نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
کری تند درویش برای مدیرعامل تراکتور و پاسخ کنایه‌آمیز به میثاقی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درویش معتقد است تیم پرسپولیس عملکرد بهتری مقابل تراکتور داشته و در صورت ادامه پیدا کردن بازی می‌توانسته پیروز زمین باشد.

شب گذشته بخش زیادی از برنامه فوتبال برتر به حواشی دیدار نیمه تمام تراکتور و پرسپولیس و صحبت های رضا درویش و میر معصوم سهرابی اختصاص یافته بود و مدیران عامل دو باشگاه سعی داشتند با ارائه سند تیم حریف را به عنوان مقصر اتفاقات رخ داده معرفی کنند.

در بخشی از بحث و گفت‌وگو ها سهرابی مدیرعامل تراکتور که پشت خط برنامه بود گفت: ما رفتیم و التماس کردیم، ماموران انتظامی و فرماندهی شورای تامین گفتند امنیت بر عهده ما، برگردید. کجای دنیا دیدید که داوران پایین بیایند اما باشگاه نیاید؟ در عرض ده دقیقه ده دقیقه دوش گرفتند، شام خوردند و بازیکن آنجا داشت مسواک می‌زد. پرسپولیس به این دلیل برای ادامه بازی نیامد که آقای سعید آقایی کارت قرمز گرفته بود و این تیم باید ۹ نفره بازی می‌کرد؛ در روزی که تیم ما برتر از حریف بود و ما می‌توانستیم نتیجه بگیریم نیامدند. اگر اتفاقی می‌افتاد و تماشاگران درگیر می‌شدند چه کسی پاسخگو بود؟!

در ادامه و زمانی که رضا درویش در استودیو فوتبال برتر حاضر شد در واکنش به این صحبت ها گفت: آقای سهرابی باید بداند تیم ما اگر هشت یا هفت نفره هم می‌شد باز هم اینها را می‌برد. اگر تا آن زمان هم گل نزدند برای این بود که بازی هر پنج دقیقه قطع می‌شد. ضمن اینکه اینها از ترس جانشان بود و می‌دانستند اگر خدایی نکرده گل بزنند ممکن بود جانشان را هم از دست بدهند.

محمد حسین میثاقی در واکنش به صحبت های رضا درویش گفت: این مسائل را نمی‌دانم اما از نظر فوتبالی تراکتور بهتر از پرسپولیس بازی کرد. مدیرعامل پرسپولیس پاسخ داد: حتما شما یک بازی دیگر را می‌دیدید و در یک استادیوم دیگر بوده‌اید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سلام IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    وقتی که عادل فردوسی رفت یکی مثال این میثاقی براش خوب شد همه چیز وارونه شده بجای که عادل فردوسی باشه و لیگ هم بهتر بشه و پیشرفت کنه یکی مثل میثاقی آمده گند زده فقط میخواد با حرفاش خود شیرینی کنه آخه تراکتور کجاش بهتر بود یه تیم ته جدولی بازیکنای پرسپولیس از لحظه شروع بازی استرس داشتن چون فحاشی و سنگ اندازی قبل بازی شروع شده بود فقط عادل فردوسی همیشه حرف حق میزد طرف هیچ تیمی هم نبود وقتی که رفت و یکی مثل میثاقی بال و پر در آورد لیگ هم ضعیف شد هم اشتباه داوری سر به فلک کشید اسم برنامه 90 به کل برنامه میثاقی و شبهای فوتبالی می ارزه اینا مخربن ولی 90 سازنده بود و بی نظیر اینا انگشت کوچیکه عادل هم نمیشن
  • ناشناس IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    افتضاحی که این دو تا تیم پستقلال و چرتپولیس در طول چند دهه اخیر به بار آورده اند، خصوصا چرتپولیس بر همه مثل اظهر من الشمس است.آقای درویش بهتر است یه یادآوری از گند کاریهای این باشگاه، هنجار شکنیهاو تشنجات بازیهای این تیم در مقابل تیمهای دیگر، بکنید ، بعد اگر آبرویی یرایتان مانده حرف بزنید . فسادی که در این دو تا باشگاه است بر کسی پوشیده نیست و حذف از جام باشگاههای آسیا کوچکترین گتدکاری و آبروریزی این باشگاهها در فوتبال ایران است.
    • Ali IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      زیاد آتشی نشو اگر چنین که تو می گویی و فقط اوهام وغیرقابل اثبات است تازه اینها هم می شوند مثل شما و می رسند به شما نه بیشتر ونه کمتر
  • امانی IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    جناب آقای مدیر عامل تیم تراکتور سازی باید حتما بداند که براساس گزارش داور و ناظر بازی علت قطع بازی وعدم انجام مابقی مسابقه تصمیم خود داور بوده نه حاضر نشدن بازیکنان تیم پرسپولیس نکته بعدی جو ورزشگاه جناب مدیرعامل محترم از قبل از شروع بازی ملتهب بود در هنگام مسابقه هم حداقل ۵بارداور بازی را قطع کرد بعد اینکه عزیز جان وقتی شما که یک انسان هستی ودارای احساس اینهمه از ابتدا تا دقیقه ۷۹فحش های رکیک بشناس و سنگ و بطری بطرف پرتاپ کنند انصافا شرافتا چقدر تحمل میکنی اگر انسان باشی درحد همان بیست سی دقیقه مگراینکه سیب زمینی باشی نکته آخر اینکه بازی قبل شما چرا ایراد نگرفتی که تماشاگران تبریزی با پرچم های ژاپن و ترکیه نه تنها به تیم پرسپولیس بلکه به کل ایران توهین کردید ولال شدید وحتی در صدد مقابله حرفی درحد بلندگو ورزشگاه بر نیامدید اینکه مثلا ترابی لوگوی تیمش را می بوسه به تو و تماشاگران چه ربطی داره انتظار داری بیاد لوگو تیم شما را ببوسه حرف از این مزخرف تر میشه گفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی