تراکتور - پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازی تیم های تراکتور و پرسپولیس در دقیقه ۷۰ با توجه به اتفاقات جنجالی در استادیوم یادگار امام تبریز، نیمه کاره ماند و باید منتظر تصمیم کمیته انضباطی در این خصوص ماند.

در ۲۴ ساعت گذشته مسئولان دو باشگاه پرسپولیس و تراکتور بارها در برنامه های مختلف تلویزیونی و رسانه ها بابت اتفاقات رخ داده در ورزشگاه یادگار امام علیه هم موضع گرفته‌اند اما تکلیف نهایی توسط کمیته انضباطی مشخص می‌شود.

روز گذشته گمانه زنی‌ها در مورد نتیجه این بازی و محرومیت های احتمالی افراد خاطی بسیار زیاد بود اما ناظران بازی و داوری که ۴۸ ساعت فرصت دارند تا گزارش خود را در اختیار کمیته انضباطی قرار دهند امروز این گزارش را تحویل اعضای این کمیته می‌دهند.

اگر گزارش ها با تصاویر پخش شده از رسانه ها منطبق باشد شاید نیازی به ابلاغ و دعوت طرفین نباشد اما اگر تناقضاتی وجود داشته باشد دعوت از طرفین در دستور کار قرار می‌گیرد. همچنین در مورد بازیکنان اخراجی و کارت زرد گرفت این بازی هم در جلسه انضباطی تصمیم گیری می‌شود. بسته به تصمیمی که کمیته انضباطی در مورد نتیجه این دیدار بگیرد در مورد کارت های قرمز و زرد این دیدار هم تصمیم گیری می‌شود.

در این بازی در جریان بازی میلاد سرلک دقیقه ۴۵ از داور کارت زرد گرفت و حامد پاکدل از پرسپولیس و مسلمی پور از تراکتور در دقیقه ۶۳ اخراج شدند. گفته می‌شد در پی جنجال‌ها در تونل ورزشگاه نیز سعید آقایی توسط داور کارت قرمز گرفته است.

منبع: آخرین خبر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سالار IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    نفوذی سایر تیمها به ورزشگاه یادگار امام تبریز رفتن ای کاش ورودی و خروجی ورزشگاه کنترل میشد و کد ملی و محل تولد تماشاگران کنترل شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی