نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
ادعای خبرساز در خصوص مربی تیم ملی/ دلایل مهم دراگان اسکوچیچ برای نخواستن کریم باقری!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک منبع موثق و نزدیک به فدراسیون فوتبال به ما خبر داد که دراگان اسکوچیچ خودش تمایلی به ادامه همکاری با کریم باقری نداشته است!

خبرورزشی- این فرد مطلع عنوان کرد عدم سفر کریم باقری به کره جنوبی به بهانه کُرونا و سفرش به دُبی و شرکت در کنسرت رضا صادقی به علاوه عدم تمایل این مربی به حضور در جلسات فنی و اردوی شب قبل از بازی تیم در تهران جملگی دست به دست هم داد تا سرمربی کروات قید دستیار ایرانی خود را بزند.

به تازگی حمید استیلی مدیرتیم ملی اظهار داشت: " نظر نهادهای نظارتی این است که کریم باقری و مهرداد خانبان باید در یک تیم حضور داشته باشند. آنها نیز قرار است در این خصوص به ما خبر بدهند که یا تیم ملی را انتخاب کنند یا پرسپولیس را. البته قرار است اسکوچیچ یک مربی کروات را نیز به کادر خود اضافه کند."

این درحالی است که گفته می شود کریم باقری بابت حضور در تیم ملی و همکاری با دراگان اسکوچیچ مبلغی حدود یک میلیارد تومان از فدراسیون فوتبال طلبکار است و اعلام کرده این پول را می خواهد!

او همچنین به اطلاع فدراسیون فوتبال رسانده است که بین تیم ملی و پرسپولیس ترجیح می دهد دومی را انتخاب کند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هیچکس IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    تو زمین راه رفته چهارتا داد بغل زمین زده شده یک میلیارد . قرانی این چه پولهای یامفتیه بین هم تقص میکنینن
  • صابر IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    اسکوچیچ چندین بار گفت که کریم باقری را می خواد بعد این میگه دلایل نخواستن!! . حالا اسکوچیچ در استانه جام جهانی نمی خواد یک مربی دو جا کار کنه. این خواسته هم کاملا حرفه ای است.
  • گائنچی بزرگ IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    واویلا....یک میلیارد بعلاوه عشق و حال و تفریح و سفر خارجی.... فقط از صندوق بین المال تقریبا همینقدر هم از تیم پیروزی می گیرد.... بعد یک کارگر یا یک مرزبان کلا سالی شصت میلیون تومان طوی بدترین شرایط کاری
  • انسان باشعورفهیم IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    خواسته اسکوویچ قانونی ومنطقی هست نمیشودهم درتیم باشگا هی بودهم درتیم ملی ،؟ واقعا چرانمیخواهیم واقعیت رابپدیریم و همیشه حرف زورخودبردیگران تحمیل کنیم این حرف عین واقعیت هست عجیب هست چراکریم نمیخوادواقعیت بپدیردمن اورامنطقی حساب میکردم،،،اماظاهرا غیرمنطقی است بایدقبول کندیاتیم ملی یاانصراف وتیم پرسپولیس،،،بایک دست نمیتوان دوهندوانه رابلند کردووو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی