نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
شهرخودرو را نبریم یحیی باید برود اسنپ کار کند/ رأی پرسپولیس را نمی‌دهند تا وضعیت سپاهان مشخص شود/ این همه خوردید و بردید بس‌تان نیست؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس گفت: اگر قرار باشد یحیی گل محمدی تیم شهرخودرو را هم نَبَرد، باید فوتبال را کنار بگذارد و برود راننده اسنپ شود چون قطعاً به درد فوتبال نمی‌خورد.

وحید قلیچ بازیکن اسبق پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره لغو دیدار پرسپولیس مقابل شهر خودرو، رای کمیته انضباطی برای بازی تبریز و مسائلی از این دست اظهاراتی را مطرح کرد.

لغو بازی پرسپولیس چه تاثیری روی عملکرد این تیم خواهد داشت؟

قطعاً لغو بازی تاثیری نخواهد داشت. البته بهتر بود که امروز بازی برگزار می‌شد ولی حالا هم که لغو شده اتفاقی نیفتاده.

با توجه به شرایط تیم شهرخودرو فکر می‌کنید این موضوع باعث شود پرسپولیس در بازی مقابل این تیم به مشکل بربخورد؟

اگر قرار است پرسپولیس تیم شهرخودرو را هم نَبَرد که دیگر باید برود سماق بِمَکد! شهرخودرو ته جدول است و پرسپولیس قهرمان پنج دوره اخیر لیگ! اگر یحیی گل محمدی نتواند از پس شهرخودرو هم بر بیاید دیگر باید فوتبال را ببوسد و کنار بگذارد و برود در اسنپ ثبت نام کند.

به نظر شما این بازی چطور خواهد بود؟

اصلا هرچه باشد، پرسپولیس باید راحت شهرخودرو را شکست بدهد. البته آن تیم‌های در خطر سقوط تلاش بیشتری می‌کنند ولی به طور کلی تیمی نیست که بتواند پرسپولیس را اذیت کند.

رای کمیته انضباطی درباره بازی تبریز چرا صادر نمی‌شود؟

لابد هنوز به این موضوع پی نبرده اند که مقصر اصلی چه کسی بوده.

باتوجه به اتفاقات رخ داده و تصاویر تلویزیونی و عکسهای منتشر شده، ممکن است تصمیم‌گیری تا این اندازه سخت باشد؟

من فکر می‌کنم منتظرند ببینند وضعیت سپاهان در آخر فصل چطور می‌شود.

شهرخودرو را نبریم یحیی باید برود اسنپ کار کند/ رأی پرسپولیس را نمی دهند تا وضعیت سپاهان مشخص شود/ این همه خوردید و بردید بس تان نیست؟

چطور؟

چون از این قبیل تصمیمات در مسابقات فوتبال ایران کم نداشتیم. شاید آنها می‌خواهند ببینند که این سه امتیاز در نتیجه کلی پرسپولیس تاثیر مثبتی دارد یا نه! همیشه فوتبال ایران با مصلحت اندیشی اداره شده و هیچ وقت قانون، حرف اول و آخر را در آن نمی‌زند. آقایان هیئت رئیسه و روسای کمیته‌ها نشسته اند ببینند چه اتفاقی برای چه کسی یا چه باشگاهی بهتر است و آن را انجام بدهند. بارها دیده ایم که رأی یک پرونده گاهی تا ۵ ماه به تعویق افتاده و مثلاً می‌گویند داریم موضوع را از زوایای دیگر بررسی می‌کنیم. گاهی اوقات این تاخیرها برای ساکت کردن اوضاع بر هم ریخته است و گاهی اوقات برای اینکه ببینند و رأیی که می‌خواهند بدهند به نفع چه کسی یا به ضرر چه کسی می‌شود. ما دیگر خودمان ختم این چیزها هستیم.

به نظر شما این سه امتیاز حق پرسپولیس است یا تراکتور؟

مهم این است که الان سه امتیاز پرسپولیس روی هواست. تیم را بین زمین و هوا نگه داشته اند تا ببینند وضعیت سپاهان چه می‌شود. کاملا مشخص است که نمی‌خواهند درباره رای این بازی بی گدار به آب بزنند.

اوضاع پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات پیش رو را چطور می‌بینید؟

ما چه کاره هستیم که درباره نقل و انتقالات پرسپولیس حرف بزنیم. آقای گل محمدی و دوستانش آنجا هستند و خودشان می‌بُرّند و می‌دوزند و تن پرسپولیس می‌کنند. ما فقط شده ایم آدم بدۀ داستان! کسی نمی‌گوید وحید قلیچ دلش برای پرسپولیس می‌سوزد، می‌گویند من با فلان آقا مشکل دارم. در صورتی که اگر حرفی می‌زنم فقط به خاطر پرسپولیس است. دوست ندارم ببینم یک عده برای سودجویی بازیکنانی را به پرسپولیس می‌آورند که در حد تیم سوم پرسپولیس هم نیستند. این همه خوردید و بردید بس تان نیست؟ اگربه تیم پرسپولیس رحم نمی‌کنید لااقل به فکر هوادارانی باشید که در این اوضاع بد اقتصادی تنها دلخوشی شان پرسپولیس است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    با اینکه استقلالی هستم ولی کم کم دارد از وحید خان خوشم می آید ايشان ۲جمله تاریخی گفتند یکی اینکه گلممد اگر نتواند تیم شهر خودرو را شکست دهد باید برود راننده اسنب شود ودیگر اینکه این‌همه بازیکن جذب کرد تا حق دلالی خوبی گیرش بیاید
  • معظم خزایی IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    سلام اگر چه خیلی از حرفهای چناب قلیچ درست است ولی چرا عمدتا فقط حرفهای ایشان و اقای فنونی زاده مطرح میشود و در استقلال جناب مهدی فنونی زاده پبشنهاد میدهم از سایر پیشکسونان تیمهای ابی و قرمز وسایر تیمها هم مصاحبه طرح شود که حدای نکرده شبهی برای فروش این روزتامه وزین و با اصالت ییش نیاید دوستار تیم ملی و یرسپولیس با تشکر
  • darioush US ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    motasefane yeksery az sharhaye digar omadeand perspolis va khodeshan ra kardeand perspolisy., chera perspolis nabayad boumy shavad? chera nabayad hamechiz daste khodash bashad? chera?
  • سرخ کابوس آبی IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    آقای قلیچ شان یه پرسپولیسی نیست اینقدر ارزش سرمربی پرسپولیس بزرگ رو پایین بیاره خیلی کش نده این طور حرف زدن رو چون فرهنگ پرسپولیسی اجازه حرف نابجا به کسی که یه روز هم در پرسپولیس بازی کرده رو به ما نمیده
  • قاسم IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    بدلیل کسب سه امتیاز دربازی رفت دوباره دربازی برگشت ، شهرخودرو بدنبال برد و بدست آوردن سه امتیازبازی جهت جلوگیری ازسقوط می باشد. بنابراین پرسپولیس بازی فوق العاده سختی دربرابرشهرخودرودارد‌ و چنانچه این بازی و حریف را دست کم بگیرد برای پرسپولیس فاجعه بارخواهد بود‌ . ۱۵ تیم لیگ برتر درحد فینال دربرابرپرسپولیس ظاهرمی شوند.
  • طلایی دلان IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    دوباره ازقلیچ نظر خواهی کردن وایشونم طبق معمول آب راانداخت به آسیاب سپاهان بزرگ،باباچقدازسپاهان حساب میبرید ای ول
  • فرشاد IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    شهر خودرو نبره دست کمش مساوی میشه خواهید دید لنگ روزمین گیرمیکنه
  • علی پویان PL ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    این قلیچ با اظهار نظرهای بی ادبانه و حرمت شکنانه خود به با اعتبار پرسپولیس و مجموعه ان بازی میکند لطفا طناب ملا نصرالدین را به دم و دستگاه ایشون ببندید حداقل بدید دست مربی استقلال در م‌اقع لزوم بکشد تا اینقدر لاف نزند ادبیات رفتاری و گفتاری قلیچ طوری است که انگار یک چوپانی است که از‌پشت کوههای آمازون اومده ناسلامتی تو بازیکن بودی مربی بودی حریم خود را بشناس، حرمتها را نشکن ، پاتو از گلیم خود بیرون نکن، تو دنبال مسایل مالی هستی اومدی به تیم و بازیکن و مربی و مدیریت گیر میدی همه جا را اخریب میکنی ،، نیاز داری رک بگو من تامین میکنیم ولی لطفا با پرسپولیس کار نداشته باش میتونی پیشنهاد پ انتقاد محترمانه بکنی ولی بعد از این اگر دخالت غیر مسئولاپه بکنی با هواداران طرفی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی