود.الحق آفرین داری وزارت ورزش!
  • دوغعلی IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
    به نظرم دیگه باید جام قهرمانی رو بزارن کنار برای ما 😀😏
  • محمدرضا IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
    اول فدراسیون مقصره بعد سرمربی نه فدراسیون خوبه نه سرمربی لیاقت تیم ملی ایران خیلی بیشتر از این هاست
  • امید IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    وضعیت تیم ملی هم مثل مملکت داریمان هست بدون برنامه این که جای تعجب نیست
  • سعید IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    واقعا باید برای این فدراسیون اسفند ریخت توی آب تنها دلخوشی جوانهای مملکت این تیم ملی و حضور در جام جهانی است که این فدراسیون فشل و زوار در رفته هیچ کاری از دستش بر نمیاد و با احساسات مردم بازی میکنند ، موندیم چرا وزارت ورزش هیچ دخالتی نمی کنه ، واقعا که ...
  • مج IR ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    عزیزان مسولان فوتبال دوستان ما با این مربی اسکوچیچ اگر بریم قطر بی ارزش و بی حیثیت میشیم انگلیس امریکای زهری شده و یکی از سه تیم پلی افی بخدا دیگه‌ما شاید هیچوقت گروه به ابن نازی ملسی تو جاموجهانی پیدا نکنیم قبول انگلیس قوی هست و لیگ خوبی داره ولی تمام بازیکناش فکر ساق و پاشون هستن هیچ تیمی هم اندازه انگلیس تو جام جهانی توسط تیمای ناشناس سوتی نداده پس‌بجنبید برید کی روش بی تیم رو بباورید با یک مبلغ پایین هم راضی میشه بابا کی روش این تیم رو ساخته یک هفته ای هم دوباره تیم رو اماده میکنه
  • سیروس US ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    بازهم تکرار یک اشتباه قدیمی! سال 1998 با آن تیم و بازیکنانی که قادر به یک تجربه تاریخی بودند، همه چیز را فدای شکست دادن آمریکا کردیم! آقایان، فوتبال آمریکا حتی امروز هم قابلیت شکست دادن فوتبال ایران را ندارد اگر، شما با این تیم در حد خودش برخورد کنید! فوتبال در امریکا یک تجارت شکست خورده است، و فوتبال در ایران یک پتانسیل حرام شده!!! فوتبال در ایران یک عشق برای بچه های پابرهنه است، و در آمریکا ورزشی برای کسانیکه قادر نیستند فوتبال آمریکائی و یا بیس بال و یا بسکتبال بازی کنند! شما با این اهمیت دادن به آمریکا، بهترین بازیکنان ایران را فدای یک هدف سیاسی می کنید که ارزشش در دنیای فوتبال فقط تفاوت بین بردن و یا باختن در یک مسابقه است! برای اینکه حقیقتا در دنیای سیاست هم بتوانید پیروز باشید، باید تیم ملی ایران از گروه خودش صعود کند! حتی با شکست آمریکا اگر قادر به صعود از گروه نباشید، بازهم بازنده اید!!! این اشتباه را بازهم تکرار نکنید. حق بچه های با استعداد ایران را فدای سیاست نکنید!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی