سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
۱ |
۴
۲ دروازه‌بان ملی‌پوش در رادار پرسپولیس
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده دو دروازه‌بان ملی‌پوش را در نظر دارد و مذاکراتی هم در این باره صورت گرفته است.

با وجود تکذیب‌هایی که در چند وقت اخیر از سوی برخی مسئولان پرسپولیس صورت گرفته، اما مذاکراتی بین این باشگاه با علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی کشورمان که این فصل در پرتغال بازی می‌کرد، صورت گرفته است.

بیرانوند که به تازگی از بواشیتای پرتغال جدا شده، باید دوباره به تیم آنتبرت بلژیک برگردد؛ چراکه بازیکن این تیم است و به صورت قرضی در لیگ پرتغال بازی می‌کرد، اما او قصد دارد در فصل آینده در تیمی باشد که بتواند بازی کند؛ چراکه سال منتهی به جام جهانی ۲۰۲۲ برای هر بازیکنی از جمله بیرانوند سال بسیار مهمی خواهد بود.

این دروازه‌بان ملی‌پوش که روز یکشنبه به ایران برگشته بود، در روزهای اخیر مذاکرات محرمانه‌ای با پرسپولیسی انجام داده و به نظر می‌رسد نتایج این مذاکرات مثبت بوده است. البته بیرانوند هنوز پاسخ قطعی به مسئولان پرسپولیس نداده اما با شرایط موجود به نظر می‌رسد او هم بی‌میلی نیست تا یک بار دیگر پیراهن پرسپولیس را برتن کند. با این همه تا آخر هفته جاری تکلیف پیوستن بیرانوند به پرسپولیس یا توقف مذاکرات مشخص خواهد شد، اما چیزی که مشخص است این است که باشگاه پرسپولیس سه بازی دیگر در لیگ برتر در پیش دارد و به دلیل برهم نخوردن تمرکز بازیکنانش قصد تایید این اخبار را ندارد.

دیگر گزینه باشگاه پرسپولیس برای قفس توری تیمش پیام نیازمند، دیگر دروازه‌بان ایرانی شاغل در لیگ پرتغال است و در صورتی که به هر دلیلی مذاکرات پرسپولیس و بیرانوند به عقد قرارداد منجر نشود، آن زمان مسئولان این باشگاه باب مذاکره را با این دروازه‌بان ملی‌پوش باز می‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرشاد IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
    چرازورکی نیازمند رومیخوایدلنگی کنید نیازمند پرسپولیس بیانیس خاطرتون جم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی