۱
مدافع تیم ملی دوباره پیشنهاد سرخ‌ها را رد کرد/ دو پرسپولیسی دوباره هم‌تیمی می‌شوند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان دو بازیکن ملی پوش این بار در قطر همبازی می شوند.

بهترین حالت برای یک تیم، جذب بازیکنانی است که با یکدیگر هماهنگ هستند و سابقه بازی کنار هم را در کارنامه دارند. این ماجرا وقتی شکل بهتری به خود می‌گیرد که آن بازیکنان، مثلاً دفاع وسط باشند با سابقه ساختن زوجی موفق و کم‌ اشتباه. باشگاه الاهلی قطر که محمدحسین کنعانی‌زادگان را در اختیار دارد، برای تشکیل خط دفاعی قدرتمند دست روی شجاع خلیل‌زاده گذاشته و قصد دارد این مدافع باتجربه را شکار کند.

خلیل‌زاده که فصل قبل در ترکیب الریان حضور داشت و یکی از بازیکنان مهم خط دفاع این تیم بود، گویا مذاکره با الاهلی را آغاز کرده و به توافق‌هایی با این باشگاه دست یافته. نکته ویژه این است که خلیل‌زاده با حضور در الاهلی می‌تواند همراه با کنعانی‌زادگان، قلب خط دفاع این تیم را بیمه و به سدی مستحکم تبدیل کند.

پیش از این صحبت‌هایی مبنی بر بازگشت شجاع خلیل‌زاده و حسین کنعانی‌زادگان به پرسپولیس مطرح شده بود اما این دو احتمالاً دوباره کنار هم بازی خواهند کرد، البته نه در پرسپولیس بلکه در ترکیب الاهلی و برای فتح لیگ ستارگان. بخصوص که الاهلی بعد از مدت‌ها می‌خواهد سری بین سرها پیدا کند و عنوانی مهم به دست بیاورد. بنابراین با جذب بازیکنانی نظیر شجاع خلیل‌زاده می‌تواند به هدفی که دارد، دست پیدا کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • !! IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣باتعصبارو لگو بوس کنارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی