عکس| اقدام جنجالی ستاره سرشناس/ حذف نام باشگاه از شبکه اجتماعی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روبرت لواندوفسکی لواندوفسکی تمایل خود به جدایی از بایرن را با حرکتی نمادین نشان داده است.

روبرت لواندوفسکی با حذف نام بایرن مونیخ از توییتر خودش، شایعه جدایی‌اش از این باشگاه را قوت بخشید.

مهاجم بایرن مونیخ یک فصل دیگر با باوارایی‌ها قرارداد دارد اما به دنبال تجربه‌ای جدید است و گفته می‌شود باشگاه بارسلونا به دنبال خرید او است. امتناع لواندوفسکی از تمدید قرارداد با بایرن مونیخ باعث شده شایعاتی مبنی بر حضور این فوق‌ستاره در بارسلونا مطرح شود.

بایرن مونیخ پیشنهاد کتبی ۳۲ میلیون یورویی از سوی بارسلونا برای لواندوفسکی دریافت کرده که گزارش «موندو دپورتیوو» در این خصوص را تایید می‌کند که قهرمان آلمان این پیشنهاد را رد کرده است. پینی زهاوی، مدیر برنامه لواندوفسکی، در مصاحبه‌ای مدعی شد که اگر بایرن چنین قصدی دارد، می‌تواند لوا را حفظ کند اما او این روش را توصیه نمی‌کند؛ همین اظهار نظر نشاندهنده تمایل لوا به ترک این تیم بود.

در تازه‌ترین مورد، این مهاجم لهستانی در اقدامی جالب پیامی روشن و واضح را برای بایرن ارسال کرده است. لواندوفسکی با تغییر مشخصاتی که در صفحه توییترش نوشته بود نام بایرن را حذف کرده و تنها یک ضربدر در جای آن گذاشت تا نشان دهد که به شدت به دنبال جدایی از این باشگاه است و دوران حضور او در این تیم به پایان رسیده است.

با این حال و در شرایطی که خبری از پیشنهادی برای تمدید قرارداد نیست، پیشنهاد مالی بالاتری از سوی بارسلونا می‌تواند بایرن مونیخ را راضی به فروش مهاجم گلزن خود کند.

عکس| اقدام جنجالی ستاره سرشناس/ حذف نام باشگاه از شبکه اجتماعی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی