نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
لژیونر پرسپولیسی در تیم سابق چهره محبوب استقلالی‌ها/ حضور در رقابت‌های اروپایی فصل آینده
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم سابق پرسپولیس این شانس را دارد تا در لیگ کنفرانس اروپا به میدان برود.

درحالی‌که هواداران پرسپولیس منتظر بازگشت علی علیپور به تیم‌شان برای فصل آینده بودند، مهاجم سابق سرخ‌ها تصمیم گرفت در لیگ برتر پرتغال بماند اما تیمش را عوض کند. او با قراردادی ۲‌ساله به ژیل ویسنته پیوست. علیپور در ۲‌فصل و ۶۵بازی در ترکیب ماریتیمو، ۱۰گل و ۲‌پاس‌گل به نام خود ثبت کرده بود. باشگاه جدید هم با این جمله در توییتر خود از مهاجم ایرانی استقبال کرد: «علی علیپور؛ به خانه جدیدت خوش آمدی».

به این ترتیب مهاجم ۲۶ساله ایرانی ۲‌سال دیگر می‌تواند در جشن ۱۰۰‌سالگی باشگاه ویسنته شرکت کند؛ مهاجمی که گفته می‌شود منتظر تماس پرسپولیسی‌ها برای سفر به ایران بوده اما با عملی نشدن این داستان تصمیم گرفته در پرتغال به فوتبالش ادامه دهد. او نخستین خرید ژیل ویسنته برای فصل آینده است. علیپور در این فصل توانست عملکرد ضعیف در فصل پیش را جبران کند و در ۳۶بازی ۸گل و ۲‌پاس‌گل داشته باشد. قرارداد او ۲‌ساله با بند تمدید یکساله خواهد بود.

ژیل‌ویسنته فصل را در رده پنجم جدول لیگ برتر پرتغال به پایان رساند که این برابر با بهترین عملکرد این تیم در فصل ۲۰۰۰-۱۹۹۹ بود. با این انتقال علیپور که با ماریتیمو به رتبه بهتر از دهمی دست نیافت، این شانس را خواهد داشت تا فصل آینده در لیگ کنفرانس به میدان برود.

ژیل ویسنته همان باشگاهی است که فابیو جانواریو ۲‌ فصل در آن بازی کرده بود. بازیکن محبوب و دوست‌داشتنی برزیلی ۲‌ سال پیش از پیوستن به فولاد عضو این باشگاه بود. جانواریو در ایران برای سپاهان و استقلال هم بازی کرد و با وجود طلبی که از استقلال داشت هرگز از این تیم شکایت نکرد و گفت آدم از خانواده‌اش شکایت نمی‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی