نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جنگ سرخابی‌ها بر سر ۲ ستاره سپاهان!/ اصرار یحیی به جذب یک بازیکن ادامه دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم‌های پرسپولیس و استقلال در تلاش برای جذب ۲ بازیکن سپاهان هستند.

بعد از مشخص شدن تکلیف قهرمان لیگ برتر ، بازی های بالای جدولی ها در این هفته های پایانی حساسیت زیادی ندارد. با این حال تیم های قدرتمند و مطرح لیگ از مدت ها قبل وارد بازار نقل و انتقالات شدند و سعی دارند تا تیمی قدرتمند برای فصل آینده ببندند. سپاهان یکی از تیم هایی است که در پایان فصل قرارداد چند ستاره این تیم به پایان خواهد رسید و همین موضوع باعث شده تا دیگر تیم ها ستاره های سپاهان را برای فصل در نظر بگیرند و مذاکرات را با این بازیکنان آغاز کنند. پرسپولیس و استقلال برای تقویت خود در فصل آینده روی ۲ بازیکن سپاهان نظر دارند و می خواهند این دو بازیکن را که در پایان فصل آزاد خواهند شد را به تهران بیاورند.

یاسین سلمانی پدیده فصل قبل لیگ برتر و کاپیتان تیم ملی امید یکی از بازیکنانی است که در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد شد و هر دو تیم پرسپولیس و استقلال خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن هستند. لازم به ذکر است سلمانی هم پیشنهادات خارجی دریافت کرده و هم از خود سپاهان پیشنهاد تمدید قرارداد دارد. بازیکن دیگری که مدنظر پرسپولیس و استقلال قرار دارد، سجاد شهباززاده مهاجم گلزن سپاهان است. سجاد سابقه بازی برای استقلال را در کارنامه دارد و این احتمال وجود دارد که دوباره به تیم سابقش بازگردد. همچنین پرسپولیسی ها که در تابستان قبلی بارها برای خرید این بازیکن اقدام کردند، دوباره برای فصل آینده خواهان جذب سجاد شدند و احتمال پرسپولیسی شدن این بازیکن هم وجود دارد.با توجه به اینکه فصل آینده به جام جهانی منتهی خواهد شد، باید شاهد نقل و انتقالات بسیار جذاب و هیجان انگیزی در تابستان امسال باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی ساوجبلاغی IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    سلمانی بازیکن جوان وپخته وخوبی هست که شعوربالای فوتبالی داره ومیتونه عصای دست هرمربی باشه اماسجادپابه سن فوتبالی گذاشته ومیتونه فقط یک مسکن موقتی درخط حمله باشه اماسپاهان قطعا سلمانی روبه این راحتی ازدست نمیده وشده باپیشنهادنجومی نگهش میدارن
    • فرشاد IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
      من نمیدونم این پیشنهاد نجومی روکی تودهن شما گذاشته که فقط سپاهان پول خوب میده؟حالاچون اسپانسرش فولاد مبارکه هس پول بیحساب کتاب میدن؟بانک مرکزی هم توش پول زیاده اونوقت کارمنداونجاهرچی دوس داره برمیداره؟
  • ناشناس IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    سلمانی باید بره اروپا.ببینید ماالان چند بازیکن آینده دار ما در اروپا بازی میکند ؟!! فقط صیادمنش هست.خطر جدی بیخ گوش آینده تیم ملی ایرانه.دیکه ۴سال دیگه نه طارمی داریم نه سردار
  • حمید IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    سلام سلمانی بازیکن خوبیه اگه پرسپولیس بگیره ضرر نمیکنه اما شهبازیان بدرد نمیخوره بجاش مغانلو خوبه
  • مجید پرسپولیسی IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    فقط سلمانی خوبه
  • امید IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    سلمانی را که علنا خودش گفته یا سپاهان یا لژیونر میشم
  • مهران IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    سلمانی یاسپاهانه یالژیونر خاطرتون جم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی