نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
یک استقلالی به فدراسیون فوتبال رفت!
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: برای گرفتن نامه‌ای به فدارسیون آمدم و قصدم سرمربیگری در تیم فوتبال جوانان نیست.

مجید نامجومطلق در خصوص مطرح شدن نامش به عنوان گزینه سرمربیگری در تیم فوتبال جوانان و حضورش در فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: آمدن من گرفتن یک نامه برای پسرم بود و اصلا ربطی به این موضوع نداشت.

وی در مورد حواشی اخیر تیم ملی برای آماده‌سازی جهت حضور در جام جهانی، گفت: اگر بخواهم کلی بگویم، امسال تنها دوره‌ای است که این شانس را داریم از گروه صعود کنیم اما این موضوع مستلزم این است که تدارک خوبی برای تیم ملی ببینیم. در حال حاضر بازیکنان بسیار خوبی در فوتبال اروپا داریم اما باید برنامه خوبی داشته باشیم. جام جهانی شوخی نیست و تمام تیم ها با تمام توان وارد این مسابقات می‌شوند. ما هم باید تمام امکانات را برای تیم ملی در نظر بگیریم و با بهترین شرایط در قطر حضور پیدا کنیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد جلسه کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم فوتبال جوانان که چندی پیش برگزاری شد نیز عنوان کرد: من اصلا دلخور نشدم. الان شرایط خوبی حکم‌فرما نیست. در آن زمان در حالی به این جلسه رفتیم که برنامه داشتیم تیم را تا شهریور آماده کنیم. ۱۹۸ بازیکن داشتیم. چگونه می شد در این زمان از بین این بازیکنان همه را محک بزنیم و تیم را هم آماده کنیم. زمان بسیار کم است و هر مربی بیاید، زمان کافی ندارد. به هر حال آقایان به عنوان کمیته فنی تصمیم‌گیرنده هستند. برای من بودن در این تیم خیلی مهم نیست و فقط هدفم کمک کردن بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی