نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۲ بازیکن پرسپولیس باعث تحریک هواداران ما شدند/ فهم و شعور هواداران ما ثابت شده است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه تراکتور با بیان اینکه اتفاقات رخ داده در بازی با پرسپولیس مورد تایید این باشگاه نیست، گفت: امید عالیشاه و مهدی ترابی باعث تحریک تماشاگران تراکتور شدند.

میرمعصوم سهرابی در خصوص اتفاقات بازی پرسپولیس - تراکتور که منجر به ناتمام ماندن این مسابقه شد، گفت: اتفاقاتی که در ورزشگاه رخ داد توسط تماشاگران محدود و ناشناس در جهت تخریب چهره واقعی هواداران تراکتور انجام شد. در گذشته با اتفاقاتی که در استقبال از تیم‌هایی مانند سپاهان، فولاد داشتیم شعور و فهم هواداران ما نشان داده شده است.

وی با بیان اینکه باشگاه تراکتور این اتفاقات را تایید نمی‌کند، در خصوص بلیت فروشی بیش از حد برای دیدار با پرسپولیس تصریح کرد: فدراسیون و سازمان لیگ نحوه بلیت فروشی را به شورای تأمین واگذار کرده بود. شرط اصلی هم وصل شدن به سامانه استعلام واکسن بود. سامانه «ایران من» هم وصل بوده است. در نهایت تصمیم گیری بر عهده شورای تامین استان بود.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در پاسخ به این سئوال که تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه بیش از ظرفیت ۳۰ درصدی تعیین شده بوده است، تاکید کرد: ظرفیت ۳۰ درصد نیست. بر اساس تشخیص شورای تامین استان ۴۰ تا ۵۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه می‌تواند تماشاگر داشته باشد. در بازی دیروز نزدیک به ۳۵ یا ۴۰ درصد و در طبقه اول ورزشگاه تماشاگر حضور داشت!

سهرابی همچنین به بازیکنان پرسپولیس اشاره کرد و افزود: کجای دنیا بازیکن حریف به تماشاگران توهین و به سمت آنها سنگ پرتاب می‌کند؟ سنگی که ترابی به پای بازیکن ما زد یا سنگی که عالیشاه به سمت تماشاگران زد باعث تحریک سکوها شد. خدا را شکر با ورود نیروی انتظامی اتفاق خاصی رخ نداد.

وی گفت: از پرسپولیس گلایه دارم. بعد از آنکه سکوها آرام شد و قرار شد تیم داوری برگردند، ۱۰ دقیقه منتظر شدند تا بازی مجدداً آغاز بشود. نیروی انتظامی تضمین داد که امنیت ورزشگاه را بر عهده می‌گیرد. داور آمده بود که بازی انجام بشود.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در پایان گفت: باشگاه ما تخلف نکرده است. هم در بحث ورود تماشاگران با دو دوز واکسن و هم در بحث سامانه تخلفی نبوده است. تیم ما یک سر و گردن از نظر فنی بالاتر بود و می‌توانستیم نتیجه بگیریم. مستنداتمان را به فدراسیون می‌دهیم تا با عوامل دخیل برخورد بشود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حیدر IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    وقتی همه چی رانت میشه وقتی فدراسیون صاحب نداره ، وقتی هیچی سر جای خودش نیست ،بالاخره باید یک جا خودشو نشون بده
    • ترتر متوهم IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      تو روز روشن چقدر دروغ میگه خوب تلویزیون همه دیدن تماشاگران صدرصد ورزشگاه پر کرده بودن از دقیقه اول سنگ پرانی کردن
  • گرگانی DE ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    خخخ باشه شما راست میگین ما که ندیدیم
  • علی IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    آقا من کار ندارم شما چی میگی فیلمهاش اومده بیرون شعار ها همش توهین و نژاد پرستانه بوده برین فیلمها رو ببینید بعد بزنید زیرش اخه
  • عامیرزا IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    "فهم و شعور هواداران ما ثابت شده است' من دیگه حرفی ندارم.الخ
  • جک تری دی IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    اخه ادم نمیدونه چی بگه شما از دقیقه یک سنگ پرتاب کردین یک ساعت قبل بازی یحیی اومده بازدید چمن هزار تا ناسزار و سنگ بهش زدین .. یعنی خداوکیل کشور دیگه بود همین ادم رو به جرم درغگویی مادم العمر محروم میکردن
  • gaber IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    از سابقه پرچم ترکیه و شعارهاشون معلومه تماشاگران شما از چه و از کجا سنگ میزنند لاپوشانی با فرمول مدیر عامل تراکتور
  • محمد IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    یعنی چه جوری میشه واقعاً چه جوری روش میشه این حرف بزنه اصلاً برام باور کردنی نیست این همه وقاحت
  • جلال IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    وقتی مدیرعاملشون این باشه از طرفدارانش چه انتظاری میشه داشت
  • حق با مدیر عامل هست یاشاسین آذربایجان IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    یاشاسین آذربایجان
  • شاهین IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    سه امتیاز معیشتی به لنگ بدبد...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی