نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
۹ |
۴
حمید سجادی - وزارت ورزش و جوانان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو مدیر منصوب سجادی از سمت های خود استعفا دادند اما واقعیت این است که آقای وزیر، پیش از صدور حکم مهم و حیاتی عضویت در هیئت مدیره قاعدتا باید بارها و بارها با این اعضا نشست‌هایی را برگزار کرده باشد.

غلامعلی محمدعلیپور عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس چندی پیش از سمت خود استعفا داد. این در حالی بود که پیش از او، بیژن ذوالفقارنسب یگانه عضو فوتبالی هیئت مدیره پرسپولیس نیز حضور در این پست تازه را برنتافت و به سرعت استعفایش را به وزیر ورزش تقدیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان که در هر مراسمی، مهارت خود را در ورزش‌های مختلف از جمله بیلیارد به رخ می‌کشد، ظاهرا در چینش مدیرانش در بخش‌های مختلف، دچار اشتباهات محاسباتی می‌شود؛ تا جایی که تسلط او بر ورزش زیر سوال می‌رود.

دو مدیر منصوب سجادی از سمت‌های خود استعفا دادند اما واقعیت این است که آقای وزیر، پیش از صدور حکم مهم و حیاتی عضویت در هیئت مدیره قاعدتا باید بارها و بارها با این اعضا نشست‌هایی را برگزار کرده باشد. در این جلسات آیا مشخص نشد که مدیران دلخواه آقای وزیر نمی‌توانند در باشگاه پرسپولیس خدمت کنند؟ آیا سجادی نمی‌دانست ازعلیپور و ذوالفقارنسب در هیئت مدیره پرسپولیس کاری ساخته نیست که به آنها وظایفی تازه را محول کرد؟

حمید سجادی ورزیر ورزش

باشگاه پرسپولیس در بخش مدیریت، چند استعفای دیگر باید به خود ببینید تا وزیر ورزش به این نتیجه برسد او شاید روزگاری ورزشکار خوبی بود، اما لزوما در مدیریت و چیدن نیروها در جای خود، مدام دچار اشتباه می‌شود؟ از سجادی باید پرسید اگر این یک نقطه ضعف بزرگ در کارنامه مدیریتی او نیست؛ پس چیست؟

این بحث انتقادی می‌تواند بی سرانجام نباشد؛ چرا که وزیر ورزش در مدیریت باشگاه پرسپولیس و چینش مدیرانش می‌تواند فارغ از نظر ما به خودش نمره بدهد؛ او منصفانه به خودش چه نمره‌ای می‌دهد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • قرمز IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    وزیر برای نابودی پرسپولیس همه کار کرد . انصافا موفق هم بود
    • ساوالان IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
      هدف سجادی نابودی پرسپولیس هست. این تیم امسال بدون هیت مدیره و با فرمانبری درویش از وزارت اداره شد... سجادی گفت کار وزیر زمین چمن پیدا کردن برای پرسپولیس نیست!!!!! پس کار کی هست..هیت مدیره و مدیریت.... اقای سجادی کو هیت مدیره و مدیریت... اون ها را که معرفی نکردی.. قسم حضرت عباس را باور کنیم. یا دم خروس را... دولت فعلی مثل دولت احمدی نژاد استقلالی هست... وگرنه وزیر به تنهایی نمی تواند تصمیم بگیرد.
  • وزرات ورزش کیسه و فدراسیون آبی IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    وزیری که شش ماه پرسپولیس بدون هیت مدیره و مدیرعامل و اسپانسر گذاشت یه نیم فصل میلیاردها تومان ضرر ببینه تا مشکلات مالی ضربه بزنه مدبری که به خاطر ۸۰ هزار دلار بدهی استوکس پنجره پرسپولیس بسته موند بی کفایت هست وزیر با این کارها فقط دنبال این بود تیم محبوب اش کیسه قهرمان کنه موفق شد چه طور میشه ظرف کمتر یه هفته هیت مدیره و مدیرعامل کارآمد برای کیسه تعیین می کنه ظرف شش ماه ضعیف ترین و بی کفایت ترین هیت مدیره و مدیرعامل تعیین می کنه خیلی از اونها استعفا دادن مشخص شد انتخاب ها صوری بود گناه پرسپولیس این بود که کیسه ده سال رنگ جام ندیده بود قربانی اصلی پرسپولیس کردن تاوان اون یه روزی پس خواهند داد
  • ح ب IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    سلام وزیر امثال در حق پرسپولیس ظلم کرد ونشان داد عملا بابای تیم رقیب است گذاردن مدیران ناکارآمد آنهم پس از ماها تاخیر او سپس بسته ماندن پنجره نقل وانتقالات تیم و.....و ودادن امتیازات معیشتی به قیمت گرفتن امتیازات دیگر تیم‌ها فساد داوری و....ضربات کاری بود که بر پیکر ایم بزرگ پرسپولیس وارد شد ولی لین را بدانید پرسپولیس یک تیم بازالت بزرگ است خورشید است وپس از هر تاریکی دوباره طلوع می‌کند وبا تیرهای طلایی چشم هر حسود وخیلی را کور خواهد کرد زنده باد ارتش سرخ ایران پرسپولیس قهرمان.ایول داداش
  • تاج کبیر IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    مگه وزیر گل میزنه؟
    • شمسعلی IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
      آسیای «واقعی» کیسه گل اعراب میشید! میگی نه ، نگاه کن
  • ابرام US ۰۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    این بابا سجادی اونموقع هم که مثلا ورزش می کرد ما لی نیود و حا لا هم که مثل خیلی های دیگه که دوختور شدند نمونه وا ضح « از کوزه همان برون تراود که در اوست » می باشد .
  • سیدرضا IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    نمرش مطمینا کمتر از وزرای هشت سال قبل در مورد باشگاه استقلال نمیشه ، من نمیدونم چرا یکبار بعنوان رسانه بیطرف معترض به سلطانی ها نشدی ن!!!!!!!
  • بهمنی کامران IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    باسلام واحترام از وزیر ورزش وخوانان حمید سجادی اگر از نمایند گی مجلس به رئیس هیات مدیر باشگاه شود با دستو مقام مغطم رهبری یا سردار رویبایان حسین شهریاری ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی