نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یحیی گل محمدی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اتفاقات تلخ تبریز با همه دردسرهایش، توانسته یحیی گل‌محمدی را در این روزهای سخت نجات دهد.

بازی کم هیجان تراکتور و پرسپولیس، پایانی جنجالی داشت. وضعیت پرالتهاب ورزشگاه پیش از شروع مسابقه، تا اواسط نیمه دوم ادامه پیدا کرد و در نهایت، داور مجبور شد مسابقه را قطع کند. حالا پرونده این بازی، به کمیته انضباطی می‌رود و این کمیته باید درباره سرنوشت آن تصمیم بگیرد. یحیی گل‌محمدی، یکی از افرادی بود که بیشتر از همه در تبریز به دردسر افتاد. او با مشکلات زیاد وارد جایگاه ویژه شد، بین دو نیمه نتوانست به رختکن برود و پس از توقف مسابقه هم، با اسکورت ماموران امنیتی و کلاه ایمنی توانست محل را ترک کند. در نهایت هم، یکی از اشیا به او برخورد کرد و آسیب دید. با همه این مشکلات اما، شاید همین بازی و دردسرهایش، بتواند وضعیت او و تیمش را تغییر دهد.

حفظ رده دوم

بیشترین احتمال درباره بازی تراکتور و پرسپولیس، اعلام نتیجه بازی به سود تیم مهمان یعنی پرسپولیس است. کمیته انضباطی البته، باید قبل از صدور رای تمام جوانب را بررسی کند. در صورتی که رای کمیته انضباطی به نفع پرسپولیس باشد، آن‌ها رده دوم را حفظ خواهند کرد. پرسپولیس پیش از این هفته، ۲ امتیاز از سپاهان بیشتر داشت اما هم در بازی رودررو و هم در تفاضل گل، شرایط تیم نویدکیا بهتر بود. سپاهانی‌ها این هفته در بازی با پدیده انتهای جدولی، برد راحت و پرگلی داشتند و در صورت توقف پرسپولیس، می‌توانستند رده دوم را از این تیم بگیرند. بازی تراکتور و پرسپولیس هم تا زمان توقف، کم موقعیت و کم اتفاق جلو می‌رفت. از دست دادن رده دوم، هزینه سنگینی برای گل‌محمدی داشت برای اولین بار از لیگ چهاردهم، آن‌ها را از دو رده بالای جدول جدا می‌کرد. خطری که شاید، توقف بازی آن را برطرف کند. حتی اگر کمیته انضباطی رای دیگری بدهد، پرسپولیسی‌ها بابت از دست دادن رده دوم به جای کادرفنی تیم‌شان به این کمیته معترض خواهند بود.

ناسزا شنید و مجروح شد/ همه اتفاقات ورزشگاه تبریز به نفع یحیی گل محمدی

اتحاد و انگیزه

یکی از نقاط ضعف پرسپولیس در بازی‌های اخیرش، انگیزه پایین آن‌ها بود. پرسپولیسی‌ها بخاطر همین بی‌انگیزگی در اصفهان مقابل ذوب آهن متوقف شدند و پس از پیروزی استقلال مقابل فولاد و نزدیک‌تر شدن این تیم به قهرمانی، به سپاهان باختند. قهرمان نشدن پس از ۵ فصل، انگیزه را از پرسپولیس گرفته بود. بازیکنان این تیم در بازی با تراکتور هم وضعیت مشابهی داشتند. کم انگیزه بازی کردند و نتوانستند در حد انتظار ظاهر شوند. اتفاقات تبریز اما، می‌تواند دوباره بازیکنان این تیم را متحد کند. اتفاقی که در مصاحبه‌های اخیر بازیکنان این تیم هم دیده می‌شود. دو بازی آخر پرسپولیس با پدیده و فجرسپاسی انتهای جدولی است و همین انگیزه، می‌تواند برگ برنده آن‌ها مقابل تیم‌هایی باشد که برای بقا می‌جنگند.

مظلومیت یحیی

یحیی گل‌محمدی این فصل، نتوانست مثل دو فصل پیش قهرمان و مربی محبوب پرسپولیسی‌ها باشد. خریدهای ضعیف، بی‌ثباتی در سیستم تیم و مصاحبه‌هایی که آرامش تیم را تحت تاثیر قرار داد، بزرگترین انتقادات به گل‌محمدی بودند. پرسپولیس هفته پیش، با شکست مقابل سپاهان قهرمانی را به استقلال هدیه داد و فشار روی یحیی، به اوج رسید. تصاویری که از او در تبریز منتشر شد اما، وجهه او را به سرعت تغییر داد. مربی که در جایگاه ویژه برای تیمش تلاش می‌کرد، بارها از تماشاگران حریف ناسزا شنید، مجروح شد و فیلم این صحنه‌ها، به سرعت در شبکه‌های اجتماعی چرخید. سرمربی پرسپولیس بدون اینکه بخواهد، به لطف تراکتوری‌ها حالا از مقصر به مظلوم تبدیل شده است.

منبع: فوتبال ۳۶۰

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عادل دست كج IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    وقتي به داور و تيم مقابل و بازيكنهاي ديگر حمله ميكرديد نتيجه اش اين است! مسعود زيادي به شما اعتماد به نفس تزريق كرده بود!!!
    • محمد IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      تو که مثل همه تیمت دست راستی ! آجر به کسی زده بود؟ همونو رو مربیتون انجام نداده بود وسط زمین جیغ جیغ میکرد ؟ مامان سجادی هواش داشت هیچ اتفاقی نیفتاد و گرنه تا مساوی شد اسمون ریسمون کردنش رو هوا بود راستی از داداشش چه خبر؟
    • شمسعلی IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      لیاقت داشتن یا نداشتن قهرمانی کیسه در لیگ داخلی رو در آسیای «واقعی» خواهیم دید جایی که از امتیازهای پشت میزی، سهمیه پنالتی‌های هفتگی و گریز از قانون خدمت و بازیکن خارجی وجود نداره....آسیا پاپایی به نام سجادی نیس اونجا فقط با لیاقت هایش دو بار دوبار به فینال «واقعی» میرسن. آسیای«واقعی» پرسپولیس میخواد چون لیاقت داره
  • شاهین ۳۳ IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    بابا اضمحلالیها دست بردارید از این همه مسعود گفتن!!!! برانکو تیمی ساخت که شما جلوش بازنده بودید ! چه کار به مسعود داره ؟ اگر کیانی بازی سپاهان و پرسپولیس اون پنالتی کذایی رو گل میکرد ! اونوقت چی میشد؟!کمی منطقی باشید.
  • سلام IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    حتی اگه پرسپولیس به تراکتور می باخت بازم بالاتر از سپاهان بود چون سپاهان 3 امتیاز الکی بهش دادن 5 تا گل از گل گهر خورد آخرش 3 امتیاز نصیبش شد زنده باد پرسپولیس کبیر و سلطان قلبهای قرمز یحیی خان گل محمدی عزیز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی