نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
اتوبوس قهرمانی منچسترسیتی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیگار کشیدن پپ گواردیولا در رژه قهرمانی منچسترسیتی با اتوبوس در سطح شهر، سوژه عکاس‌ها شد.

پپ گواردیولا همراه منچسترسیتی برای چهارمین مرتبه به قهرمانی لیگ برتر انگلیس دست پیدا کرد که این هشتمین قهرمانی سیتیزن‌ها در لیگ انگلیس و ششمین قهرمانی در تاریخ لیگ برتر به شمار می‌رفت.

روز بعد از قهرمانی جام را سیتی در شهر منچستر گرداندند. از حواشی جالب این جشن سیگار روشن کردن پپ گواردیولا بود. سرمربی اسپانیایی سیتی سیگار برگی بر لب داشت و از مشاهده جمعیت مشتاق هواداران‌شان که به استقبال اتوبوس قهرمانی آمده بودند، لذت می‌برد.

اتوبوس قهرمانی منچسترسیتی

اتوبوس قهرمانی منچسترسیتی

اتوبوس قهرمانی منچسترسیتی

تصاویری از پپ گواردیولا که هرگز ندیده بودید/ سرمربی قهرمان سیگارش را روشن کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کلمران زارعی IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    هرچند اگر نمادین هم باشد شایسته آقای پپ نبود هزارآن هزار کوچک و جوان وحتی بزرگتر اگوشون آقای پپ هست و سیگار و در مجموع دود در تضاد با ورزش هست
    • محمد IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      دوست گلم ، اینطوری که فکر می کنی نیست ، پپ بار ها گفته سیگاری نیست ، فقط برای قشنگیه ، انچلوتی هم انجام داد
    • رضایاک IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      من موندم شما رو چه منطقی دارید کاری که یک فرد دوست داره انجام میده را تحلیل میکنید!!!؟؟واقعا ما ایرانی ها کلا عادت داریم حرف بزنیم...خخخخ طرف دلش می‌خواد سیگار بکشه، اگه نکشه هیشکی سیگاری نمیشه؟؟؟ یا حالا که سیگار کشید همه سیگار میکشن! کسی که دوست داشته باشه بکشه میکشه این توهمات مسخره را کنار بذارید و از این عادات مسخره که ما ایرانیا داریم هم دست بردارید : ))
  • کوهمره_جروق IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    گواردیولا مربی خوبی نیست
    • سیتی IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      100درصد لیورپولی
  • کامی IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    که چی بشه ؟؟!! مثلا با سیگار جذاب میشی
  • سلام IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    حالا ایران یه مربی فقط کافیه سیگار خاموش دستش بگبره دنیا را به سرش خراب میکنیم همه میشن پاک و سالم اون مربی میشه تزریقی یا اگه ایران بود بعد قهرمانی سیتی خیلی ها میگفتن سیتی با تبانی قهرمان شد از دقیقه 80 به بعد تیم ویلا عمدا وا داد تا سیتی برنده بشه و اون دو تا گل هم که زدن برای رد گم کنی بوده آخرشم میگفتن سیتی تبانی کرد و قهرمانیش جعلیه چرا چون سیتی 4 بار قهرمان شد لابد با کمک بابا مسعود قهرمان شد خوشبحال اونا چه لیگ جذابی دارن واقعا حال میکنن با فوتبال ولی ایران همش تهمت چارتا پیشکسوت پوشالی همش مصاحبه میکنن و به تیم قهرمان کلی تهمت و افترا میزنن قطعا تو اروپا از این مسائل نیست بخاطر اینه که لیگ اونا خیلی جذابه و با ارزش یعنی میشه یه زمانی برسه وما هم مثل اونا بشیم نه شتر در خواب بیند پنبه دانه مگه ما تهمت زدن را ول میکنیم بچسبیم به زندگی کردن درست و حسابی نمونش پرسپولیس هیچ تهمت و بابا مسعود حالا سالهای بعد نوبت کدام تیم باشه که همه بابای جدید براش پیدا کنیم و هم تهمت بزنیم باید صبرکنیم و فعلا پرسپولیس هست که بیکار نمانیم و هیچ تهمت بزنیم
  • لنگ حقیر حکومتی IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    دمش گرم چه با حال سیگار برگ مخصوص پول دار هاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی