تاکید استقلالی‌ها؛ لغو بازی پرسپولیس ربطی به ما ندارد/ دیدار با نفت باید به موقع برگزار شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیران استقلال می‌گویند لغو بازی پرسپولیس نباید منجر به جابجایی بازی آخر استقلال شود و جشن قهرمانی ما باید همان یکشنبه برگزار شود.

مدیران استقلال طوری برنامه‌ریزی کرده‌اند که جشن قهرمانی تیمشان را یکشنبه شب بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان برگزار کنند. مسئله اینجاست که بازی پرسپولیس لغو شده و گفته می‌شود شاید یکشنبه پرسپولیس در تهران با شهرخودرو بازی کند در حالی که استقلال هم همان روز در تهران بازی دارد.

در این رابطه محمد مومنی عضو هیئت مدیره استقلال به همکار ما گفت: ما برای جشن یکشنبه برنامه‌ریزی کرده‌ایم و تمرینات تیم هم بر همین اساس انجام می‌شود. در واقع ما مخالف جدی تعویق بازی با نفت مسجدسلیمان هستیم. ضمن این که تیم ملی هم به کانادا می‌رود و اصلا نمی‌توان این بازی را به تعویق انداخت.

مومنی در ادامه گفت: تعویق بازی پرسپولیس نباید به برنامه‌های ما لطمه بزند. استقلال به موقع بازی کرده و بازی تیمهای پائین جدولی هم قاعدتا باید همزمان باشد. از طرفی لیگ باید ۸ خرداد تمام می‌شد. البته ما محدودیت‌های دوستانمان در سازمان لیگ را می‌دانیم اما انتظار داریم بازی آخر در همان تاریخی که اعلام شده بود انجام شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آرمان IR ۰۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    واقعا فهمیدن این موضوع اینقدر سخت است که اول هفته 30 لیگ را به صورت همزمان، همه تیم ها انجام بدهند و بعد آن چند بازی معوق را انجام بدهند و بخاطر 3بازی معوقه ،همه بازی های هفته سی ام را جابه جا نکنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی