نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
امیدواری دوباره برای هواداران آتزوری/ ایتالیا در جام جهانی حضور خواهد داشت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تخلف اکوادور در رقابتهای انتخابی جام جهانی باعث شده هواداران فوتبال در ایتالیا به حضور این تیم در جام جهانی امیدوار شوند.

تیم ملی ایتالیا که با شکست برابر مقدونیه شمالی از صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ بازماند، امیدوار است بتواند با روزنه ای که به تازگی پیدا شده است، شانس حضور در این رقابت‌ها را پیدا کند.

شماری از رسانه‌های ایتالیایی و البته بسیاربی از هواداران تیم ملی ایتالیا در شبکه‌های اجتماعی مدعی‌اند در صورتی که فیفا اکوادور را از جام جهانی قطر کنار بگذارد، ایتالیا یکی از گزینه‌های جانشینی این تیم است.

فیفا در حال بررسی پرونده بایرون کاستیو بازیکن تیم ملی اکوادور است که بر اساس درخواست و شکایت فدراسیون فوتبال شیلی، گفته می‌شود او متولد کلمبیا است و به صورت غیر قانونی و با جعل اسناد در تیم ملی اکوادور بازی کرده است.

بر اساس ادعای رسانه‌ها، فیفا دو راه دارد: یا شیلی را به جای اکوادور به جام جهانی بفرستد یا بالاترین تیم در رنکینگ فیفا که در جام جهانی حضور ندارد را جایگزین کند که اگر این اتفاق رخ دهد، ایتالیای مانچینی شانس اول حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ است.

البته سایت فوتبال ایتالیا نوشته که طرفداران فوتبال ایتالیا نباید زیاد به این ماجرا دلخوش باشند چرا که در صورتی که اکوادور متخلف شناخته شود به احتمال زیاد امتیازات بازیهایی که این تیم از کاستیو استفاده کرده است کم خواهد شد و به شیلی می‌رسد و در این صورت تیم شیلی جانشین اکوادور در جام جهانی خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • hhh US ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
    ایتالیا چقدر بدبخت شده که منتظره یک تیم از جام جهانی حذف شه تا اون بیاد.لامصبا اگه باز مقدونیه رو میبردید ی چیزی.باز میاید از قطر و سنگال میبارین ضایع میشین
  • J. J GR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    چجوریه که کلمبیا توی جدول بالاتر از شیلیه و شیلی امید داره که بره جام جهانی؟؟!!
  • محمد IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    ایشالا که لاجوردی پوشان بیان جام جهانی
  • امیر IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    دلیلی ندارد ایتالیا جایگزین شود. تیم بعدی در گروه مقدماتی همان قاره که شیلی است باید برود جام جهانی
  • ناصر IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    فیفا مثل فدراسیون ایران نیست که با لابی بازی تیمی که نیومده به جام جهانی را برگردانه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی