نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
۰ |
۰
تکلیف بازی‌های لیگ برتر تا ساعت ۱۴ مشخص می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: امیدواریم در صورت مناسب بودن شرایط جوی بتوانیم بازی‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر را امروز برگزار کنیم.

سهیل مهدی درمورد اینکه آیا احتمال دارد دیدارهای لغو شده روز گذشته هفته بیست و نهم لیگ برتر امروز برگزار شود، اظهار داشت: اگر بتوانیم براساس شرایط جوی و صحت جان بازیکنان‌مان، بازی‌ها را به سمت ساعت ۲۰ امشب ببریم و شرایط در آن ساعت خوب باشد بهترین حالت برای ما خواهد بود.

وی افزود: اگر شرایط جوی به شکلی بود که امکان برگزاری بازی وجود داشته باشد، امیدواریم این مساعدت را در حق ما داشته و استعلام ما را پاسخگو باشند. امیدواریم اگر شرایط جوی در تبریز، مسجد سلیمان و تهران متعادل بود بتوانیم این بازی ها را برگزار کنیم.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت و گو با اخبار ورزشی خاطرنشان کرد: واقعا وضعیت برای ما با توجه به شرایط بازی‌های همزمان، بازی تیم ملی، ایام فیفادی سخت شده و احتمال دارد اتمام لیگ با این وضعیت ۲۰ تا ۲۵ روز به تاخیر بیفتد. به تیم‌ها اعلام کرده ایم آماده باشند. نهایت اگر تا ساعت ۱۴ بتوانیم به تیم‌ها اعلام کنیم شرایط برای برگزاری بازی وجود دارد و استعلام ما را جواب دهند، تیم‌ها برای ورود به استادیوم و بازی کردن آماده خواهند شد. در غیر این صورت باید اردوی خود را تعطیل کرده و منتظر برنامه بعدی سازمان لیگ باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی