دراکان اسکوچیچ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کار دراگان به جایی رسیده که بانیان حضور او در تیم ملی نیز، زبان به انتقاد گشوده اند و از سکوت هولناک اسکوچیچ به ستوه آمده اند!

آرتین زهرابی؛ بازی دوستانه تیم ملی ایران و کانادا چنان که پیش بینی می شد در یک قدمی کنسل شدن است. اگر این دیدار هم مثل اکوادور لغو شود، عملا برنامه ای به نام بازی دستگرمی و تدارکاتی نخواهیم داشت؛ حداقل تا این لحظه که چیزی برای ارائه نداریم.

ایران به زودی در جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف حریفانی می رود که تا دندان مسلح هستند و مدت هاست برای بازی های خود در قطر برنامه ریزی کرده اند. تیم ملی ایران هم عصا به دست، مشغول قدم زدن میان حریفانی است که مانند قهرمانان دو صد متر، به سرعت برق و باد می دوند و به مقصد می رسند.

از تیم ملی به جز مصاحبه های حمید استیلی که هر بار از ذکر جزئیات خبرهای بد فرار می کند، صدای دیگری نمی شنویم. آقای اسکوچیچ کجاست؛ چرا از او حرفی نمی شنویم؟

کار دراگان به جایی رسیده که بانیان حضور او در تیم ملی نیز، زبان به انتقاد گشوده اند و از سکوت هولناک اسکوچیچ به ستوه آمده اند! در فوتبالی که فدراسیونش رئیس ندارد و تیم ملی اش فاقد برنامه روشن و مشخص است؛ متاسفانه از سرمربی کروات و موفقش هم صدایی بلند نمی شود. چه کسی باید برای تیم ایران اعلام موجودیت کند؟ فریاد اعتراض این تیم را چه کسی باید به گوش دیگران برساند؟ آیا به جز اسکوچیچ، فرد دیگری این مسولیت را می تواند بر عهده بگیرد؟

اسکوچیچ اما هیچ سخنی نمی گوید؛ هیچ توضیحی هم نمی دهد. او می داند پس از جام جهانی، احتمال ماندنش در تیم ملی کم است؛ اما ۳ بازی در قطر و نیمکت تیم ملی ایران در جام جهانی، رزومه ای است که در تاریخ می ماند و در دوران مربیگری او هم هرگز تا آخر عمر تکرار نمی شود؛ چون قرار نیست مسولیت تیم دیگری را برای حضور در جام جهانی به اسکوچیچ بسپارند.

حامیان سفت و سخت او؛ اما به حرف آمده اند؛ لابد این سکوت عجیب را دیده اند و می خواهند بار مسولیت نتایج تیم ملی را در جام جهانی از روی دوش خود بردارند. سرمربی تیم ملی چطور؟ او تا کی می خواهد این وضعیت تاسف بار را ببیند و سکوت کند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمیدرضا IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    همه می‌دونیم دلیل سکوت اسکوچیچ چیه. فرصت سرمربیگری یه تیم تو جام جهانی صد سال دیگه هم واسه‌ی اسکوچیچ تکرار نمی‌شه و طبیعیه که نخواد این شانس طلایی رو از دست بده.
  • سامان IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    این مربی که اختیار از خودش نداره بدرد تیم ملی نمیخوره فقط داره با اتیم ملی رزومه خودشو پر میکنه
  • P IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    نکته خیلی بدش اینه که ما گه می خواستیم مربی درجه یک بین المللی بیاریم این شرایط حضور توی جام جهانی دلیلی بود برا پذیرش و قبول توسط مربی خوب بین المللی یعنی یه فرصت که از دست میره ولی باید مسابقه خوب تدارکاتی ترتیب میدادن که اگه قراره افتضاحی بشه قبل از حضور توی جام جهانی باشه که زوم بین المللی نداره و پوشش جدی خبری نداره اون وقت در مورد موندن یا رفتن اسکوچیچ برنامه ریزی می کردن الان با دید منصفانه اسکوچیچ زحمت بردن تیم به جام رو کشیده و باید بمونه ولی دیدگاه و نظر واقع بینانه میگه که اسکوچیچ بازدهی بلند مدت نداره و مربی کارا و قدرتمندی نیست ولی خب دیگه اینه دیگه شرایط البته اون مربی هم باید بازیکن ساز باشه نه نتیجه گرا مثلا لیپی ایتالیا رو جام 2006 قهرمان جهان کرد جام 2010 نتونست از مرحله گروهی صعود کنه چون هنرش اینه که از بهترین ابزار بهترین نتیجه رو بگیره
  • لئوناردو IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    کی گفته قرار نیست تیم دیگه ای توی جام جهانی بهش بدن مگه کسی از آینده خبرداره؟ قراردادشم تا جام ملتهاست این اقا که بهترین نتایج تاریخ رو گرفته3
  • ایران IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    هر جا کم میارید از اسکوچیج مایه میزارید. اگر خودش را در برابر فدراسیون بی دروپیکر قرار بده شما ازش حمایت می کنید.. شماها کاری کردید که اسکوچیج جسارت حرف زدن نداشته باشه. چرا از هیات رییسه ، اقلی ناجدی که میخواستند در فدراسیون انقلاب بکنند سوال نمی کنید مگر شماها از عزیزی خادم ،از عذلش ، از انتخاب اسکوچیج و ... انتقاد نمی کردید. چرا حالا از همون هیات رییسه اتقلابی سرنوشت تیم ملی و فدراسیون را بازخواست نمی کنید
  • 4444 IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    در و تخته خوب جور شده فدراسیون آبی با اسکوچیچ پول رایگان برای لنگ من موندم تو فدراسیون آبی چرا هر چی لنگیه سر پستای مهمند و کاری هم از دستشون بر نمیاد حمید استیلی چیه کله پاچش چی باشه اون از فوتبال امید امروز فرداست که گند بزنند بهش کلوچه فروش هم که داره سازمان لیگ رو میگردونه نه ازش حساب و کتابی میخواند و نه سوال جوابی میشه ازش پولا رو به همین راحتی تقدیم تیم محبوبش میکنه کلا همه چیزمون به هم میاد
  • حسین IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    خیلی دوست داری همین امروز اسکوچیچ را بردارند و کی روش را مربی تیم ملی کنند و برای همین حرف مفت میزنی . فرض کنیم اسکوجیج مثل دلال موزامبیکی هارت و پورت کند چه اتفاقی می افتد ؟ فوری مسئولین فوتبال ایران که درگیر جنگ قدرتند 80 تا بازی ملی هماهنگ میکنند؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی