اختلاف بیرانوند با پرسپولیس و درخواستی که گلر ملی‌پوش رد کرد/ پیشنهاد فوری ۳ تیم لیگ برتری برای جذب بیرو!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس برای بازگشت علیرضا بیرانوند حاضر است تا ۵۰۰ هزار دلار از مبلغ درخواستی باشگاه آنتورپ را بپردازد.

در روزهای اخیر که علیرضا بیرانوند به ایران بازگشته، حرف‌ و حدیث‌های زیادی درباره بازگشت او به پرسپولیس مطرح شده است. این درحالی است که یحیی گل‌محمدی در یک مصاحبه صراحتا از ضعف دروازه‌بان تیمش سخن گفته و عنوان کرده از این ناحیه پرسپولیس لطمه خورده است. با این حال شانس بازگشت بیرانوند به پرسپولیس چقدر است؟

علیرضا بیرانوند که یک سال از باشگاه آنتورپ بلژیک به صورت قرضی به بواویشتا رفته بود، حالا به باشگاه بلژیکی بازگشته منتظر است که تکلیف فصل بعدش مشخص شود. او یک سال دیگر با آنتورپ قرارداد دارد و برای پیوستن به پرسپولیس باید رضایت باشگاه بلژیکی را بگیرید.

در روزهای اخیر پرسپولیسی‌ها چند نوبت با بیرانوند وارد مذاکره شدند و از آن جایی که آنتورپ برای صدور رضایت‌نامه بیرانوند طلب ۷۰۰ هزار دلار کرده، این مذاکرات به بن‌بست خورده است. مدیران پرسپولیس به بیرانوند گفته‌اند که حاضرند تا ۵۰۰ هزار دلار از ملبغ درخواستی آنتورپ را بپردازند و ۲۰۰ هزار دلار باقی‌مانده را بیرانوند پرداخت کند. البته این موضوع مورد موافقت بیرانوند قرار نگرفته است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد با وجود اینکه هم بیرانوند و هم پرسپولیس می‌خواهند همکاری کنند اما اختلاف ۲۰۰ هزار دلاری پرسپولیس و آنتورپ برای صدور رضایت‌نامه این دروازه‌بان ادامه مذاکرات را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

نکته قابل تامل در ماجرای بازگشت بیرانوند به ایران این است که علاوه بر پرسپولیس، سه تیم دیگر لیگ برتر هم خواهان به خدمت گرفتن این دروازه‌بان ملی‌پوش هستند که البته پیشنهاد و شرایط مالی‌شان از پرسپولیس بهتر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجی IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    اگه 700هزاردلارواسه رضایت نامه است پس مبلغ خودش چقدره لنگیاانگاریه بابای دیگه سایش بالاسرشونه
    • رامین تاج IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      وزیر جدید ورزشم پشتیبانشونه ولی تنها تفاوت با دوران تکرار نشدنی سلطانی فر اینه که دیگه وزیر جدید توکار سایر تیما نمیزاره ولی همه جوره پشتیبانشونه اما خب هیچکی دیگه مثل سلطانی فر نمیاد تمام امکانات ورزش کشورو براشون بسیج کنه
  • پرسپولیس قهرمان IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    بیرانوند اگه میخواد پیشرفت کنه تو ایران بهترین گزینه براش پرسپولیسه
  • محموددایی IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    کسی که فقط وفقط بخاطرفیکس شدن درجام جهانی میخوادپرسپولیس بیاد نه بخاطرخوده پرسپولیس ودل هواداراش واگربازی های جام جهانی درپیش نبودامکان نداشت برگرده پرسپولیس و همون نیمکت نشینی وپول مفت گرفتن ازتیمهای اروپایی روترجیح میدادوعجیب اینکه واسه خاطررضایت نامه هم اصلا نمیخوادازخودش مایه بزاره..پس کسی که واسه پرسپولیس کبیرناز میکنه همون بهترکه نیاد
    • حسین US ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      اولا لُر ها رو تا حالا نشناختین هر وقت اومد پرسپولیس خودش صادقانه میگه برای چی اوده پرسپولیس
  • پیروزی IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    پیروزی مگه آب واسه خرید آب معدنی گیرش اومده ؟؟ حالا پیروزی آب معدنیاشو اول کامل بخره که بعد دوباره نگن پول واسه خرید آب معدنی نداریم ، پول واسه بیرو هست ، پول بیرو که پولی نیس همش ۷۰۰ هزار تاس ، مهم آب معدنیه ، اول باید آب معدنی داشته باشیم که بتونیم زنده بمونیم .
    • بدون اسطوره IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      عقده شما از پرسپولیس طوریکه اگر شش سال هم قهرمان لیگ بشین باز فروکش نمیشه دلیلش فقط یک چیز اونم نداشتن یک‌اسطوره در تیم تونه البته باید دنبال مقصر تو خودتون باشین که چرا امثال کریمی پرسپولیس رو حتی با مبلغ کمتر به استقلال ترجیح دادن بعدشم این داستان سرایی هایی که بلغور میکنی دقیقا قربتی بازیهایی بود که مافیای تیم خودتون تو این چند سال براتون تعریف میکرد تا قانع بشین بعدم خوردن و بردن
  • امید IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    خداروشکر که سپاهان نیس
  • منم IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    با اینکه پرسپولیس امسال از طرف دروازه بان ضربه خورد و گلر مطمئنی نداره و این موضوع میتونه در لیگ جدید هم معضل باشه.اما اگه بیرو حاضر نیست بخاطر پرسپولیس و تیمی که بهش مدیونه کمی کوتاه بیاد همون بهتر که بره سپاهان کلاش و مفتخور که فقط تور پهن کرده تا بازیکنان پرسپولیس رو به دام بندازه.ساکت این موجوداماده خور و فرصت طلب تا کی میخاد از نتیجه ی زحمات دیگران با پخش کردن پول بیت المال سواستفاده کنه!ساکت چندین ساله در فوتبال ایران و اصفهان فعالیت داره اما یکی نیست از این مدیر بپرسه و بخاد که عملکردش در تربیت جوانان و بخصوص فوتبال بزرگسالان سپاهان رو تشریح کنه و با سند و مدرک ثابت کنه چند نفر از جوانان مستعد اصفهان را به مدارج بالای فوتبال باشگاهی و ملی رسانده علی رغم میلیاردها میلیارد پول و امکانات استان اصفهان را که نابود کرده!بغیر از قرارداد سنگین بستن با دیگر فوتبالیستهای مهم استانهای دیگر هیچگونه مدیریتی دیگر در وجودش نیست.اونها هم تا پول تپل میگیرن سپاهانی هستند ولی با اتمام قرارداد راهی شهر و استان خود میشوند و با پولهای بدست اورده مشغول اباد کردن شهرها و استعدادهای شهر خود میشوند.
  • سیرک فقط سیرک عبده IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    یک طوری می گی اختلاف ۲۰۰هزار دلاری که انگار بابا مسعود وبابا حمید لنگی مردن ,,بابا حمیدی که برای ازادی رامین ترامادولی ۱/۵میلیون دلار خرج کرد وهمچنین با صدری برای دستبرد ۲۷میلیاردی به صندوق کارافرینی روستاییان وعشایر کمک کرد وبه کمک درویش برای دستبرد۱۰میلیاردی به فدراسیون کمک کرده حالا یعنی این ۲۰۰هزار دلار برای بابا حمید عددی می باشد دستور بابا حمید به درویش پیش به سوی دستبرد به صندوق معلولین کهریزک برای خالی کردن ,,تا باباهای فاسدهستند لجنها مشکل مالی نخواهند داشت
  • مصطفی IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    علکی شلوغش نکنید پولی که تو استقلال و پرسپولیس هزینه میشه معادل ۹۰ درصد بودجه فوتبال کشوره اگه تیمهایی مثل سپاهان پول برا خرید بازیکن دارند و استقلال و پرسپولیس پول خرید آب معدنی رو هم ندارن باید برید منشأ این موضوع رو تو دستای پشت پرده پیدا کنید پولی رو که از دولت تو استقلال و پرسپولیس خرج میشه رو کشورهای عربی هم خرج باشگاهاشون نمیکنن
  • پوف IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    خوابی ها کلا انتقالش رایگان شد رفت
  • آتش سرخ IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    این کیسه کشها عجب روئی دارن، عالم و آدم میدونند وزیر ورزش بابا حمید و رئیس موقت فدراسیون فوتبال هوادار هزار آتیشه 6 تائی ها هستند امسال هم به کمک اینها قهرمان قلابی شدید ( به تصدیق ارسطوره تون آقای قلعه نوئی) برید خوش باشید، سال دیگه میخواید چکار کنید، بازم براتون آقای جادوگر قهرمانی رو در میاره، لابد!!!!!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی