نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
فیفا علیه بازی دوستانه شاگردان اسکوچیچ/ دیدار تیم ملی ایران منتفی شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی فوتبال ایران قصد داشت دیداری تدارکاتی را با روسیه برگزار کند اما فیفا مانع از انجام این مسابقه شد.

تیم ملی فوتبال ایران در نخستین مسابقه دوستانه قبل از شروع جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، روز ۱۶ خرداد به مصاف تیم ملی کانادا می‌رود.

پیش از این ایران انجام مسابقه با تیم‌های اروپایی را در دستور کار قرار داشت که این موضوع امکانپذیر نشد؛ از جمله دیدار با روسیه و آلبانی.

عملی نشدن بازی با روسیه و آلبانی اما هر کدام دلایل مختلفی دارد. آلبانی به خاطر درخواست های مالی از فهرست بازی های دوستانه ایران خارج شد. روسیه هم به دلیل تعلیق بودن از سوی فیفا به خاطر حمله نظامی به اوکراین قادر به انجام مسابقه نیست؛ موضوعی که فدراسیون فوتبال رسما از فیفا استعلام گرفته است.

حمید استیلی مدیر تیم ملی ایران در این خصوص گفت: برنامه تمام تیم‌های اروپایی در «فیفادی» پر است. فقط یک کشور روسیه بود. آنها هم -برای دیدار با ایران- اظهار تمایل کردند. از فیفا استعلام گرفتیم که اعلام شد نمی‌توانیم با روسیه بازی کنیم.

مدیر تیم ملی ایران همچنین درباره منتفی شدن رویارویی با آلبانی گفت: این مسابقه به خاطر بحث مالی امکان پذیر نشد. باید به آلبانی پول می‌دادیم و برای آنها پرواز اختصاصی می‌گرفتیم. قرار بود در تهران یا قطر با آلبانی بازی کنیم. وقتی در کانادا بازی گذاشتیم، به خاطر مسافت طولانی عملاً آلبانی از رده خارج شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    روسیه به چه دردی می خورد ؟؟؟ روسیه در کجای فوتبال دنیا است ؟ خدا را شکر که فیفا نگذاشت با تیم ارباب پوتین بازی کنیم.
  • حمیدرضا US ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    چهل ساله به بهانه‌ی حمایت از ملت مظلوم فلسطین، از بازی با نماینده‌های اسرائیل انصراف می‌دیم، خودمونو به مصدومیت می‌زنیم و هزار جور محرومیتو به جون می‌خریم. حالا چی شده که در شرایطی که همه‌ی دنیا روسیه رو به خاطر تجاوز به اوکراین تحریم کردن می‌خوایم باهاشون بازی کنیم؟ مردم بی‌گناه اوکراین آدم نیستن؟ یا چون متجاوز کشور دوست و برادر روسیه‌ست (بخونید ارباب پوتین) چشمامونو رو قضیه می‌بندیم؟ پس این همه سال شعار ظلم‌ستیزی دروغ بود؟
    • مصطفی IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      اولا که این اکراین بود که خلاف توافقاتش با روسیه عمل کرد و با اقدامش محاصره روسیه توسط ناتو (آمریکا) را کلید زد دقیقا مثل اقدام غیورانه ایران در هدف قرار دادن داعش در عراق، منتها عراق و آمریکا از ایران حساب می برند دوما اسرائیل بدون هیچ دلیلی و صرفا به خاطر صاحب یک کشور شدن فلسطین را اشغال کرده برعکس روسیه که مردم روس تبار چند استان هم مرز ازش خواستند بدادشون برسه چون نژادپرستان نازیست اوکراینی دنبال کشتار و فراری دادن اونها بودند
  • محمد IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    اگه فدراسیون پول نداره لااقل بیاد با لبنان و عراق و یا سوریه بازی کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی