به بهانه بازگشت احتمالی دروازه‌بان تیم ملی به پرسپولیس/ بررسی عملکرد بیرانوند با پیراهن قرمز
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به احتمال فراوان علیرضا بیرانوند گلر اول پرسپولیس در لیگ بیست و دوم خواهد بود.

پرسپولیس در لیگ پانزدهم فوتبال چشم نوازی را بازی می‌کرد و با اینکه در ابتدای فصل در انتهای جدول قرار گرفت، در آخر لیگ فقط به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال خوزستان قهرمان نشد. یکی از دلایل اصلی که پرسپولیس را در آن فصل زمین زد و مانع از قهرمانی این تیم در لیگ برتر شد، ضعف شدید در درون دروازه بود و آنقدر سوشا مکانی بد کار کرد که صدای هواداران و پیشکسوتان این تیم هم بلند شد. بلافاصله بعد از اتمام لیگ پانزدهم مدیران پرسپولیس و با درخواست برانکو ایوانکوویچ موفق شدند علیرضا بیرانوند را به خدمت بگیرند.

علیرضا در ۴ فصل حضورش در پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی داشت و به گلر اول تیم ملی هم تبدیل شد. با حضور بیرانوند درون دروازه پرسپولیس خیال هواداران این تیم راحت شد و علیرضا جام‌های زیادی را در مدت زمان حضورش در پرسپولیس کسب کرد. بیرانوند در ۲ فصل گذشته در فوتبال اروپا حضور داشته ولی شنیده‌ها حاکی از آن است که گلر شماره یک تیم ملی به زودی به پرسپولیس بازخواهد گشت و برای فصل آینده دوباره پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد.

پرسپولیس در این فصل به شدت از درون دروازه ضربه خورد و عملکرد ضعیف حامد لک و گوهری یکی از عواملی بود که پرسپولیس نتوانست نتایج خوبی بگیرد. پرسپولیسی‌ها هم دوباره مثل لیگ شانزدهم به سراغ بیرانوند رفتند تا با خرید او دروازه خود را بیمه کنند.

علیرضا در ۴ سال حضورش در پرسپولیس ۴ قهرمانی لیگ برتر، یک جام حذفی و ۳ سوپرجام را بدست آورد و همچنین یک بار طعم حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را چشید. بیرانوند در مجموع ۱۳۲ بازی برای پرسپولیس در رقابت‌های مختلف انجام داد و در این دیدارها ۷۵ کلین شیت به ثبت رساند و نقش پررنگی در موفقیت‌های پرسپولیس در چند سال گذشته داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی