ستاره پرسپولیس در آستانه جدایی از جمع سرخ‌ها/ پیشنهاد ۳۰ میلیاردی بازیکن ملی‌پوش را وسوسه کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک تیم اماراتی با پرداخت رقمی زدیک به یک میلیون دلار خواستار جذب هافبک ملی پوش سرخ ها شده است.

پرسپولیس در تابستان پیش رو نقل و انتقالات پر سر و صدایی پیش رو خواهد داشت. سرخ‌ها به دنبال جذب چند ستاره مطرح و ملی پوش هستند اما ممکن است یکی دو ستاره تاثیرگذار خود را هم از دست بدهند.

دیشب محمد محمدی معاون باشگاه پرسپولیس گفت که ملی پوشان این تیم برای فصل آینده هم در جمع سرخ‌ها ماندگار خواهند بود اما خبر رسیده که میلاد سرلک هافبک میانی این تیم به شدت برای حضور در لیگ امارات وسوسه شده است.

گفته می‌شود یک تیم اماراتی با پرداخت رقمی نزدیک به یک میلیون دلار خواستار جذب هافبک ملی پوش سرخ‌ها شده است. این در حالی است که پرسپولیس به این بازیکن اعلام کرده حاضر است سقف پرداختی این تیم را برای او در نظر بگیرد.

رقمی که ۱۰ میلیارد تومان است و اختلاف شدیدی با مبلغ پرداختی تیم اماراتی دارد. به این ترتیب تنها موضوعی که شاید باعث شود سرلک قید حضور در لیگ امارات را بزند ماجرای جام جهانی باشد.

در فاصله ۵ ماه تا آغاز این رقابت‌ها دور شدن از مقابل چشمان اسکوچیچ و ریسک حضور در تیم جدید شاید باعث شود هافبک سرخ‌ها ادامه حضور در پرسپولیس و تضمین رفتن به جام جهانی را به دلارهای عربی ترجیح بدهد.

باید منتظر ماند و دید سرلک طبق گفته محمد محمدی قراردادش را تمدید خواهد کرد یا در نهایت راهی فوتبال امارات خواهد شد. هرچند احتمال جدایی او با توجه به خبرهای رسیده بیشتر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    سرلک فورا باید این پیشنهادو قبول کنه
  • هوادار قدیمی فوتبال IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    خیلی از بازیکنان بخاطر پول در شرایط حساس پرسپولیس را رها کردند و به تیم های خارجی اغلب عربی پیوستند البته حق دارند تا زندگی مادی و آینده خود را در خارج رقم بزنند و مسلما این اتفاق نیز خواهد افتاد اما بدون شک با توجه به تجارب گذشته سایر بازیکنان لژیونر در چند سال اخیر بخاطر تفاوت سبک بازی بازیکنان ایرانی با تیم های خارجی که سبکی شناور و به روز دارند و از امکانات و علم روز دنیا بهره می گیرند افت چشمگیری پیدا می کنند و در زمانی کوتاه دیپورت میشوند و اگر شانس بیاورند و تیم های سابق خود جوانگرایی نکرده باشند شاید دوباره به کار گرفته شوند اما اگر غیر این باشد فوتبال آنها پایان خواهد پذیرفت اگر دل آقای سرلک با تیم نیست باید اجازه داد برود و با سرمایه گذاری بر روی جوانان فوتبال کشور شود تا فوتبال از حالت برکه خارج و تبدیل به آب جاری تازه و زلال کرد
  • زردطلایی IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    حیف3میلیارد 30میلیاردسرلک؟
  • hamiREd IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    خیلی خوش گذشت،تشکر از بازیهایی که واسه پرسپولیس انجام دادی و از صدقه سر پرسپولیس واسه خودت به اسم و رسم رسیدی،کار خاصی واسه پرسپولیس نکردی که حالا بخوای ناز کنی واسه ما،بسلامت،رفتی درو پشت سرت ببند.
  • علی IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    باور کنید ارزش حتی نصف مبلغ پیشنهادی وشایعات درخواست خارجی را ندارد .این توپ نزدیک دروازه پرسپولیس لو می‌دهد وموقعیت خطرناک بر روی دروازه پرسپولیس ایجاد می‌کند که حتی حریف فکرش را نمی‌کند.
  • محمد IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    بازیکنانی که جذب پرسپولیس می شوند هدفشان دیده شدن .ملی شدن ولژنر شدن است مسئولین پرسپولس باید قراردادها طوری تنظیم کنند حتی پس اتمام قراداد هم لژنر شدن باشگاه به حقش برسد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی