نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۲
مهدی طارمی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان تیم فوتبال توندلا باوجود مرور ضربات گذشته مهدی طارمی از روی کاغذ، نتوانست پنالتی مهاجم ایرانی پورتو را در فینال جام حذفی مهار کند.

تیم فوتبال پورتو در فینال جام حذفی پرتغال موفق شد با نتیجه ۳ بر ۱ توندلا را شکست بدهد و به عنوان قهرمانی برسد. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در دقایق ۲۲ (پنالتی) و ۷۴ برای پورتو گلزنی کرد و نقش پررنگی در این پیروزی داشت.

روزنامه «رکورد» پرتغال امروز گزارش داد که «نیاسه» دروازه بان توندلا برای مهار پنالتی طارمی دست به کاری زد که بی نتیجه بود. به نوشته این روزنامه، نیاسه قبل از آنکه طارمی پنالتی خود را بزند، برگه‌ای که حاوی آمار و اطلاعات پنالتی‌های گذشته مهاجم پورتو بوده را درون دروازه با خود مرور کرده است. نیاسه قصد داشت با استفاده از برگه و مرور ضربات گذشته، مسیر درست را برای مهار پنالتی طارمی انتخاب کند.

با این حال اقدام دروازه بان سنگالی بی ثمر بود چرا که طارمی توپ را خلاف جهت شیرجه نیاسه به سمت دروازه توندلا زد و موفق شد گلزنی کند. البته طارمی در نیمه دوم هم این فرصت را داشت که با یک ضربه پنالتی دیگر گلزنی کند اما این بار توپ او به تیرک دروازه حریف برخورد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایمون زائد 12 IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    عشق است پسرجنوبی، یادش بخیر انگاری همین دیروز بود اولین بازیش برای پرسپولیس علی دایی بهش بازی داد باشماره 17درمقابل ذوب آهن
  • طاهر IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    بنظر من طارمی را می خواند گنده کنند خوب بفروشند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی