نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
حمید استیلی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استیلی در مورد آخرین وضعیت سفر کاروان تیم ملی به کانادا در فیفادی پیش‌رو پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

استیلی که امروز در محل فدراسیون حاضر شده بود در جمع خبرنگاران حضور یافت تا پاسخگوی سوالات باشد. او در ابتدا گفت: ما یک‌سری مشکلات داریم و از صبح اینجا آمده بودیم برای مجوز خروج از کشورمان صحبت کنیم. ما الان ۱۱ بازیکن سرباز و دانشجو داریم و مجوز خروج از کشورمان در دقیقه ۹۰ است. سفارت در آنکارا یک زمانی را به ما داده و اگر در این زمان نرویم اصلا ویزای ما صادر نمی‌شود. الان مشکلات ما در زمینه پرواز و هزینه پرواز زیاد است. از صبح آمدیم شلوغ است و همه چیز روی دوش ما افتاده اما من به احترام شماها آمده‌ام. انقدر کار سخت است که حد ندارد.

او در مورد قرارداد کادرفنی بیان کرد: یکی از صحبت‌های‌مان در مورد قراردادها بود. من با آقای ماریون تات و ملادن و کادر ایرانی‌مان صحبت کردم که قراردادهای‌شان آماده باشد. به حامد مومنی هم گفته‌ام بیاورند چون چند امضا لازم دارد. من کارهای کلی را انجام می‌دهم.

او در مورد کارشکنی‌ها در سفر به کانادا و ماجراهای این سفر تیم ملی گفت: اگر کارشکنی از طرف ما باشد باید مبلغ زیادی را جریمه دهیم. این بازی واقعا از لحاظ حیثیتی حائز اهمیت است چون با مشکلات تحریمی این بازی را آنجا گذاشته‌ایم. باید هرکاری از ما برمی‌آید انجام دهیم که این سفر را برویم.

او در مورد اینکه احتمال دارد تیم به صورت ناقص به کانادا برود گفت: این را باید دست‌اندرکاران فدراسیون تصمیم بگیرند و جوابگو باشند.

استیلی در پاسخ به اینکه بازی دوم لغو شده و شرایط چگونه است اظهار داشت: من آن روز هم صحبت کردم و هنوز معلوم نیست؛ شرایط منوط بر این است که ما اول برای ویزا برویم و ببینیم کارها انجام می‌شود یا خیر؛ اگر نشود همه چیز به هم می‌ریزد.

سرپرست تیم ملی در پاسخ به اینکه آیا طی این مسافت طولانی برای یک بازی می‌صرفد یا خیر گفت: قطعا بهتر بود ما دو بازی انجام دهیم و با اکوادور هم تمام کرده بودیم ولی دیدید یک شرایطی شد که دست ما نبود.

استیلی در مورد اینکه آیا ایران باید پس از بازی به سرعت کانادا را ترک کند گفت: نه چنین چیزی نیست ولی اگر بخواهیم بیشتر بمانیم با هزینه خودمان است. مسئولین در این مورد تصمیم می‌گیرند. من هیچ خبری از جلسه فدراسیون ندارم و اگر پاسخ می‌دهم برای احترام به شما (خبرنگاران) و مردم است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی