یحیی بماند و به کارش ادامه دهد؛ فقط اشتباهش را تکرار نکند/ استقلال شایسته قهرمانی بود/ اکثر تبریزی‌ها پرسپولیسی هستند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اسماعیل حلالی پیشکسوت فوتبال ایران گفت: در مجموع فکر می‌کنم استقلال کم‌اشتباه‌تر و البته یکدل‌تر بود و این دقیقا چیزی بود که در پرسپولیس ندیدم.

با اسماعیل حلالی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که اصالتا تبریزی است و در هر دو تیم تراکتور و پرسپولیس سابقه بازی کردن دارد، در خصوص اتفاقات عجیب هفته گذشته در تبریز و سنگ پراکنی به پرسپولیسی‌ها گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

در مورد اتفاقات تبریز چه نظری دارید؟

فوتبال ورزشی است برای دوستی و نزدیکی. نمی‌دانم دلیل این اتفاقات چیست و چرا باید در ورزشگاه شاهد چنین صحنه‌هایی باشیم. مردم تبریز مهربان و میهمان نواز هستند. نمی‌دانم چرا ولی مگر پرسپولیس از کشوری دیگر آمده بود که سنگ بخورد. همه ما برای یک کشور هستیم و در یک سرزمین زندگی می‌کنیم. من زمانی که در شهر خودم بودم و بازی می‌کردم، اصلا چنین چیزهایی وجود نداشت. حتی این را هم می‌دانم که اکثر تبریزی‌ها پرسپولیسی هستند. زنوزی هزینه زیادی در سال‌های اخیر کرده و خیلی برای شهر تبریز زحمت کشیده است. با این حال تراکتور برخلاف سال‌های گذشته نتوانست نتایج خوبی بگیرد و همین موضوع باعث عصبانیت هواداران شده است. ضمن اینکه در سال‌های اخیر و قبل از کرونا چند بار در تبریز و تهران هواداران پرسپولیس و تراکتور درگیری داشتند. من فکر می‌کنم اتفاقات هفته قبل در ادامه این درگیری‌ها بود و هواداران بعد از ۲ سال که توانستند به ورزشگاه بیایند، اقدام به این رفتارهای ناپسند کردند. امیدوارم این اتفاقات مدیریت شود و دیگر شاهدش نباشیم.

مدیران تراکتور مدعی شدند پرسپولیسی‌ها دعوا را شروع کردند. در این خصوص چه صحبتی دارید؟

در مورد اتفاقات بازی بگذارید مسئولین کمیته انضباطی فدراسیون تصمیم بگیرند. آن‌ها همه چیز را دیدند و ناظر هم گزارش خود را نوشته است. از همین رو آن‌ها بهتر از هرکسی می‌توانند نظر بدهند و قضاوت کنند.

یحیی بماند و به کارش ادامه دهد؛ فقط اشتباهش را تکرار نکند/ استقلال شایسته قهرمانی بود/ اکثر تبریزی ها پرسپولیسی هستند

به نظر شما دلیل عدم نتیجه گیری پرسپولیس در این فصل چه بود؟

پرسپولیس در این فصل مشکلات زیادی داشت و به نظرم بعد از اتفاقات دربی و از دست دادن ۲ امتیاز در آن بازی خیلی در قهرمانی تاثیر داشت. در واقع بهتر است بگویم ما خودمان قهرمانی را به استقلال دادیم. امیدوارم برای فصل آینده ضعف‌ها برطرف شود و برنامه ریزی خوبی صورت بگیرد تا اتفاقات امسال تکرار نشود.

به نظر شما استقلال شایستگی کسب قهرمانی را داشت؟

بله؛ استقلال شایسته قهرمانی بود. اتفاقات این فصل به نفع آن‌ها رقم خورد و رقبا نتوانستند به خوبی با این تیم رقابت کنند. پرسپولیس و سپاهان امتیازات زیادی را از دست دادند و گل گهر هم که با کسر امتیاز مواجه شد. در مجموع فکر می‌کنم استقلال کم اشتباه تر و البته یکدل تر بود و این دقیقا چیزی بود که در پرسپولیس ندیدم.

در خصوص تغییر در کادرفنی هم شایعاتی به گوش رسید. شما چه نظری دارید؟

من کلا مخالف تغییرات اینچنینی هستم. به نظرم یحیی باید بماند و کارش را ادامه دهد ولی خب باید اشتباهات را کم کند و نقاط ضعف تیمش را برطرف سازد. امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد و پرسپولیس در فصل آینده موفق باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    کل تبریز تاجی ان
  • غریب.اشنا IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    باسلام چقدر.با ارزش است انسان واقعیت.را بیان میکند مانند حلالی او گفت حق استقلال بود قهرمان شود وپیروز این لیگ سخت ما شد اگر تمام فوتبالی ها و طرف داران به هم دیگر احترام بگزارند هیچ موقعه دردسر بی احترامی ایجاد نکنند من همیشه دوست دارم فوتبال را کنار هم ببینیم.ولذت ان را با یک دیگر تماشا کنیم افرادی هستن مانند قلیچ وحلالی تبریک گفتن این شخصیت انهاست مانند تونل زدن المینیوم. و مس رفسنجان.چقدر زیبا و تماشاهی بود خوب این کار دو تیم که تونل زدن با این کار به استقلال یاداوری میکنند که ما قهرمان شدیم از شما توقع داریم برای دیگران تونل بزنید. همین کار برای همیشه عادت برای تیم های دیگر واجب میشود که احترام بگزارند به تیم قهرمان چقدر .خوب است برای احترام به یک دیگر تلاش کنیم قدری از خوبی های فوتبال بگوییم
  • Farid US ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    In agha eshtebah mikonand in moraby bedarde Persepolis nemikhorad, aghar bemanad va natavanad Darvish bayad hatman beravad
  • کلمران زارعی IR ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    همه دیدن باجناق بنده تبریزی هست؛و کل خاندانشون استقلالی کاظم محمودی سرپرست تیم خودش استقلالی تنها پرسپولیسی فق خود حلالی هست درود بر سنگ و آجرپرسپولیسی ههههه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی