مدیرعامل پرسپولیس مذاکره با ۲ بازیکن را تأیید کرد/ شرط انتقال بیرانوند مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس توضیحاتی در خصوص جذب ۲ بازیکن جدید داد.

در هفته‌های اخیر اخبار زیادی مبنی بر بازگشت علیرضا بیرانوند به پرسپولیس منتشر شده است، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز در این خصوص گفت: با بیرانوند صحبت‌های اولیه را انجام دادیم و قرار شد اگر به پرسپولیس بیاید بدون هزینه به تیم اضافه شود.

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در مورد جذب مدافع ملی‌پوش نیز افزود: پورعلی گنجی هم تمایل دارد به پرسپولیس بپیوندد و قرار شد بعد از پایان لیگ راجع به این موضوع تصمیم‌گیری کنیم. گل‌محمدی هنوز لیستی به ما نداده و هر خبری که بیرون می‌آید شایعه است.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش کشورمان چند روز پیش به طور رسمی از تیم فوتبال بوآویشتا جدا شد و به ایران بازگشت. از بیرانوند به عنوان یکی از گزینه‌های جدی سنگربانی پرسپولیس یاد می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساوالان IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    دیشب سخنان این مدیر عامل را شنیدم.. واقعا برای پرسپولیس متاسف شده.که چقدر این ادم برای مدیر عاملی پرسپولیس کوچک هست. وزیر برای تیم هیت مدیره انتخاب نکرده. و با مدیریت این بشر به تمام خواسته هایش خواهد رسید . تسلیت می گویم خدمت طرفداران پرسپولیس!!!!!!!! این تیم چندین سال سخت را در پیش دارد!!!!!
  • مجی IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    اصلا بلد نبود حرف بزنه ما مدبرعاملی میخواهیم که بره تو دهان شیر ،
  • احمد لرستان IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    بیرانوند تحت هرشرایطی اگر برگرده ایران باید مشمول بشه سازمان نظام وظیفه هم بین استقلال وپرسپولیس تو این موضوع تبعیض قایل میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی