پیشنهاد جدید و غیرمنتظره پرسپولیس به بازیکن جنجالی/ قرارداد جدید ببند و دلار نقد بگیر!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس به بوژیدار رادوشویچ گلر کروات سابق خود پیشنهاد همکاری مجدد داده است!

بوژیدار رادوشویچ گلر کروات پرسپولیس بعد از عدم دریافت حقوقش در نیم فصل از این تیم جدا شد و برای دریافت مطالباتش به فیفا شکایت کرد. در حالی که معاون باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود دفاع خوبی در پرونده رادوشویچ انجام داده اند اما این گلر کروات در نهایت حکم سنگینی علیه سرخ‌ها گرفت. رای فیفا در خصوص پرونده رادوشویچ  به باشگاه پرسپولیس رسید و محکومیت باشگاه پرسپولیس تایید شد.

آنطور که فیفا در نامه خود به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده سرخپوشان به پرداخت ۸۶۶ هزار یورو (معادل ۹۵۰ هزار دلار) محکوم شده‌اند و باید هرچه زودتر این رقم را پرداخت کنند.

این در حالی است که در نامه فیفا تاکید شده که پرسپولیس با هر سال تاخیر، باید ۵ درصد سود هم به رادو پرداخت کند و هزینه دادرسی هم به عهده باشگاه پرسپولیس خواهد بود. پرسپولیسی‌ها در دفاعیات خود موفق شدند چیزی حدود ۶۵ هزار یورو از مبلغ تعیین شده توسط فیفا را کم کند ولی قطعا با آمدن رای دادگاه عالی ورزش پرسپولیس محکوم خواهد شد و باید مابقی پول گلر کروات را پرداخت کند. پرسپولیسی‌ها که به خوبی می‌دانند شانسی برای برنده شدن در این پرونده ندارند، طی روزهای اخیر پیشنهاد جدید و البته عجیبی به رادو دادند تا بتوانند از شر پرداخت این پول هنگفت خلاص شوند. مدیران پرسپولیس در تماسی که اخیرا با گلر کروات داشتند، به او اعلام کردند قراردادی جدید و ۲ ساله با پرسپولیس امضا کند و برای هر فصل ۳۰۰ هزار دلار هم دریافت کند. همچنین برای مطالبات قبلی این گلر هم باشگاه اعلام کرد مبلغ ۱۶۰ هزار دلار به او پرداخت خواهد کرد. پرسپولیسی‌ها درحالی این پیشنهاد را به رادو دادند که همچنان منتظر رای دادگاه عالی ورزش هستند و در نهایت هم باید چیزی حدود ۹۰۰ هزار دلار به او پرداخت کنند، در حالی که هیچ استفاده‌ای از این بازیکن نخواهند برد.

اگر رادو پیشنهاد جدید پرسپولیس را قبول کند، از شکایتش صرف نظر خواهد کرد و در مجموع هم به لحاظ مالی به نفع پرسپولیس خواهد شد. همچنین سرخ پوشان می‌توانند مثل سال‌های قبل روی رادو به عنوان یک گلر دوم مطمئن حساب کنند. با وجود ارائه این پیشنهاد، گلر کروات از مدیران پرسپولیس چند روز مهلت خواست تا جواب نهایی را به آن‌ها بدهد. حال باید دید رادو این پیشنهاد پرسپولیس را قبول خواهد کرد یا منتظر رای دادگاه عالی ورزش و دریافت پولش از این طریق خواهد ماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • افروشه IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    دیوانگی محض

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی