نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پرسیدم داور بازی ما با پرسپولیس کیست؟ گفتند آقای همرنگ!/ زورمان به پرسپولیسی‌ها نمی‌رسد؛ بگویید چه کنیم؟/ نمی‌دانیم مهدی رحمتی چقدر پول گرفته!
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اسماعیل حیدرپور مدیرعامل تیم فوتبال شهرخودرو گفت: چرا تیم‌های که اسم دارند باید به ما زور بگویند؟ ما زورمان نمی‌رسد پولمان را بگیریم.

اسماعیل حیدرپور در مقابل فدراسیون فوتبال و در جمع خبرنگاران در خصوص پرونده باشگاه پرسپولیس و مطالباتی که از آنها داشتند، گفت: یکی از مواردی که ما داریم بحث پرسپولیس است که من با آقای دکتر نورشرق هم صحبت کردم و آقای اسکندری وکیل باشگاه هم تشریف داشتند و تمام مستندات را ارائه دادیم. دوستانمان در باشگاه پرسپولیس می‌گویند چرا مصاحبه می‌کنید؟ من به آقای درویش گفتم لیگ تمام شد و ۹۰ درصد سقوط کردیم و این پولی که می‌خواهید به ما بدهید چه فایده ای دارد؟ چرا ما جلوی بازیکنان، کادرفنی، کادر پزشکی تدارکات که با جان و دل دارند زحمت می‌کشند باید سرمان پایین باشد؟ دین گردنتان است و باید این پول را بدهید. به هرحال اتفاقات را می‌دانید چه فایده ای دارد؟ یعنی شما انتظار دارید ما به توافقات قبل از عید پایبند باشیم؟ همین الان که دارم با شما صحبت می‌کنم بچه‌ها ما در باشگاه پرسپولیس هستند و دو سه روز است دارند امروز و فردا می‌کنند. واقعا تعجب می‌کنم برای یک پرونده از ما چک گرفتند و چک را عوض نمی‌کنند. می‌گویم این قدر که روی ما حساس هستید روی پرسپولیس و استقلال هم حساس باشید چرا تیم‌های که اسم دارند باید به ما زور بگویند؟ ما زورمان نمی‌رسد پولمان را بگیریم.

حیدرپور به داوری‌ها اشاره کرد و گفت: الان پرسیدم داور ما با پرسپولیس چه کسی است؟ گفتند آقای همرنگ که خیلی هم داور خوبی است گفتم شما همه را می‌گویید خیلی خوب هستند ولی در جریان بازی اتفاق دیگری می‌افتد. مشاهده کردید که نیک نفس در بازی با استقلال چگونه پای بازیکن ما را زد و اخراج مستقیم داشت ولی اتفاقی نیفتاد، در بازی با پیکان بازیکن حریف باید اخراج میشد. در هر حال آب از سر ما گذشته ولی امیدوارم داور فردا قضاوت مردانه‌ای انجام بدهد و اگر شب خوابید سرش را راحت بگذارد.

حیدرپور درباره پرونده مهدی رحمتی توضیح داد: می‌گویند باید مبلغی به ارزش ۲ میلیارد و چهارصد میلیون تومان به آقای رحمتی بدهید. در مورد آقای رحمتی این قدر حساسیت دارید حقش است ولی ما یک سوال داریم فصل قبل تیم در اختیارمان نبوده و ما نمی‌دانیم آقای رحمتی که می‌گویند حساب مشترک با شخصی داشته چقدر پول گرفته؛ مگر می‌شود پول به حساب من بیاید ولی خودم بر ندارم؟ اصلا فرض را بر این بگیرید خودم بر نداشتم باید در این خصوص به ما سندی بدهند، سند هم نمی‌دهند و تعیین وضعیت رای صادر کرده بدون اینکه ما را بخواهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی