نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
امیرحسین حسین زاده - استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بدون شک ستاره اول استقلال و حتی لیگ برتر امیرحسین حسین زاده جوان ۲۱ ساله استقلال است. بازیکنی که در مقابل فولاد و مس سه گل زیبا زد و...

وقتی استقلال در جام حذفی به نساجی باخت و حذف شد،عده ای از هواداران استقلال در فضای مجازی علیه حسین زاده جبهه گرفته و نوشتند او نمایشی بازی می‌کند تا دیده شود و بتواند به خارج از کشور برود. حسین زاده در آن دیدار یکی دو فرصت گلزنی را هدر داد و در مجموع روز خوبی راسپری نکرد اما بعد از چند بازی چنان اوج گرفت که حالا خیلی‌ها او را بهترین بازیکن لیگ برتر می‌دانند. این بازیکن در دو بازی سنگین و خارج از خانه استقلال مقابل فولاد و مس سه گل بسیار زیبا زد و قلبها را تسخیر کرد تا از یکسری اتهامات هم تبرئه شود. حالا حتی کسانی که او را متهم به بازی نمایشی می‌کردند و می‌گفتنددر خدمت تیم نیست، مجبورند لب به تحسین این بازیکن بگشایند و به احترام این جوان ۲۱ ساله کلاه از سر بردارند.

خیلی‌ها امیرحسین حسین‌زاده را یک مهدوی کیای دیگر می‌دانند و البته امیدوارند که راه مهدی قایدی را نرود. حسین زاده امسال ۸ گل برای استقلال زده که هیچ کدام پنالتی نبوده وشاید اگر پنالتی‌ها را هم می‌زد، آقای گل می‌شد. او یک استعداد کم نظیر در لیگی است که کمتر ستاره دارد. حتی در استقلالی که قهرمان شد هم کمتر بازیکنی شبیه او داریم که این قدر راحت مدافعان حریف را از پیش رو بردارد و گلهای حساس و زیبا بزند. گلهایی که او به فولاد و مس زد واقعا در فوتبال ایران کمتر دیده می‌شود و حالا استقلالی‌ها خوشحالند که ستاره جوان تیمشان قرارداد دارد و حداقل یک فصل دیگر می‌ماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی