نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پرسپولیسی هستم اما تیم دومم تراکتور است/ این آقا از روی نیمکت پرسپولیس بلند نشد هواداران رقیب را آرام کند!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مرتضی فنونی‌زاده بازیکن پیشین پرسپولیس می‌گوید: خودم اصالتی آذری دارم و راحت بگویم تیم دوم خانواده ما تراکتور تبریز است اما هنوز باور نمی‌کنم چرا این اتفاقات در بازی با پرسپولیس می‌افتد.

دیدار دو تیم تراکتور و پرسپولیس در تبریز به دلیل پرتاب سنگ از سوی هواداران تیم میزبان و نا نظر مهدوی داور مسابقه نیمه تمام به پایان رسید.

در دقیقه ۷۰ مسابقه و پس از آن که چند بار به دلیل سنگ پرانی تماشاگران میزبان، بازی متوقف شده بود در نهایت با نظر مهدوی این دیدار نیمه تمام ماند و...

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت پرسپولیس اما نقطه نظرات جالبی در خصوص این دیدار دارد.

چرا بازی پرسپولیس در تبریز نیمه تمام ماند؟

من واقعا از این کارها سر درنمی‌آورم. من خودم اصالتی آذری دارم و راحت بگویم تیم دوم خانواده ما تراکتور تبریز است اما هنوز باور نمی‌کنم چرا این اتفاقات در بازی با پرسپولیس می‌افتد.

تیم دوم شما تراکتور تبریز است؟

بله چون ما آذری زبان هستیم اما به جرأت می‌گویم کسانی که در ورزشگاه یادگار امام سنگ پرانی کردند آذری نیستند. این رفتارها اصلا قشنگ نیست. چرا باید یک بازی فوتبال به اینجا کشیده شود؟

چند سالی می‌شود دیدارهای پرسپولیس و تراکتور به جنجال کشیده می‌شود. شاید بیشتر از این تماشاگران برخی مدیران و مسئولان دو تیم مقصر باشند؟

با شما موافقم! در همین بازی ما روی نیمکت خود کسانی را داشتیم که سابقه بازی در تراکتور را داشته و از این تیم به فوتبال ایران معرفی شدند اما یک قدم هم برای وساطت جلو نگذاشتند. مهدی کیانی خیلی زحمت کشیده قائله را بخواباند، رامین رضاییان هم همین طور اما این آقا از روی نیمکت ما بلند نشد با تماشاگران تبریزی صحبت کند!

منظور شما کریم باقری است؟

من اسمی‌از کسی نمی‌آورم چون بلافاصله شکایت می‌کنند. این روزها مُد شده که هر کسی حرف بزند سریع طرف مقابل شکایت می‌کند. بنابراین حرفی نزنیم و اسمی‌نیاوریم بهتر است. البته من از امید عالیشاه هم توقع نداشتم آن واکنش را نسبت به تماشاگران حریف نشان دهد.

به هرحال خیلی به سمت او و رامین رضاییان سنگ پرانی شد. این دو به علاوه مهدی ترابی خیلی شانس آوردند که مصدوم نشدند؟

باز هم امید عالیشاه به عنوان کاپیتان تیم باید آرامش بیشتری نشان می‌داد و تیمش را هم آرام می‌کرد. امید فوتبالیست خوب و پسر با اخلاقی است ولی کارش اشتباه بود. نباید کار چند نوجوان یا جوان احساساتی را تلافی می‌کرد.

بازی در دقیقه ۷۰ نیمه تمام ماند. شما فکر می‌کنید نتیجه این دیدار چه شود؟

با توجه به اینکه تماشاگران میزبان این حادثه را رقم زده و این دیدار با نظر مستقیم داور و ناظر مسابقه نیمه تمام مانده است. بنابراین به نظر می‌رسد حکم منطقی و درست می‌تواند ۳ بر صفر شدن بازی به سود پرسپولیس باشد.

۷۰ دقیقه بازی را چطور دیدید؟

من نمی‌دانم چرا تیم ما باید همیشه با دو هافبک دفاعی بازی کند؟ چرا مهدی عبدی محو شده و به بازی گرفته نمی‌شود؟ این مسائل را می‌بینیم و افسوس می‌خوریم. پرسپولیس با همین بضاعت هم می‌تواند این تیم تراکتور را به راحتی شکست دهد. البته در نیمه دوم جو بازی متشنج شد و خیلی نمی‌توان در مورد مسائل فنی آن صحبت کرد اما در نیمه اول هم انتظار ما پرسپولیسی‌ها از تیم خودمان بیشتر بود.

به هر حال استقلال قهرمان لیگ برتر شده و این شاید انگیزه‌ها را در تیم پرسپولیس کمتر کرده باشد؟

اسم این تیم پرسپولیس است. استقلال قهرمان شده درست و حرفی هم نیست اما پرسپولیس باید در بازی‌های باقی مانده با حداکثر قوا بازی کند تا نایب قهرمانی را هم از دست ندهد. الان کوچک ترین غفلت می‌تواند دومی‌را هم از ما بگیرد.

سپاهان اصفهان هم به نظر می‌رسد در انتهای لیگ حسابی راه افتاده باشد. این تیم ۳ برصفر شهرخودرو را شکست داد؟

به هر حال نایب قهرمانی با عنوان سومی‌خیلی خیلی فرق می‌کند. سپاهانی‌ها با تمام قوا بازی می‌کنند چون می‌خواهند دوم شوند و سومی‌را نمی‌خواهند. بچه‌های پرسپولیس هم باید در دو دیدار باقی مانده فقط و فقط برای برد به زمین بروند. نایب قهرمانی هم عنوان بدی نیست هرچند ما به قهرمانی عادت کردیم اما سوم شدن اصلا جالب نمی‌تواند باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Behrooz FR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    توجه کردید، شرایط کشور و رفتارهای ما آیینه همدیگر هستند. وخامت بازی را در صحنه حرکت یحیی در مسیر جایگاه ویژه یا گذاشتن محافظ پلیس روی صورتش ...فقط همین یک یا دو صحنه کافی است تا در اروپا احکام بشدت سنگین صادر بشه اما ایشان داره ۷۰ دقیقه سنگ‌پرانی و فحاشی و اقدام به ضرب و جرح را در حد احساساتی شدن چند نفر که آذری هم نبوده پایین میاره. شما در مسایل کلان کشور هم مثل اقتصاد ورشکسته، تولید بی کیفیت، بهره وری پایین....همین شکل از ماست مالی را شاهد هستید. خوب دلیل اینکه هیچ چیز هیچ وقت اصلاح نمیشه همین ماست مالی کردن ها است. قاعدتاً اتفاقات تبریز باید با یک بیانیه مشترک از سوی تمام باشگاه ها محکوم بشه که نمیشه.
    • پرسپولیس، پارسه، تخت جمشید IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      بگذارید کمی به عقب برگردبم، به پنج سال که پرسپولیس قهرمان شد و مربیان استقلال، مدیران و دیگران گفتند کار وزارت ورزش است، مدیران تراکتور و بخصوص آقای زنوزی ببینید با چه ادبیاتی در مورد پرسپولیس صحبت کردند، مدیران سپاهان و سایر تیم‌ها همینطور....عزیزان پرسپولیسی، عده‌ای آنچنان در مورد پرسپولیس موضع گرفتند که نتیجه آن حمله به بازیکنان پرسپولیس در اصفهان و تبریز بود. دشمنی پدید اورده‌اند آن هم با هموطنان خودشان در تیم پرسپولیس، کمیته انضباطی آن زمان که پرسپولیس را در کنار سپاهان محروم کرد هم در این اتفاقات مقصر است. جو بدی علیه پرسپولیس درست کردند و حالا نتیجه‌اش شده حوادث اینچنینی....زنده باد پرسپولیس زنده باد ایران بی کینه و آرام...
    • پرسپولیس، پارسه، تخت جمشید IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      بگذارید کمی به عقب برگردبم، به پنج سال که پرسپولیس قهرمان شد و مربیان استقلال، مدیران و دیگران گفتند کار وزارت ورزش است، مدیران تراکتور و بخصوص آقای زنوزی ببینید با چه ادبیاتی در مورد پرسپولیس صحبت کردند، مدیران سپاهان و سایر تیم‌ها همینطور....عزیزان پرسپولیسی، عده‌ای آنچنان در مورد پرسپولیس موضع گرفتند که نتیجه آن حمله به بازیکنان پرسپولیس در اصفهان و تبریز بود. دشمنی پدید اورده‌اند آن هم با هموطنان خودشان در تیم پرسپولیس، کمیته انضباطی آن زمان که پرسپولیس را در کنار سپاهان محروم کرد هم در این اتفاقات مقصر است. جو بدی علیه پرسپولیس درست کردند و حالا نتیجه‌اش شده حوادث اینچنینی....زنده باد پرسپولیس زنده باد ایران بی کینه و آرام...
    • غضنفر IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      البته این را اصافه کنیم تیم اول خانواده اینها استقلاله و تیم دومشان تراکتوره. این یارو هم الکی چسبیده به پرسپولیس ببینه چیزی در میاد یا نه!
    • ۹۰ IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      آقای فنونی زاده عزیز؛ کریم باقری محبوبیتی نداره که بخواد ازش خرج کنه ! اتفاقا" با شناختی که از فضای عواداری تو تبریز داره ؛ بترسید که نقشه راه رو خودش کشیده باشه تا یه ۳ هیچ مفتی بگیرن .
  • کیسه هوچی IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    جناب مثلاً پیش کسوت که شما واخوی گرامت قرارگذاشتید بااین حرفها دوباره خودتان را مطرح کنید اگه توجه میکردی اونا حتی به حرف کاپیتان ومربیشون اهمیت نمیدادن چون برای دیدن فوتبال به استادیوم نمیان درثانی چندسالی هست که برخلاف تمام ایران که به کریم باقری احترام می‌زارن اینها فحاشی میکنن تو ته دلت روبگو بااین حرفا دنبال چی هستی تیرشده کدام گروه ودسته.هستی
    • ارش IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      نه دوست عزیز توتمام شهرها ایران همه با پرسپولیس مشکل دارند تواصفهان اهواز وووو علت باید جستجوبشه حمایتهای بی مورداز پرسپولیس از اول انقلاب اززمان مربیگری علی پروین تا امروز
    • ببو گلابی: IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      دقیقا درست میگی... اینا برای دیدن فوتبال نیومده بودن، برای سنگسار ثریا اومده بودن. دوستی میگفت اینا باید از استادیوم رفتن محروم بشن و از تو خونه‌شون بازیها رو ببینن. من میگم اینا از تو خونه‌شونم سنگ میزنن به طرف تلویزیون و بازیکنای پرسپولیس از بس عقده‌ای‌ شدن تو این سالها. اینا به خیال خودشون داشتن به شیطون سنگ میزدن. وقتی یکی مثل زنوزی به جای تخم دوستی بذر نفرت میکاره و خشونت میخواد از هوادار تیمش بایدم منتظر چنین حوادثی باشیم. پرسپولیس باید مثل عربستان از بازی تو تبریز خودداری کنه و همه بازیهاشو تو شهر بی‌طرف و بدون تماشاگر تبریزی بازی کنه تا این جماعت بالاخره آدم بشن. پرسپولیس تو تبریز ظاهرا باید زیر رگبار سنگ و بطری ۹۰ دقیقه بازی کنه تا تیم زنوزی احیانا بتونه گل بزنه یا بازیکنا از ترس گوشاشونو بگیرن و فرار کنن تا کمیته انضباطی با فراغ بال بازی رو سه هیچ کنه به نفع گاوآهن. نیروی انتظامی و کمیته انضباطی مقصر اصلی این جریاناتن تو این سالها. یکبار برای همیشه گوش اینا رو بگیرید و یک عمر راحت زندگی کنید. در ضمن کریم باقالی هم هر چی باشه ترکه و فقط بلده بزنه تو گوش بازیکنای پرسپولیس.
  • شاهین ۳۳ IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    از آب گل آلوده ماهی بگیرید،!!!! انها آذری بودند و تماشاگرنما هم نبودن و تماشاچی هستند!!!!
  • لونگی نباشیم.. IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    دیگه بعد از رفتن بابا مسعود وقهرمانی تاج همه فهمیدن که این ۵سال چه ظلمی بهشون می‌شده وچه حق خوری هایی ازسیاست وارزداروبگیرتاصندوق بانک ووزیرومخابرات و...آخه نفرت تاچه حداون از مردم اصفهان که با نارنجک پارتون کردندبعدش مردم اهوازوحالاهم مردم خونگرم تبریز..تازه اولشه لونگی🤫4️⃣🌟🌟🌟💟💜💟💜
    • رضت IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      استقلال باشانس واقبال وکمیته استیناف وداوری قهرمان شدحقش نبود
    • اکبر IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      با افتخار پرسپولیسی هستم و 6تا تو آسیا نمی‌خورم و عروس آسیا نمی‌شوم .علی فتح اله که مایه آبروریزی شما هست با روزنامش دیروز گندش درآمده که با هنرپیشه رابطه پنهانی داشتن .کیسه کش
    • حسن IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      حسادت کسی رو بالا نمیبره آقای باقری ورزشکاری با اخلاق و شایسته و محبوب دل کل ایرانه اینها هم نه طرفدار تراکتور بودن نه برادران آذرى گوش به حرف شما و آقا کریم هم نمیدادن
  • مسعود عشق اس اس IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    به جرات قسم میخورم که روزگاری نه چندان دور بهترین و مودب ترین هواداران فوتبال ایران تبریزی‌ها و همین طرفداران تراکتوری بودند.. وقتی استقلال یا پیروزی به تبریز میرفتن هیچ بی احترامی و توهینی دیده نمیشد و فقط فوتبال بود و فوتبال و احترام متقابل.. حتی کانون هواداران دو تیم سرخابی در تبریز وجود داشت و بشدت هم فعال بودند.. ولی از وقتی یک برنامه پرطرفدار خاص با مجری مثلا لیورپولی معلوم الحالش،،شروع به تفرقه اندازی و نفرت پراکنی های قومی کرد و جریان رودخانه پاک و زلال فوتبال ایران را به لجن زارهایی که حالا مشاهده می‌کنیم هدایت کرد،این جو وحشتناک نفرت و دشمنی در فضای فوتبال و ورزش درست شد.. دعواهایی در آن برنامه با هدف تفکیک قومیتی و پاره کردن جو جامعه انجام شد در طول سال‌ها ، که الان بازخوردش در تبریز و رفتار و گفتار هواداران عصبانی مزاج آذری دیده می‌شود..قطعا این رفتارها اصلا قشنگ نیست ولی معلولهایی در گذشته نه چندان‌ دور دارد و باید به حال این افراد بی هویت رسانه ای تاسف خورد..جالب تر اینجاست این افراد طرفداران بسیاری هم در جامعه هواداری دارند و بی‌صبرانه منتظر برگشت شوم شان هستند..تاسف
  • امیر IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    این آقا باید در هر بازی مصاحبه انجام بده مربی پرسپولیس این اندازه مصاحبه انجام نمیده که این آقا وبرادرش انجام میدم یه حرف کارشناسی درستی هم انجام نمیده
  • مرتضی IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    من همه این نظرات رو خوندم همچنین صحبت‌های آقای فنونی زاده عزیز رو ، به نظر شما آیا با پرتاب سنگ یا بطری بر سر مربی وبازیکنان تیم پرسپولیس چه شد آيا از تیم پرسپولیس امتیاز کسر شد نه بایدعلت اینکار رو باید پیدا کرد بنظر شما اگه ۶۰ میلیون تماشاگر همگی سنگ پرتاب میکردن آيا چمن ورزشگاه دیده می‌شود دوستان وهمه فوتبال دوست این مملکت اینو بدونید اینکارها از قبل برنامه ریزی شده هست اینها تعدادی چیره خوار هستن که درهر گوشه مستطیل سیز ورزشگاه می‌نشینند وباپرتاب کردن سنگ وبطری آب لطمه به باشگاه ورزشی تراختور می‌زنند همه این دودها از زیر سر این جوادششگلانی بلند میشه مشکل این آقا ست اگه اون از ورزش آزربایجان بردارند همه چیز درست میشه باعث و بانی اینهمه جنجال فقط کار اون هستش صد در صد
  • تاج کبیر IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    خداییش اینجا حق با هواداران لنگ هست.هر کاری میکنم نمیتونم طرف تراکتور را بگیرم.اینجا مقصر اصلی تراکتور و هوادارانش بود.چیزی که مشخصه دیگه باید گفت.جدا از رنگی بودن باید یه جایی جلوی این اتفاقات بگیرند.شعار نژادپرستی هم زیاد میدن.من یه استقلالی هستم ولی فارس زبان هم هستم و از این شعارها ناراحت میشم.
  • مجهول الهویه IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    آقای فنونی دیروز هم یه مشت جرف نامربوط زدید با وجود شما پرسپولیس نیاز به دشمن ندارد.
  • بنام DE ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    اتفاقا اینها هم مثل شما و برادرت آذری هستن، ولی نماینده بخش اقلیت جوگیر و کم سواد آذربایجان و نه همه آذریها
  • گائنچی بزرگ IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    تا الون از مسئولین پرسپولیس پرسیدند چرا اینقدر پیروزی در ایران منفورترین هست در اصفهان.... در تبریز... در اهواز... آبادان و مشهد علتش این هست که بابا مسعود و جهرمی طرفدار ش هستند با مافیای پول و رانت به همه چیز رسیدند...مربی تیم امید از پیروزی مدیر تیم ملی استیلی سرپرست تیم ملی از پیروزی ، کریم باقری ، وحید هاشمیان آنالیز ور از پیروزی با چه مافیایی گل محمد را از شهر خودرو آوردند پس از سه سال پول این تیم را نمی دهند فرق فکری با گل محمدی چیه که پول نساجی را داد.... اینها تنفر را در دل مردم کاشته .... مردم همه چیز را می فهمند مردم بهترین قاضی هستند
  • کیسه سوزان IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    جناب شما تیم اول نداری چه برسه دوم من یه سوال از مرتضی فنونی زاده دارم سلطان یحیی 2 بار پیاپی قهرمان شد حتی چند تا بازیکن اصلی زمان برانکو هم از دست داد و تیم را خودش چید با دست خالی با اقتدار فینال آسیا رفت که اونم با اشتباه فردی خودی قهرمان نشد سوپر جام گرفت حالا شما آقا مرتضی زمان خودت با پرسپولیس تو اون لیگ که خیلی از تیمها ضعیف بودن چند بار قهرمان شدیم اصلا تو آسیا فینال رفتی یا نه؟ اینو بدان همین جور که کارنامه درخشان سلطان یحیی مشخصه کارنامه ضعیف تو هم همه میدانند پس لطف کن انقد با حسادت کردن به یحیی با این حرفای الکی ومغرضانه خودت را بیشتر از این خراب نکن تو پیشکسوت دلسوز پرسپولیس نیستی دشمنی حاشیه درست میکنی و ظمنا حرفهای تو باعث نمیشود که دیگران علیه یحیی موضع بگیرن چون کسی به حرفهای تو اهمیت نمیده پیشکسوت واقعی و دلسوز پرسپولیس امثال آقا پیوس و کرمانی مقدم و استیلی هستند زنده باد پرسپولیس و سلطان یحیی که بازم پرسپولیس را قهرمان میکند
  • حیف از پرسپولیس IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    آقا مرتضی به پیر به پیغمبر منم تو ورزشگاه بودم فقط اومده بودم چندتا شعار علیه تیم محبوبم پرسپولیس بدم ولی گویا هوادارای عصبی تراز منم بودن که از نتایج تیم یحیی دلخور بودن و فقط هدفشون بازیکنای خودی بود ویحیی وگرنه خود هوادارای تراکتور هم تعجب کرده بودن واقعیت رو بایستی گفت
    • حمید IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      ببخشد شما خیلی بیجا کردی که میگی رفته بودم ورزشگاه چند تا شعار علیه پرسپولیس بدم چرا به چه دلیل مگه چی شده یحیی با پرسپولیس 2 بار پیاپی قهرمان شد سوپر جام گرفت با اقتدار و شایستگی فینال آسیا رفت ولی این فصل به دلایلی که همه میدانند و مقصرم به هیچ وجه یحیی نیست پرسپولیس قهرمان نشد ولی قرار نیست یهو تیم هرسال قهرمان بشه خیلی سخته کار هر کسی هم نیست ولی یحیی ثابت کرد که لیاقت پرسپولیس را دارد و دوباره قهرمانی میاره این فصل با وجود خیلی مسائل علیه پرسپولیس بازم یحیی عالی بوده بی انصاف نباشیم بهتر از یحیی هم نداریم شک نکنید یحیی بره پرسپولیس دست به دست میشه و افت میکنه و تا چند سال هم قهرمان نمیشیم یحیی هم کارنامه درخشانی داره هم تو پرسپولیس جا افتاده ما هوادارا این فصل هم باید از یحیی و تیم تشکر کنیم درسته قهرمان نشد ولی حفظ آبرو کردن و عالی بودن همین که یحیی قهرمانی های پرسپولیس را به عدد پنج رساند جای تشکر قدر دانی داره نه انتقاد و شعار تیم لیورپول با کلوپ قهرمان شد ولی سال بعد نشد تازه تا رده هفتم جدول رفت ولی کسی خواهان برکناری کلوپ نشد ماند دوباره لیورپول قوی شد
  • جیرجیرک IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    مقصراین اتفاقات وزرای دولت قبلی هستند که باحمایت وکمک های آشکارای خود وتبعیض بین تیم های دیگه وضعیف کردن لیگ برای قهرمانی پیروزی این تیم را منفور وناپاک کردن
    • علی IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      واقعا جیر جیرک لقب خوبی هست که برای خودت انتخاب کردی ، کل استقلال رو فساد گرفته از دولت حرف نزن از انتخاب رییس فدراسیون و پولهای بیت المال که صرف خرید بازیکن برای شما میشه حرف بزن با این همه خرید و ولخرجی و کثافت کاری و تبانی اگه قهرمان نمیشدین عجیب بود .
  • امین LT ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    تا کی میخواهید پشت این عنوان تماشاگر نما از واقعیت فرار کنید.این وافعیت کل جامعه ماست .چی کاشتیم که الان انتظار درو داریم ؟چطور از مردم انتظار داریم رفتار درست از خودشون نشان بدهند؟ایا ارزش برای مردم قایل شدین ؟ایا شان شخصیت براشون گذاشتین ؟معلومه که اینجا این عقده سر باز میکنه .اینا اگه چند تا دونه ادم بودن خود مردم باید تحویلشون میدادن به پلیس اینا یک ورزشگاه بودن که شعار میدادن
  • عباس پرسپولیسی IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    سلام.پرسپولیس کلی پیشکسوت داره چرا از این استقلالیها برای بازی پرسپولیس نظرخواهی میکنید.ایشان اصلا فوتبال نمیدونه چیه لطفا وقت مردم با حرفهای اینها نگیرید‌.پرسپولیس قهرمان
  • تاج NL ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    بابا مسعود با کارهاش لنگ را خراب کرد تمام تیمها از لنگ بیزارند چطور استقلال هر جا میره تونل افتخار میزنند براش حالا فهمیدید کدوم تیم مردمیه لنگیها
  • تاج کبیر IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    به عنوان یک تاجی این قبیل رفتارها رو محکوم میکنم .هرچند واقعا چرا لنگ اینقدر منفور شده اگه حسادت بود دیگه امسال که چیزی نشدند پس تنفر هست نه حسادت.اما هرچی باشه کار وروش درستی نیست و لنگیها هم که دنبال امتیاز معیشتی جهت کسب رتبه دوم هستند اما خدایش یتیم زدن نداره
  • پرسپولیس زلزله IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    به نظرم این تنشهایی که توی پرسپولیس هستش همش بخاطر یحیی هستش با اعتراض ومصاحبه وبیانیه وبهانه وجنگ روانی این تنشهارو به بازیکن ها تزریق کرد فرق برانکو ویحیی اینجا مشخص میشه که روبروی هرتیمی در هرشهری کلی دشمن داریم ولی برانکوی کبیر بدون ستاره فقط توی زمین فوتبالی نتیجه میگرفت نه دشمنی بود نه بغض نسبت به پرسپولیس نه هرفصل دنبال 3امتیاز اهدایی فقط فوتبال بود وسلام تا یحیی باشه شرایط همینه کارشناسا لطفا فوتبال و تاکتیک یحیی رو کارشناسی کنند ببینند چی درمیاد فصل گذشته قبل از آمدن ترابی نتایج فاجعه بود ترابی نیم فصل یک تنه قهرمانمون کرد یحیی بدون ستاره کاری نمیکنه برعکس برانکو که بدون ستاره با14بازیکن تیمو فینالیست آسیا کرد به نظر من مشکل از مربی وافکارو رفتارشه وقتی مربی وسط زمین برای زدن داور میره بازیکن میفهمه بقیه بازیارو باید با ایجاد تنش در بیاره لطفا تعصبات کورکورانه رو بخاطر دوسالی که یحیی جام آورد بگذارید کنار اون جامها ثمره چندسال زحمت برانکوی کبیر بودش امیدوارم مدیرا دنبال مربی خارجی باشن
  • پرسپولیس زلزله IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    به نظرم این تنشهایی که توی پرسپولیس هستش همش بخاطر یحیی هستش با اعتراض ومصاحبه وبیانیه وبهانه وجنگ روانی این تنشهارو به بازیکن ها تزریق کرد فرق برانکو ویحیی اینجا مشخص میشه که روبروی هرتیمی در هرشهری کلی دشمن داریم ولی برانکوی کبیر بدون ستاره فقط توی زمین فوتبالی نتیجه میگرفت نه دشمنی بود نه بغض نسبت به پرسپولیس نه هرفصل دنبال 3امتیاز اهدایی فقط فوتبال بود وسلام تا یحیی باشه شرایط همینه کارشناسا لطفا فوتبال و تاکتیک یحیی رو کارشناسی کنند ببینند چی درمیاد فصل گذشته قبل از آمدن ترابی نتایج فاجعه بود ترابی نیم فصل یک تنه قهرمانمون کرد یحیی بدون ستاره کاری نمیکنه برعکس برانکو که بدون ستاره با14بازیکن تیمو فینالیست آسیا کرد به نظر من مشکل از مربی وافکارو رفتارشه وقتی مربی وسط زمین برای زدن داور میره بازیکن میفهمه بقیه بازیارو باید با ایجاد تنش در بیاره لطفا تعصبات کورکورانه رو بخاطر دوسالی که یحیی جام آورد بگذارید کنار اون جامها ثمره چندسال زحمت برانکوی کبیر بودش امیدوارم مدیرا دنبال مربی خارجی باشن
  • darioush US ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    aghaye aziz be nazare man moshgele asly in baradare shoma dar Esteghlal hast, haman aghaye Mehdy Founony zade ramezan yakhy va Mohamade Noury, ke az chand sale pish hey az perspolis bad goftand va migoyand? motasefane hamintour in aghayan ke migoyeed Teraktoury nistand pas kojayee boudand? dar bazyhaye ghably chetour? motasefane dar Tabriz yek farse zaban joreate in ra nadarad be estadium beravad? onvaghat shoma aghayan dar Tehran reiseh police ,, reiseh dederasiuon, va bishtare jobha ra tasahob kardeid va tazeh talbkar ham hasdid? yadam miayad dar yek mehmany farse zaban yejsery Azary boudand ke az aval ta akhar Turkey sohbat mikardand? aya in javabe mehmanparastey Farzabanan boud? bichare farse zabanan bedehkar ham shodeand
  • مرتضی IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    این بابا الکی خودش را پرسپو لیسی جا زده این وداداشش، استقلای هستند خیلی زیاد ولی برای خودشون حیطه کاری مشخص کردند
  • بنده خدا IR ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    از کجا معلوم که ترفند کسب امتیاز نباشه ابر و باد و مه و خورشید و فلک و بعضا عربده کشی و جو سازی تازگی نداره فوتبال را تخته کنید نیاز به متهم کردن سراسر ایران هم نیست سالی یه جام بدید پرسپولیس ورزشگاهها هم تغییر کاربری بدید درامد زایی هم میشه تلوزیون هم وقت زیاد میاره از تبلیغ کسب در امد میکنه
  • کریم IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    این کار طرفدارای پرسپولیس بود. کمیته حقیقت یاب باید عاملان این جریان مرموز را پیدا بکنه.فقط چیزی که معلومه کار طرفداران تراکتور نبود
  • Ali IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    آقای فنونی اینا به حرف کاپیتان و مربیشون اعتنایی نکردن اونوقت شما توقع داشتی که کریم بره آرامشون کنه اگر اینکارو می‌کرد شک نکنید با سنگ میزدنش شما انگار یه فوتبال دیگه رو می‌دیدی یا اینکه اصلا تو باغ نیستی
  • صادق IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    جناب فنونی زاده عزیز شما مورد احترام همه پرسپولیسی ها هستی ولی این باور را قبول داری که تماشاگر خطا کرد بازیکنان تراکتور چرا درگیر شدند مهمان نوازی هم اینجوری مگر می شود اینکار ها از سر چشمه خراب هست مدیریت باشگاه هم سپاهان و هم تراکتور مشکل دارند با پنج سال هردو مدیریت بر علیه پرسپولیس حرف زدند بجای اینکه معذرت خواهی کنند و این ادب حکم می کند ولی جبهه می گیرند پس نتیجه می گیریم که این درگیریها ازکجا آب می خورد
  • علیرضا IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    تا وقتی کسی مسئولیت رفتارهاشو قبول نکنه وضعیت همینه باید تیمی که هواداراش اونم تو زمینی که میزبانشه و ورزشگاهشه مسئولیت این اتفاقات رو بپذیره و گرنه سنگ رو سنگ بند نمیشه تیمی که نمی تونه ندیریت کنه جو ورزشگاهشو و رفتار هواداراشو باید به شدت جریمه بشه حالا هر تیمی که میخواد باشه.... این فرار از مسئولیت که تقصیر فلانی بود و اگه اون کاپیتان مدیریت می کرد اینجوری نمی شد و فلان و.... خیلی زنندس کاش مسئولین و اعضای این تیم خاطی کمی شجاعت و غیرت داشته باشن بگن اشتبا کردیم، نتونستیم مدیریت کنیم.... و بابت سنگ پراکنی و فحاشی هواداراشون عذر خواهی کنن بعدشم این آقا اظهار نظر نکنن خیلی قشنگ تره ایشون هیچ صلاحیتی ندارن که به عنوان مثلا پیشکسوت از روی احساسات و تعصبات پوچ نظر بدن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی