سلطانی‌فر هم نمی‌توانست جلوی قهرمانی این استقلال را بگیرد/ پرسپولیسی‌ها خودشان با خودشان درگیر بودند
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

علی فتح‌الله‌زاده مدیر عامل سابق باشگاه استقلال در مورد قهرمانی این تیم در لیگ برتر صحبت کرد.

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل سابق استقلال در خصوص قهرمانی این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: استقلال تیمی است که چه مقام بیاورد و چه مقام نیاورد ، همیشه برای ما قهرمان است چون ما عاشق شخصیت تیم استقلال هستیم. البته امسال باید تشکر ویژه ای از مدیریت باشگاه، مربیان و بازیکنان داشته باشم. به خصوص از فرهاد عزیز که واقعا تلاش کرد و نشان داد که در این مدت بیهوده وقت نگذرانده، تلاش و کوشش کرده و کار یادگرفته است و به کار جمعی و تیمی علاقه‌مند است.

وی افزود: بازهم از دوست عزیزم آقای آجورلو و کادر حقوقی باشگاه تشکر می‌کنم. در مجموع از همه دوستان به خاطر زحماتی که کشیدند تشکر می‌کنم. واقعا امسال سال بسیار سختی بود و این عزیزان توانستند با کسب مقام و قهرمانی دل میلیون‌ها هوادار استقلال را شاد کنند. من هم به نوبه خودم از همه تشکر می‌کنم و به هواداران تبریک می‌گویم.

مدیرعامل سابق استقلال گفت: هواداران ما لایق این قهرمانی‌ها هستند و انشاالله امیدوارم این قهرمانی در سال آینده هم تکرار شود. امسال آرامش و همدلی رمز موفقیت استقلال بود. از فتح الله زاده نقل قول شده بود که اگر استقلال قهرمان شود به جشن قهرمانی آبی پوشان می‌رود و پرچم تکان می‌دهد.

فتح‌الله‌زاده تصریح کرد:‌نگفته بودم که پرچم تکان می‌دهد، امثال من خودمان پرچم هستیم(خنده) همان طور که گفته بودم اگر بگذارند و امکانش باشد به جشن قهرمانی استقلال می‌روم و در کنار هواداران این قهرمانی را جشن می‌گیریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بعد قهرمانی استقلال با فرهاد مجیدی صحبت کرده است، گفت: بعد از قهرمانی صحبت خاصی با فرهاد نداشتم. فقط برایش پیام تبریک فرستادم و او هم تشکر کرد. در این شرایط نمی‌خواهم مزاحم بچه‌ها شوم. یکسال زحمت کشیده اند و هنوز هم فصل تمام نشده و چند بازی دیگر باقی مانده است. امیدوارم۲ بازی باقیمانده را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم تا یک رکورد تاریخی دیگر برای استقلال ثبت شود.»

مدیرعامل سابق استقلال در خصوص کنایه‌های یحیی گلمحمدی به قهرمانی استقلال، عنوان کرد: امسال با آمدن وزیر جدید فقط ۱۰ میلیارد تومان از طرف فدراسیون به پرسپولیس کمک شد و استقلال از این کمک‌ها دریافت نکرد. یحیی را واقعا دوست دارم چون هم آدم زحمت‌کشی است و هم مربی خوبی است. تا حدودی هم درست می‌گوید. امسال تا حدودی عصبی شد و کنترل خودش را از دست داد. امسال تنها تفاوت استقلال و پرسپولیس این بود که آنها آرامش نداشتند و خودشان با خودشان درگیر بودند. اما حتی اگر آرامش هم داشتند، بازهم حریف این استقلال و فرهاد مجیدی نمی‌شدند. تیمی که ۲۸ هفته به هیچ تیمی نمی‌بازد و فرهاد مجیدی قهرمان واقعی هستند. حقیقتا نباید به دنبال لوث کردن قهرمانی استقلال باشیم و واقعا دست بچه‌های ما درد نکند و بچه‌ها بدون توجه به این چیزها باید برای کسب جام‌های بعدی در سال آینده آماده شوند.»

وی در خصوص اینکه خیلی از استقلالی‌ها تغییر قهرمان لیگ را به تغییر وزیر ورزش ارتباط می‌دهند، گفت: به نظر من امسال خود باشگاه استقلال باعث شد تا قهرمان شوند و حتی اگر وزیر قبلی (سلطانی‌فر) هم بود نمی‌توانست جلودار این تیم قوی باشد. استقلال فعل خواستن را به خوبی صرف کرد. ضمن اینکه پرسپولیس هم دچار مشکلات درونی بود و این موضوع باعث شد لطمه بخورند.

فتح‌الله‌زاده در مورد کُری‌ خوانی میان پیشکسوتان و هواداران سرخابی‌ها، تصریح کرد: یکسری مسائل در موفقیت باشگاه‌ها دخیل است. به هر حال انتخاب مدیران استقلال بر عهده آقای سلطانی‌فر بود و واقعا در دوره‌ای که وزیر بود مدیران ضعیفی را برای استقلال انتخاب کرد. انتخاب‌های او بوده اما با این حال نباید از این موضوع هم گذشت که پرسپولیس با تلاش بازیکنان و کادرفنی‌اش به قهرمانی رسید. بار هم می‌گویم وزرا نباید در کارهای ریز باشگاه‌ها دخالت و خود را وارد حاشیه کنند.

وی یادآور شد: آقای سعیدلو هم پرسپولیسی بود اما هیچ‌گاه دخالت نمی‌کرد. سلطانی فر هم دخالت نمی‌کرد اما به نظرم وقتی شائبه‌ها مطرح می‌شد خوشش می‌آمد که در موردش این صحبت‌ها می‌شود. افراد مسئول و بزرگ در همه چیز باید دقت کنند. مثلاً آقای ‌آذری جهرمی‌(وزیر پیشین ارتباطات) گفته پرسپولیس ۵ بر صفر از استقلال بابت قهرمانی‌ها جلو بوده و حالا نتیجه ۵ بر یک شده است. بله آقای جهرمی! هر کسی را با عقل و درایتش می‌شناسند. شما درست می‌گویید چون نگاه‌تان لیگ داخلی است اما استقلال به دنبال ستاره سومش در آسیا است. اگر آنها کُری می‌خوانند ما هم بلدیم که کُری بخوانیم اما اینکه در این کار همدیگر را به لجن بکشیم زشت است. من سال‌ها با عابدینی کُری می‌خواندم اما هیچ‌گاه دو طرف به تیم‌های هم و هوادارانمان بی‌احترامی‌نکردیم. رقابت در کنار احترام معنا دارد. قرار نیست در این کُری‌ها حرمت و ریشه هم را نشانه بگیریم. امیدوارم پرسپولیس دوباره به روزهای خوبش برگردد و در کنار استقلال با هم قوی باشند چون اگر این دو قوی باشند تیم ملی هم قدرتمند خواهد بود.

فتح‌الله‌زاده در خصوص برگزاری جلسه با برخی از اعضای هیات مدیره استقلال، گفت: جلسه خوبی را با حجت کریمی‌و محمد مومنی برگزار کردم. موضوع این جلسه درباره برخی از مطالبات بنده در دوره‌های مدیریتی‌ام در استقلال بود. دوستان قول دادند مساعدت‌های لازم را در این زمینه انجام دهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدعلی IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    به این آقا بگین سه دوره قبل هم همین سجادی فر معاون وزیر بود شما قهرمان شدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • ابرام US ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      ای مظهر کرامت ٬ای اسوه ی شهامت...ای حا ج فتل که نا مت٬همراه با زعا مت ================================================================================================= این روزها کجایی٬کآشفته مینمایی...باید که رفته باشی٬از بهر یک حجامت ================================================================================================= پرسیدم از «حمید خان»٬ احوال و کارو بارت...پا سخ شنیدم از او٬ با یک کمی خجالت ================================================================================================= فرمود بنده را او ٬ ای شخص با کفایت... سر کنگبین فزوده است ٬ صفرای او بغایت ================================================================================================= بادام و رو غن آ ن ٬ اصلاَ نکرد افاقه...با تنقیه گشودیم ٬راه قضای حا جت ================================================================================================= از قندلی بپرسید٬فی «کلِ یوم »ما ضی ... راحت برفته حا جت ٬ یا سخت و پُر صلابت
  • گرگانی پرسپولیسی IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    خخخ تو زمین خوب باشین هیشکی ننیتونه جلوی قهرمانی کسی رو بگیره تو طول فصل باید اقتدار داشته باشین
  • 6 IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    اين جوكر دوباره اومد و بساط كركرخنده برپا شد. زير هر سنگ .... خخخخخ حالاحالاها بايد بدويي فتل فتوشاپ تا پوكر كني گلات پيشكش كل كيسه
  • کوهمره_جروق IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    دقت نکردید چی گفته.فتح الله زاده میگه وزیر در قهرمانی استقلال و پرسپولیس دخالت نداشته خودشون زحمت کشیدن و فقط اشتباه سلطانی فر این بود که مدیر خوب برای استقلال انتخاب نمیکرده.
  • عامیرزا IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    بله جناب حاج شوالیه فتقولاح زاده، این عستقلالی که هیشکس جلودارش نیس همون عستقلالیه که هنوز خودتون دارین بخاطر سیستم زشت بازی ونوع امتیازگیریهای ملوکانه اش از بالا وپائین و وسط! تو خلوت بهش فوش میدین!! ولی فعلن صلاحتون در عوامفریبی یه تا ایشالا بهمین زودی معلوم شه مثه پرونده های مدفون دوپینگ دست جمعی وکتک کاری بی مجازات فرودگاه و... پس پرده این قهرمانی تیم بدون باخت!! چن تا پرونده سیاه دیگه از دوپینگ محموله پودرهای سه میلیاردی سرمربی تزریقی، وحماسه امتیازات وپنالتیهای معیشتی کمیته چی های وابسته نهفته س، چی خوابیده.ما پرسپولیسیا عجله ای نداریم ومثه روز برامون روشن که یه روز پرونده تمام کثافاکاریها وسناریوهای نخ نما ازجنابعالی و انصاری تا ساکت و زنوزی تو عصفهان و تبریز برای ناامن کردن فضا برای پرسپولیسیا تا بازیکنان وسرمربیان ومدیران مزدور عستقلالی تو بقیه پانزده تیم لیگ!! برای نردبانی بودن و وخم شدن! برای بالابردن کمپ رسوای پفک وچس فیل عابی فروش، کاملن رو میشه وبازم عستقلالیا میمونن وحوض رسوایی شون.باشید تا صبح دولتتان بدمد حقیران مکتب دوپینگ و دروغ و دود حلقه ای.الخ
  • تاج کبیر IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    ای ول شوالیه تو تاریخ هیچ وزیری مثل بچه ها برای تیم حریف کری نخونده .همین نشون میده که این طرفدار دو آتیشه چطور تو این چند سال به کمک بابا مسعود چطور هر وقت سرورشون به جام نزدیک میشد سرشو بریدند .ضمنا اگه ولشون کنی لنگیا میگن فوتبال ۵ ساله اختراع شده .الانم که میگن چرا فوتبال پنالتی داره گرانترین بازیکن‌های داخلی و خارجی مثل رادو رو خریدند کلی ملی پوش دارن پول از همه جا حتی همین وزارت ورزش که میگن دونده آبی گرفتن میگن حمایت نشدن.داوری کلی به نفعشون بوده آمار هست میگن داوری حقشونو خورده .با مافیای رسانه ای بازیکن‌های استقلال رو فرستادن سربازی اما اطلاعات بازیکن‌های خودشون محرمانه شد گفتن زرنگی.تیم بازیکن غیر مجاز داشت طبق قانون رفتار شد گفتن امتیاز معیشتی اما خودشون به همون تیم بادست گل زدند گفتن دست خدا.میگن اکثر مربیهای لیگ استقلالی هستند و به استقلال باج دادند خوب شما که استقلالی نبودید چرا حریف نشدید اگه اشتباه داوری نبود که....کی میخاید حرفشونو تو زمین بزنید
  • حسن IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    امسال حتی اگر تیم امید آبی‌ها هم تولیگ بازی میکرد بازهم اول میشد چراکه اول فصل مصاحبه معروف سجادی که گفت چه مانعه ای داره یهتیم بغیر پرسپولیس قهرمان بشه نسخه لیگ امسالو پیچید.مثال امسال آبی‌ها مثال کبکی یه که سرشو میکن زیر برف وچون جائی رو نمی بینند خیال می‌کنه که کسی اونو نمی بیمه.اگربخواهی از قانون شکنی‌ های خارج از زمین بازی وامتیازهای اهدایی داوران به تیم حکومتی آبی کتاب بنویسی میشه مثنوی هفتاد من
  • حنیف IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    شوالیه ، نخست وزیر اروگوئه چطوره؟؟ خوبه تومدیرعامل کیسه زباله نبودی، بازهم یک مدیرپرسپولیسی مثل سردارآجرلو قهرمانتون کرد ، همیشه ی خدامدیون یک پرسپولیسی هستید ، مثل قهرمانی آسیا کا با همت بازیکنای کمکی پرسپولیس موفق شدید ، خودتان که عرضه ای ندارید ، کله پوک بیت المال ضایع کن
  • لنگ سوراخ IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    پرسپولیس دیگه بچه هم میدونه با زدوبند الطاف بابا مسعود مامان اذر وهزار کثافت کاری دودره بازی قهرمان شده نمو نه اش همین تبریز بازی با تراکتور ازترس شون تما شاگران را تحریک ک ردن امتیاز معیشتی بگیرن
  • Millad IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    ایشون سرچ کنید در برنامه زنده گفت با سند ومدرک اثبات میکنم وزیر ذره ای تفاوت بین استقلال وپرسپولیس قائل نشده ولی حالا چاپلوسی میکنه که مثلا برا هوادارها وباشگاه خودشیرینی کنه در ناپاک بودن قهرمانی استقلال فایل صوتی عزیزی خادم واخراجش جانشینی عزیزی خادم امتیاز معیشتی یازده پنالتی حمایت مستقیم سجادی وداوریهایه بد ووووبازیکنان تلیاردی کافی نیست
  • بهبودی IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    ای ول حاج فتل. مبارکتون باشه. استقلال تو مقام نیاوردن واقعا قهرمانه. به امید خدا از فصل بعد دوباره واسه تون قهرمان بشه. در ضمن پرسپولیس دچار مشکل درونی نشد، دچار مشکل درونی کردنش.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی