نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
۳ |
۲
اولین واکنش خداداد عزیزی به حضورش در تیم ملی ایران
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: شایعه حضورم در تیم ملی به جای کریم باقری را از شما می شنوم و هیچ اطلاعی از آن ندارم.

خداداد عزیزی درباره شایعاتی که پیرامون حضور وی در تیم ملی به جای باقری مطرح شده است، اظهار داشت: من نه اصلاً با کسی صحبت کرده‌ام و نه کسی در این مورد با من صحبتی انجام داده است. این موضوع را الان از شما می‌شوم.

وی افزود: با خودم صحبتی نشده است، اگر کسی چیزی می‌گوید من خبری ندارم. حدود یک ماه پیش استیلی با من تماس گرفت به‌عنوان یک اسطوره اگر بازی مهیا شد با تیم به کانادا سفر کنید. من هم گفتم چشم. بعد از اوکی شدن بازی آقای مومنی از فدراسیون تماس گرفت و اعلام کرد به‌عنوان میهمان راهی کانادا شوم.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال تأکید کرد: در مورد قضیه کریم باقری هم من شب گذشته متوجه شدم نمی‌تواند در هر دو جا به صورت یک جا فعالیت کند، وگرنه اصلاً قرار نیست جانشین باقری شوم. باز هم می‌گویم یک ماه پیش استیلی دعوت کرد که به‌عنوان یک پیشکسوت و همراه کنار بچه‌ها باش و من هم گفتم پرواز طولانی است و من را معاف کن. حتی از پرواز طولانی هم فراری بودم، اما باز هم تا الان رفتنم به کانادا هنوز قطعی نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حاج رضا US ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    حقوق 100 میلیون تومانی و دعوت از دوست قدیمی برای پرواز به کانادا از جیب مردم ایران. سهم شما از سفره فوتبال چقدر است؟ کی با مردم ایران بی حساب می شوید؟
  • بختیار US ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    مزد تبلیغات انتخاباتی رو میگیره
  • مریم IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    خداداد، اسطوره فوتبال ایرانه یک واقعیته ک هیچ چیز اینو تغییر نمیده و هنوزم برای فوتبال ایران دل میسوزانه چرا یه عده حسوداینقدر میخان تخریبش کنن، نمیفهمم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی